quote:jaaa die feesten ken ik wel jullie hadden ook als eerste regis in nederland volgens mij.."toen" techno nog niet zo populair was!!! TOF! had graag eens langs willen komen derhalve dat maastricht erg ver weg is
Op donderdag 22 januari 2004 13:36 schreef joeplemmens het volgende:[..]
Nou heel appart: Wij zijn een tijd geleden feesten gaan organiseren in Nightlive (oude kerk in maastricht) en noemde het toepasselijk The House OF god. Surgeon vond de naam toepasselijk en heeft geen bewzaar gemaakt, sterker hij is komen draaien (net als dave clark, blake baxter, live sets van Space djz, heiko laux (wilde een dikke joint), felix da housecat (wilde meteen door naar de hoeren
dj Funk liveset Bandulu..... ) kortom daar werden veel grote namen geboekt
Was wel kewl, jammer het heeft niet lang gelopen.
Ik werkte toen nog bij Sirius Smartsounds/ Hectic (de org)
helaas zijn de flyers offline (de site is vernieuwd).
Trouwens proficiat met die contest!! goedzo!
quote:rare records-eindhoven je weet toch!
Op donderdag 22 januari 2004 13:49 schreef joeplemmens het volgende:
PS ik raad je aan om toch eens langs te komen zeker als je techno zoekt.
quote:Niks mis met rare records, maar toch raad ik het je aan
Op donderdag 22 januari 2004 13:51 schreef djerror het volgende:[..]
rare records-eindhoven je weet toch!
quote:GVD
Op donderdag 22 januari 2004 14:23 schreef Eisselstijn het volgende:
Morgenavond in Utrecht (Tivoli) een set van 3 uur van James Ruskin.
ik wil hem zien
quote:Een live-set of dj-set?
Op donderdag 22 januari 2004 14:23 schreef Eisselstijn het volgende:
Morgenavond in Utrecht (Tivoli) een set van 3 uur van James Ruskin.
Ik heb James Ruskin een keer live als act gezien en dat roeleerde erg de pan uit
quote:wordt een dj-set..invite een maat van mij moet voor hem opwarmen (is de nieuwe trotse resident van Solid Grooves)..Maar heeft james ruskin ooit een live-act gedaan dan?? niet in Nederland volgens mij
Op donderdag 22 januari 2004 16:04 schreef teknomist het volgende:[..]
Een live-set of dj-set?
Ik heb James Ruskin een keer live als act gezien en dat roeleerde erg de pan uit
quote:british murder boys zijn regis & surgeon
Op donderdag 22 januari 2004 16:30 schreef LostFormat het volgende:
British murder boys laatst op extrema forward. Okee hij was niet solo maar wel live.
Hmm, iets teveel feestjes gehad misschien verleden jaar...
quote:haha maakt niet uit british murder boys rules afgelopen weekend kreeg ik de 3e release van hun gesigneerd door surgeon
Op donderdag 22 januari 2004 16:43 schreef LostFormat het volgende:
Bwaah, maak ik even een schuiver!
Pff, ik stond nog vooraan ook.Hmm, iets teveel feestjes gehad misschien verleden jaar...
quote:Ik heb ook nog een gesigneerde plaat van Surgeon. Had ik toendertijd een keer gewonnen bij een prijsvraag van Awakenings. 'Killing European Sons' heet ie geloof ik. Leuk om te hebben
Op donderdag 22 januari 2004 16:45 schreef djerror het volgende:[..]
haha maakt niet uit british murder boys rules afgelopen weekend kreeg ik de 3e release van hun gesigneerd door surgeon
quote:Jij hebt het goed kunnen bekijken. Hoe mixt die nou? Ableton, hoorde ik ooit iemand zeggen. Klopt dat?
Op donderdag 22 januari 2004 16:45 schreef djerror het volgende:[..]
haha maakt niet uit british murder boys rules afgelopen weekend kreeg ik de 3e release van hun gesigneerd door surgeon
quote:Hey, Invite is ook een bekende van mij! Grappig! Hij heeft echt zin in het feestje aangezien James Ruskin zijn held is.
Op donderdag 22 januari 2004 16:29 schreef djerror het volgende:[..]
wordt een dj-set..invite een maat van mij moet voor hem opwarmen (is de nieuwe trotse resident van Solid Grooves)..Maar heeft james ruskin ooit een live-act gedaan dan?? niet in Nederland volgens mij
quote:Mjah, dat is toch al weer ongeveer drie jaar geleden in Rotterdam. Volgens mij omdat "Into submission" net uit was.
Op donderdag 22 januari 2004 16:29 schreef djerror het volgende:Maar heeft james ruskin ooit een live-act gedaan dan?? niet in Nederland volgens mij
quote:Cool dat is een zeer vette plaat maar volgens mij is OV niet surgeon maar ian j richardson
Op donderdag 22 januari 2004 16:47 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik heb ook nog een gesigneerde plaat van Surgeon. Had ik toendertijd een keer gewonnen bij een prijsvraag van Awakenings. 'Killing European Sons' heet ie geloof ik. Leuk om te hebben
.
[Dit bericht is gewijzigd door djerror op 23-01-2004 09:30]
quote:hij mixt inderdaad met ableton live met een controller erbij hij heeft zo'n 16 schuiven waarvan hij er 8 gebruikt voor loopjes en de andere 8 voor high en low cuts..op de vraag hoe hij dus accenten er in aanbrengt..ik vroeg namelijk aan hem hoe hij dat dan deed met de treble en bass etc.
Op donderdag 22 januari 2004 17:04 schreef LostFormat het volgende:[..]
Jij hebt het goed kunnen bekijken. Hoe mixt die nou? Ableton, hoorde ik ooit iemand zeggen. Klopt dat?
quote:Je draaide echt lekker!! Toen ik binnenkwam stond draaide je als het goed is System 7 - Alpha Wave (Plastikman Acid House Mix), dan kan je het bij mij al niet meer verkeerd doen.
Op donderdag 22 januari 2004 12:43 schreef djerror het volgende:[..]
was weer leuk bezig he..ik had de eer om voor hem mogen te draaien je weet toch!
[afbeelding]
quote:Thnx! die plaat was het iig niet haha
Op vrijdag 23 januari 2004 16:28 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je draaide echt lekker!! Toen ik binnenkwam stond draaide je als het goed is System 7 - Alpha Wave (Plastikman Acid House Mix), dan kan je het bij mij al niet meer verkeerd doen.
quote:btw de sets zijn binnenkort te downloaden via www.livesets.com!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:28 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je draaide echt lekker!! Toen ik binnenkwam stond draaide je als het goed is System 7 - Alpha Wave (Plastikman Acid House Mix), dan kan je het bij mij al niet meer verkeerd doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |