abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2003 @ 17:18:05 #51
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15860974
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Typisch geval van schoenmaker blijf bij je leest.

Doe mij maar snoeiharde techno Altijd dat halve werk onder het motto van 'experimenteren'.... Hiphop/techno geen goede combo.

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 31-12-2003 17:47]

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 31 december 2003 @ 17:36:46 #52
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_15861447
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:18 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Doe mij maar snoeiharde techno Altijd dat halve werk onder het motto van 'experimenten'.... Hiphop/techno geen goede combo.

hiphopstyle techno gaan mixen weer wel
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_15861829
De clubby style van DC vind ik btw ook goed
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 31 december 2003 @ 17:50:16 #54
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15861884
Als ik dan toch hiphop ga dan luister ik liever iets als Prefuse 73...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_15861976
West coast rap
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_15905358
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:27 schreef Loco het volgende:

[..]

Je bedoelt vast Way of Life. Ikheb de clip zelf nog niet gezien maar het nummer zelf vind ik best ok. Heb zelf ook de Technasia remix ervan hier in mijn bak staan. De rest van het album is ook erg goed vind ik. Met als topper The Wolf.

Van the wolf word ik echt moe ondertussen, ik heb die plaat echt veel te vaak gehoord.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_15923097
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwste plaat van Orlando Voorn,
"Basic Bastard - Cruisin" op Ignitor ?

Heel sterke release IMHO, aan de ene kant duidelijk referenties naar klassieke (Detroit) techno (met name "Model 500"!) aan de andere kant toch een fris geluid. Soort mid-tempo lichtelijk off-beat diepe techno (geen beukwerk). Na de eerste release op Ignitor (aardig niet "schokkend"), is Orlando Voorn wat mij betreft weer helemaal terug van weggeweest.

pi_15925317
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:31 schreef Circuitbreaker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwste plaat van Orlando Voorn,
"Basic Bastard - Cruisin" op Ignitor ?

Heel sterke release IMHO, aan de ene kant duidelijk referenties naar klassieke (Detroit) techno (met name "Model 500"!) aan de andere kant toch een fris geluid. Soort mid-tempo lichtelijk off-beat diepe techno (geen beukwerk). Na de eerste release op Ignitor (aardig niet "schokkend"), is Orlando Voorn wat mij betreft weer helemaal terug van weggeweest.

Deze nieuwe release heb ik nog niet gehoord maar je kunt wel duidelijk merken dat Orlando Voorn is verhuisd naar Detroit. Ik heb zijn werk altijd al sterk gevonden.
pi_16282344
Heeft iemand de nieuwste langspeler al gehoord van Chris Liebing: Evolution? Ik heb em momenteel gereserveerd en ik ben erg benieuwd!
quote:
De Duitse techno dj Chris Liebing heeft zich altijd al meer dan honderd procent ingezet voor de verspreiding van zijn muziek. Zo richtte hij in 1993 zijn eigen technoclub de Spinclub op. Daarnaast is hij labelbaas van Fine Audio Recordings en CLR. Verder was hij een van de belangrijkste acts van het gerenommeerde techno dj boekingsbureau Cocoon Agency. Evolution is de eerste cd op zijn eigen label CLR. Als we Liebing mogen geloven ziet zijn beeld van de evolutie der mensheid er niet bepaald rooskleurig uit. Zijn doorgaans duistere technogeluid is voor Evolution nog een stukje donkerder gemaakt en hij creëert zo een sfeer die rechtstreeks uit de hel lijkt te komen. Begeleid door stevige beats en industriële invulling, die sterk naar chemisch afval riekt, weet Liebing zichzelf qua sfeer te overtreffen. Evolution bevat kundig gemaakte stevige beuktechno, waar de Duitsers patent op schijnen te hebben, maar je wordt er niet vrolijk van. (AD)
Bron: AD.
  donderdag 15 januari 2004 @ 21:37:14 #60
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_16297008
Niet echt mijn ding... heb het liever wat warmer met trommeltjes enzo
Maar hij weet idd wel echt een goede duistere sfeer neer te zetten, leuk als ik er voor in de stemming ben.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_16315520
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:38 schreef teknomist het volgende:
Heeft iemand de nieuwste langspeler al gehoord van Chris Liebing: Evolution? Ik heb em momenteel gereserveerd en ik ben erg benieuwd!
[..]
Dat album is toch al > half jaar oud. Hij doet geen rare dingen zoals Dave Clarke maar zet geen album neer zoals Adam Beyer's Ignition Key. Het is toch teveel in dezelfde hoek om echt als "album" te overtuigen.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 02:39:44 #62
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16334011
zaterdagavond in doornroosje Nijmegen:

Paul Damage en Surgeon zijn al een jaar of tien goede vrienden èn partners in crime. House of God is mede door hen opgericht. Ook deelden ze een studio. Dankzij prachtige klassiekers als Magneze en Basictonal Remake staat Surgeon al sinds halverwege de jaren negentig aan de mondiale technotop. Als een der eersten ging hij met Final Scratch (DJ-en met behulp van een laptop) aan de slag en vanavond laat hij zien dat hij daar nog een stap verder mee is gegaan. Paul Damage brengt een exclusieve combinatie van live en DJ-en ten gehore. Hardware vs. Vinyl zullen we maar zeggen. Hoe dat klinkt wordt een grote verrassing, want dit is de eerste keer dat hij dit in Nederland doet. DJ Error, de winnaar van de eerste Planet Rose DJ contest, opent de avond. Door een prachtige samenloop van omstandigheden draait hij samen met Surgeon, een van zijn muzikale helden.
De kleine zaal wordt gehost door de Tuningsporkdorks. Jay Haze uit Philadelphia en David Labeij uit Nederland gaan diep in op de minimalere varianten van techno en house. Jay brengt volgend jaar een plaat uit op Minus (van Richie Hawtin!).

goed nieuws dus

Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 januari 2004 @ 03:16:38 #63
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16334658
Een nieuwe release van Iwari, het label waar Vector Lovers op uitgebracht is,: Namke Communications - Ice 9; lekkere abstracte en obscure minimale techno

hier te beluisteren.

Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 18 januari 2004 @ 04:03:59 #64
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16359528
Net terug van Surgeon in Doornroosje, en ik moet zeggen het was de beste show sinds maanden!!
Hij opende gewoon met autechre en draaide echt lekker experimenteel met wat gouwe ouwe ertussen als plastikman-spastik De sfeer was echt perfect, veel mooie vrouwen....ja een geslaagde avond
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_16398328
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 05:02 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Zaterdag 17 januari, doornroosje Nijmegen

Planet Rose '9 years on!' Techno (Dance)
Techno Room: Surgeon (House of God/Counterbalance, uk) + exclusive live & DJ set by Paul Damage (House of God/1881, uk) + DJ Error (winner first Planet Rose DJ contest)
Minimal Room: Tuningsporkdorks feat. Jay Haze (Contexterrior, usa) & David Labeij (Textone)
Chill Out: Robert & Armani (Dancemanie, Nijmegen)

Dat je het maar ff weet...

Beste liveset van dit jaar was absoluut die van Dave Clarke op innercity en natuurlijk die van richie op mysteryland

ik was er en het was echt een bosje heftug!

vooral in de minimal room was het vet zeg... weet iemand iets meer over de Tuningsporkdorks??? livesetje ofzo??? die waren echt zwaar lekker bezig...

[Dit bericht is gewijzigd door Buddha_Monk op 19-01-2004 16:11]

ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_16434310
quote:
Op zondag 18 januari 2004 04:03 schreef HAL9000S het volgende:
Net terug van Surgeon in Doornroosje, en ik moet zeggen het was de beste show sinds maanden!!
Hij opende gewoon met autechre en draaide echt lekker experimenteel met wat gouwe ouwe ertussen als plastikman-spastik De sfeer was echt perfect, veel mooie vrouwen....ja een geslaagde avond
Godsamme, waarom doet ie dit nou altijd als ik er niet bij ben. Elke keer als ik hem zie hoop ik weer op zo'n set. Zucht.

Wat vinden jullie trouwens van Ricardo Villalobos? Hij draait op 7 Feb in Paradiso. Die geweldige minimale sound van hem in combinatie met de manier hoe die achter z'n draaitafels staat.

[Dit bericht is gewijzigd door LostFormat op 20-01-2004 17:56]

pi_16434813
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 17:47 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Godsamme, waarom doet ie dit nou altijd als ik er niet bij ben. Elke keer als ik hem zie hoop ik weer op zo'n set. Zucht.

Wat vinden jullie trouwens van Ricardo Villalobos? Hij draait op 7 Feb in Paradiso. Die geweldige minimale sound van hem in combinatie met de manier hoe die achter z'n draaitafels staat.

ik heb em een keer gezien op TimeWarp in duitsland... was echt een lekkere set...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:19:02 #68
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_16435180
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:04 schreef Buddha_Monk het volgende:

[..]

ik heb em een keer gezien op TimeWarp in duitsland... was echt een lekkere set...

zijn releases zijn vaak ok
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_16435355
Timewarp 27 maart staat ie weer geboekt. Ik hoop dat ie in Paradiso een beetje de tijd krijgt voor z'n ding. Ik vind twee uurtjes voor hem echt te kort.
pi_16450671
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:19 schreef joeplemmens het volgende:

[..]

zijn releases zijn vaak ok

Magneze is echt een topplaat Forms + Functions trouwens ook maar die is wat experimenteler.
pi_16484810
quote:
Op zondag 18 januari 2004 04:03 schreef HAL9000S het volgende:
was weer leuk bezig he..ik had de eer om voor hem mogen te draaien je weet toch!
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
pi_16484975
3.Plastikman - Spastik
4.Umek - The X EP
5.Jeff Mills - Kat Moda EP
6.Joey Beltram - Energy Flash
11.DJ Rolando - Knight Of The Jaguar
13.The Suburban Knight - The Art Of Stalking
24.Steve Stoll - Model T EP
26.Richie Hawtin - Minus Orange EP
28.E-Dancer - Velocity Funk EP
32.Devilfish - Manalive
33.Johannes Heil - Paranoid Dancer
40.Slam - Positive Education
42.Format #1 - Solid Session
43.JB3 - Forklift (Luke Slaters Filtered Mix)
44.Speedy J - Electric Deluxe
45.Ignacio - Organa
48.JB3 - Back Porch
50.Laurent Garnier - The Man With The Red Face
55.Andrew Mc Laughan - Love Story
56.Green Velvet - La La Land (Dave Clarke Remix)
57.Thomas Schumacher - When I Rock
62.Rue East - Birmingham (SURGEON! Remix)
66.The Subjective - Comin Thru / Like Warriors EP
67.3 Phase Ft. Dr. Motte - Der Klang Der Familie
72.Underworld - Born Slippy
74.Speedy J - Tanga
83.Ignacio - Virton (Chris Liebing Remix)
87.Speedy J - Krekc
91.Agoria - La 11eme Marche (Phil Kieran Remix)
99.Aril Brikha - Groove La Chord

zooo dit is wat ik op vinyl heb uit de top 100

donderdag 22 januari 2004 @ 13:04:13 #73
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_16485226
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 12:43 schreef djerror het volgende:

[..]

was weer leuk bezig he..ik had de eer om voor hem mogen te draaien je weet toch! [afbeelding]

hij leuk, ik heb ook eens met hem op een feest gestaan (HOG)
pi_16485301
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:04 schreef joeplemmens het volgende:

[..]

hij leuk, ik heb ook eens met hem op een feest gestaan (HOG)

waar in birmingham? VET!..echt gelachen nog met hem en paul damage..zijn wel wat biertjes voor nodig trouwens..ze zijn nogal stroef in het begin
  donderdag 22 januari 2004 @ 13:36:36 #75
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_16486026
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:07 schreef djerror het volgende:

[..]

waar in birmingham? VET!..echt gelachen nog met hem en paul damage..zijn wel wat biertjes voor nodig trouwens..ze zijn nogal stroef in het begin

Nou heel appart: Wij zijn een tijd geleden feesten gaan organiseren in Nightlive (oude kerk in maastricht) en noemde het toepasselijk The House OF god. Surgeon vond de naam toepasselijk en heeft geen bewzaar gemaakt, sterker hij is komen draaien (net als dave clark, blake baxter, live sets van Space djz, heiko laux (wilde een dikke joint), felix da housecat (wilde meteen door naar de hoeren dj Funk liveset Bandulu..... ) kortom daar werden veel grote namen geboekt
Was wel kewl, jammer het heeft niet lang gelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')