De laatste FUSE-cd met een Technasia schijnt verdomd goed en funky te zijn. Alleen moet ik hem nog steeds luisterenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:03 schreef Freak187 het volgende:
nog een aanrader:
Technasia
ik heb deze via Soulseek:
Technasia - Live at Shockers - 04-27-2002
68 minuten lekker beuken, niet superHARDE techno, maar wel lekker snel en funky.
Sowieso het hele album 'Future Mix' is een must have met ook 'Crosswalk' eropquote:Op donderdag 8 april 2004 23:27 schreef IrwanDeMan het volgende:
laatst nog Technasia - evergeen gekocht, heerlijke tracks staan daarop
ook die Force (volgens mij), iig gele hoes met kanaries op de voorkantlekkere techno
Hier kun je over techno pratenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:13 schreef d.n3rd het volgende:
oké, kan iemand me vertellen wat de bedoeling is van die topic? Kan ik dan ook mee praten
Geen resultaat op http://www.tracklist.tk/. Sorry.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef d.n3rd het volgende:
oké, mag ik hier ook verzoek om tracklists doen?
ben namelijk dan op zoek naar een tracklistje van;
Gaetano Parisio live bij HR XXL 20-10-00
Oudje dus.
sorry dat ik het moet zeggen, maar dat soort AAA artiesten zijn toch allang bekend.... fucking Johannes Heil!!!.....dat is hetzelfde als je tegen een Theoloog gaat zeggen dat ie de bijbel een keer uit moet checken....quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:45 schreef Freak187 het volgende:
Omdat ik wil dat dit topic niet verloren gaat, adviseer ik de techno liefhebbers om Johannes Heil uit te checken. Goeie producer, van onder andere ''Paranoid Dancer'' en de remix van Thomas Schumacher's When I Rock
daar heb je zeker gelijk in, maar voor de mensen die nog maar pas techno beginnen te waarderen, kennen misschien niet zoveel techno DJ's, omdat die toch altijd wat minder bekend zijn dan bijv. Trance DJ's...quote:Op zondag 11 april 2004 01:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
sorry dat ik het moet zeggen, maar dat soort AAA artiesten zijn toch allang bekend.... fucking Johannes Heil!!!.....dat is hetzelfde als je tegen een Theoloog gaat zeggen dat ie de bijbel een keer uit moet checken....
Alexander Kowalski - Emtec (British Murderboys de-construction)quote:Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef teknomist het volgende:
Belo Horizonte
Dat is maar ten dele waar. Ik heb de indruk dat er nogal wat mensen uit "andere" genres overstappen op techno en die weten die namen niet zo 1-2-3 op te noemen. En, waarom niet meteen beginnen met wat andere namen dan het echt voor de hand liggende werk?quote:Op zondag 11 april 2004 01:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
sorry dat ik het moet zeggen, maar dat soort AAA artiesten zijn toch allang bekend.... fucking Johannes Heil!!!.....dat is hetzelfde als je tegen een Theoloog gaat zeggen dat ie de bijbel een keer uit moet checken....
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:08 schreef drexciya het volgende:
[..]
Dat is maar ten dele waar. Ik heb de indruk dat er nogal wat mensen uit "andere" genres overstappen op techno en die weten die namen niet zo 1-2-3 op te noemen. En, waarom niet meteen beginnen met wat andere namen dan het echt voor de hand liggende werk?
quote:Op zondag 11 april 2004 12:59 schreef Freak187 het volgende:
[..]
daar heb je zeker gelijk in, maar voor de mensen die nog maar pas techno beginnen te waarderen, kennen misschien niet zoveel techno DJ's, omdat die toch altijd wat minder bekend zijn dan bijv. Trance DJ's...
Juist... Zelf ben ik ook niet bekend met alle technonamen en labels. Een aantal jaar geleden ben ik hiphop helemaal zat geworden en ben toen via electro bij techno terecht gekomen. Ik hou er echter een brede smaak op na, wat betekent dat ik me niet alleen met techno bezig houd maar o.a. ook met triphop, acid jazz, breakbeat (kortom idm, maar dat vind ik een erg vaag begrip en ook een foute benaming), heel soms rock en nog sporadisch hiphop. Ik stort me dus niet op 1 muziekstijl en heb daarom ook niet de kennis zoals sommigen hier, maar ik geniet niet minder van techno!quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:08 schreef drexciya het volgende:
[..]
Dat is maar ten dele waar. Ik heb de indruk dat er nogal wat mensen uit "andere" genres overstappen op techno en die weten die namen niet zo 1-2-3 op te noemen. En, waarom niet meteen beginnen met wat andere namen dan het echt voor de hand liggende werk?
Sowieso is de hele Kanzleramt stal vooral bij "liefhebbers" bekend, niet zozeer bij het meeloopvolk.
Bedoel je de EP?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:55 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik vroeg me nou af, valt Mauro Picotto - Alchemist nou ook onder techno valt. En zo ja, onder welke subcategorie. Kben namelijk nogal verliefd op dit nummer en ik wil meer
Jep.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bedoel je de EP?
Mauro Picotto valt zeker onder techno en persoonlijk vind ik dat ie sterke tracks heeft geproduceerd; niet de meeste diepe en intelligente techno maar toch wel lekker.
De Playing Footsie EP van Mauro Picotto vind ik persoonlijk ook wel een aanrader. Het werk van Umek, Gaetano Parisio zijn ook aanraders. Bijvoorbeeld deze: http://www.discogs.com/release/5529quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden techno ontdekt, ik luister nu ook veel Marco Carola.
Maar alchemist heeft wel iets wat me aantrekt, de energie denk ik in dat nummer. Moeilijk uit te leggen
Maar ik vroeg me af of jij nog nummers weet die ongeveer in datzelfde straatje liggen?
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |