quote:Hmm, nu ben ik toch benieuwd, mischien is het dan sinds kort, op al mijn A / A custom / K bekkens zitten gewoon gedrukte logo's
Op zondag 28 december 2003 17:49 schreef search64 het volgende:[..]
Mijne wel hoor.
Ik las net wat over drumwinkels. Ik woon in Apeldoorn en de feedback daar (kweet niet oft overal zo is) is KUT. Ik ga voor 1 paar drumstokken nog met de trein naar Nijkerk, naar een winkel die steenbeek heet. Das nie echt een winkel, das een fokking magazijn. Ze hebben er alles, redelijke prijs ook en zooooo teeeering veeeel
Heerlijk ^^
quote:Volgens mij wel: http://steenbeekmusic.nl/ (even googlen...). Je moet eens een keer naar Musik Produktiv gaan, zit in Duitsland.
Op zondag 28 december 2003 23:23 schreef Yokozuna het volgende: Hebben ze een site?
quote:Ja, die ken ik wel
Op maandag 29 december 2003 10:23 schreef aashaas het volgende:Je moet eens een keer naar Musik Produktiv gaan, zit in Duitsland.
quote:hoeduur is dat, dat laten bezorgen? duurt zeker wel een week of meer..
Op maandag 29 december 2003 23:41 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ja, die ken ik wel
Daar heb ik 2 stands gehaald (besteld, laten bezorgen), supergoedkoop en supergroot assortiment. Zegmaar Feedback in het kwadraat.
quote:Ik ben bij feedback in utrecht geweest, die hebben heel weinig.
Op maandag 29 december 2003 19:24 schreef Toolshed het volgende:
Dinsdag ga ik met de drummer van onze band mee een cymbal setje kopen in Utrecht. Is er iemand bekend met Feedback Utrecht qua drumspullen? En Feedback Rotterdam, is die een beetje relaxed qua assortiment?
quote:Goedkoper dan Feedback, ietsje nog, en 20 euro verzendkosten, betalen aan deur (rembours). Maar dat trek je er zo uit! En rembours, rules
Op maandag 29 december 2003 23:43 schreef crossover het volgende:[..]
hoeduur is dat, dat laten bezorgen? duurt zeker wel een week of meer..
Hoe lang gaat zo'n boomstand eigenlijk mee? Ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren moest hij het begeven en mijn ride in de basdrum en floortom vallen...
quote:Ik heb 2 Pearl boomstandjes, kostten 75 euro, gaan nu 1.5 jaar mee. Denk dat ze erg lang meegaan, zijn gewoon prima dingen. Heb ook 2 Thunder crashstands (zonder arm), die gaan nu 2.5 jaar mee. Ook gewoon dubbelbenig. Gaan volgens mij ook lang mee, alleen ze zijn merkbaar minder degelijk, de trappen voor het verstellen van de hoek zijn groter dan bij de Pearl's, 1 vastzet-stuk is ookal kapot.
Op dinsdag 30 december 2003 12:48 schreef Maidenfan het volgende:
Over hardware gesproken...Hoe lang gaat zo'n boomstand eigenlijk mee? Ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren moest hij het begeven en mijn ride in de basdrum en floortom vallen...
Gewoon Pearl/Yamaha/Tama standjes kopen dus Bij Musik Produktiv schijnen ze maar 65 euro te kosten.
Niet dat ik een bekken uit die serie heb gekocht; ik wil een 14" hihatt uit de AA serie (die kost helaas bijna 300 euro).
quote:Nice, maar hoe bedoel je "hihat speelde veel beter" ?
De hihat klonk en speelde namelijk veel beter dan die van Zildjian, en ook de ride klonk een stuk helderder
quote:RAH! Dat heb ik dus ook. En ik heb nu ook hihat+ride voor de prijs van een stuk blik
Nou, volgens onze drummer stuiterde lekkerder.
Nouja, op drumles hebben we ook een stel Stagg hihats, en die geven ookal een betere rebound (terugslag van de stokjes) !
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 31-12-2003 20:00]
quote:ik heb gewoon zidjian avedis hi-hat + ride
Op woensdag 31 december 2003 19:53 schreef Yokozuna het volgende:[..]
RAH! Dat heb ik dus ook. En ik heb nu ook hihat+ride voor de prijs van een stuk blik
Paiste 302 dingen.
Nouja, op drumles hebben we ook een stel Stagg hihats, en die geven ookal een betere rebound (terugslag van de stokjes) !
Of gebruik je die weles als ride, voor de lol? (ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |