Fata Morgana op je oog dadelijk als je niet uitkijktquote:Op donderdag 1 april 2004 00:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit joh, Fata Morgana's zie je sowieso wel.
Het is 1 april, niks kan me verbazenquote:Op donderdag 1 april 2004 00:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Fata Morgana op je oog dadelijk als je niet uitkijkt
quote:Vrijdag a.s. Xtra Hey met exclusieve mix van Jeff Mills
Enige weken geleden heeft Jeff Mills in de Mazzo te Amsterdam opgetreden. Van deze exclusieve Dj-set zijn opnamen gemaakt die ID&T Radio in handen heeft gekregen.
Vrijdag a.s. zal er een extra lange uitzending plaatsvinden van Hey Tech beter bekend als Xtra Hey. In deze uitzending van 00.00 tot 02.00 uur zal de mix Jeff Mills worden uitgezonden.
We kunnen alvast verklappen dat de liefhebber en fan van Jeff Mills versteld zal staan van dit verrrassende optreden van deze legende.
hoop niet dat dit een 1 april grap isquote:Op donderdag 1 april 2004 01:00 schreef teknomist het volgende:
[jeff mills enzo]
irritant een foutmelding geven (LostFormat gebanned dus geen reply mogelijk?!) en toch een bericht postenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]Villalobos
Mijn held, ik baal als een stekker dat ik niet op timewarp was.
Och Mills was niet bepaald denderend in de Mazzo. Ik vond hem wel leuk maar ik heb hem stukken beter gehoord. Hij draaide gewoon met twee draaitafels en af en toe gooide die er een house-klassieker tussen.quote:Op donderdag 1 april 2004 01:00 schreef teknomist het volgende:
[Mills]
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:52 schreef SeeS het volgende:
oe ik als techno liefhebber had dit draadje nog niet eens gezien!!Zal um vanaf nu ff in de gaten houden!
tnkz voor de setjes!!
Ik vond em niet zo, de mix cd van Michael Mayer (fabris 13 ofzo) vond ik dan wel beter...quote:Op donderdag 1 april 2004 09:37 schreef Circuitbreaker het volgende:
Ik zie de naam Ricardo Villalobos een paar keer langskomen in dit topic.
Hoe is zijn album "Alcachofa" eigenlijk ? Ik heb de 12" "Alcachofa Tools" maar die kon mij niet overtuigen om het album ook te nemen. De 2 album trax van deze 12" (wel op de CD, niet op de vinyl uitvoering van het album) vond ik niet zo, de nieuwe track "Bach to back" is wel goed.
De track "808 the bass queen" is weer een verhaal apart. Deze klassieker heb ik een tijd geleden bemachtigd als re-issue op het Lofi stereo label.
Tuurlijk kennen wij Kowalski, een van de grote namen op het Kanzleramt labelquote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef Eisselstijn het volgende:
Deze week kreeg ik van iemand de tip om eens naar Alexander Kowalski te luisteren. Net heb ik een album van hem beluisterd, genaamd Progress. Ik weet niet of jullie het werk van deze artiest al kennen, maar anders kan ik het echt aanraden! Soms groovy, soms stevig, soms rustig, maar altijd lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |