Vrouwelijke DJ uit de Minus-stal en draait heerlijke minimale techno. Ze schijnt ook te produceren maar ik ben niet bekend met haar werk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:08 schreef drexciya het volgende:
[..]
Magda zegt mij niets, kun je daar wat meer over vertellen?
Minusquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Vrouwelijke DJ uit de Minus-stal en draait heerlijke minimale techno. Ze schijnt ook te produceren maar ik ben niet bekend met haar werk.
Ja, het symbioseert ook lekker met uitgerekte kale woestijnvlaktes.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
MinusBen nu tijdelijk helemaal verslaafd aan het snowboarding in Argentina album trouwens
Ik had ergens een recensie gezien die niet echt positief was, ik meen bij www.groove.dequote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:21 schreef teknomist het volgende:
Heeft iemand het nieuwe album van Funk D'Void al gehoord? Ik ben er erg benieuwd naar
het oude album van swayzak bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
MinusBen nu tijdelijk helemaal verslaafd aan het snowboarding in Argentina album trouwens
quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:54 schreef joeplemmens het volgende:
[..]
het oude album van swayzak bedoel je?
Die is bij mij niet bekend. Wat voor stijl is het?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:54 schreef joeplemmens het volgende:
Wie heeft ook wat van LUOMO (bijvoorbeeld)
het album Vocal city (forcetracks) vond/vind ik wel een leuke afwisseling...
ik zou het omschrijven als minimale house wat op een dub-techno manier is geproduceerd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die is bij mij niet bekend. Wat voor stijl is het?
Teruglezenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:26 schreef Circuitbreaker het volgende:
Voor diegenen die geen draaitafel hebben, nog een tip:
"Lawrence - The absence of blight" op Dial Records. Diepe sfeervolle minimal/techno is op deze CD het motto.
Een andere aanrader is wellicht:
"Various Artists - Receiving data ........ ahhh it's coming", de tweede compilatie van het Berlijnse Sender label. Ik heb zelf het vinyl dubbelpak liggen (8 tracks), met o.a. Sten (is dezelfde persoon als "Lawrence" maar deze releases gaan meer richting techno), Carsten Jost, Blome & Grummich, Misc. en meer. Vergeleken met de CD van "Lawrence" meer minimal en ook wel glitch georienteerd.
damn... 1 dag geleden gewoon...quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Teruglezen
Wie gaat er dan ook in Irak zitten fokken?!quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
damn... 1 dag geleden gewoon...
nouja, iig een teken dat het echt een goede cd is...en trouwens teruglezen is een bitch met deze crappy irakese internetverbinding.
deze ontiegelijke muziek/fok!!junkquote:Op donderdag 1 april 2004 00:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in Irak zitten fokken?!![]()
Een woestijn is wel lekker minimaal ghehequote:Op donderdag 1 april 2004 00:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
deze ontiegelijke muziek/fok!!junkheheheheh....
Met Theorem op de koptelefoon laid-back genieten van een zonsondergang in de woestijnquote:Op donderdag 1 april 2004 00:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een woestijn is wel lekker minimaal ghehe
Als ik mocht kiezen koos ik toch voor het heerlijk koele klimaat van Zwedenquote:Op donderdag 1 april 2004 00:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Met Theorem op de koptelefoon laid-back genieten van een zonsondergang in de woestijnDa's nog eens wat anders dan de NDSM(of N) hallen
niet leukquote:Op donderdag 1 april 2004 00:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
En wij hebben tenminste alcohol
Dat maakt niet uit joh, Fata Morgana's zie je sowieso wel.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
niet leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |