quote:
Op zaterdag 27 december 2003 13:55 schreef Donnie.Darko het volgende:Ik heb een keer gehad dat een vrouw op zoek was naar aardappelpuree uit pak (toen ik in de AH werkte), maar er stond alleen maar puree met kaas en andere toevoegsels...
Vraagt ze zo "Heb je ook normale puree?"
Dus ik zeg heel droog: "Nee, alleen hele gekke"Toen liep ze boos naar de baas
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:11 schreef Viking84 het volgende:[..]
ja das dus nie leuk
Ik heb in een verzorgingstehuis gewerkt en ik kreeg op een gegeven moment een briefje van een collega, waarop stond of ik een bepaald, mij onbekend voorwerp, van de andere afdeling wilde halen (aan de andere kant van het gebouw, weet niet meer hoe dat ding heette, ik had er iig nog nooit van gehoord). Zij had het nl ontzettend druk en ik had wel even tijd.
Ok dan, ik daarheen: "Ik kom een (...) ophalen".
Collega's daar: "Een wat?". Ik: "een (...)".
"Oh, ik weet niet wat dat is, maar dan moet je even in de bergruimte kijken".
Ik: "duh, ik weet ook niet wat dat is. Als ik niet weet wat het is, hoe kan ik het dan herkennen??"
Nou het voorwerp was onvindbaar, dus ik liep maar weer terug naar m'n eigen afdeling. Bleek dat hele ding niet eens te bestaanbovendien was het ook voor die collega die mij het briefje gaf bedoeld, dus het was ook nog eens de verkeerde die erin was getuind...
Zéér geestig
Klant: een bos worteltjes graag
Gozer: is het een cadeautje?
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 13:53 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ja ik had er ook al zo een ongeveer geplaatst...
Kan ik u helpen?
klant: dat zullen we gauw genoeg zien
Klant : kunt u mij helpen ?
Ik : dat weet ik niet.
Daar komen we zo achter.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 13:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik werk in de Mac, waar je ook altijd van die %^&* zeikerds hebt...Komt er laatst een vent naar me toe:
"Mag ik 1 krabburger?"
Klant: "Mag ik een frikandel met cassis?"
Ik: "
- Loop dan maar ff de brug over naar Reitz (frituur)."
quote:Ik ook niet .. als het 10,35 zou zijn dan was 35 cent wel handig..
Op zaterdag 27 december 2003 14:23 schreef LLCoolR het volgende:
Zit een nieuw meisje achter de kassa en ik kom iets afrekenen voor ¤9,65. Ik betaal met ¤50 en vraag erbij: 'wil je er misschien 35 cent bij?' Nou........dan snappen ze er geen f*ck meer van hoor!
quote:Heel scherp kerel! Maar de glazige blik waarmee ze je aankijkt als je 35 cent aanbiedt is onbetaalbaar hoor!
Op zaterdag 27 december 2003 14:25 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik ook niet .. als het 10,35 zou zijn dan was 35 cent wel handig..
quote:Ach, als je daar al moeite mee hebt...
Op zaterdag 27 december 2003 14:27 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Heel scherp kerel! Maar de glazige blik waarmee ze je aankijkt als je 35 cent aanbiedt is onbetaalbaar hoor!
quote:Idd, weet wat je bedoelt : Ik wilde van de week 50 eurocent bijpinnen voor parkeergeld. Oei dat is moeilijk!!
Op zaterdag 27 december 2003 14:27 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Heel scherp kerel! Maar de glazige blik waarmee ze je aankijkt als je 35 cent aanbiedt is onbetaalbaar hoor!
quote:moet dit toch ff corrigeren
Op woensdag 24 december 2003 01:09 schreef Brett-Anderson het volgende:
vind je die goed? Hoor deze dan: ik heb ook in een groentewinkel gewerkt.
Komt er een man met dichtgeknepen ogen naar me toe: "waar liggen de limoenen?"
Ik antwoord: "Ja, daar in de hoek"
Hij zegt: "Kun je ze even komen aanwijzen, ik heb -6" (verziendheid van de ogen).
zelf heb ik in een jaar toch niet echt domme dingen van een klant gehoord eigenlijk :S saaie winkel
quote:Ach je weet wel: meisje, net 16 jaar, eerste dag achter de kassa, nog wat onwennig met het bedienen van de kassa en het teruggeven van geld. Dan kun je dit soort dingetjes net even niet hebben.
Op zaterdag 27 december 2003 14:32 schreef Donnie.Darko het volgende:[..]
Ach, als je daar al moeite mee hebt...
quote:Jah okee, dan is het wel lastig
Op zaterdag 27 december 2003 14:35 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Ach je weet wel: meisje, net 16 jaar, eerste dag achter de kassa, nog wat onwennig met het bedienen van de kassa en het teruggeven van geld. Dan kun je dit soort dingetjes net even niet hebben.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:38 schreef DaNiToNeS het volgende:
Klant: "heeft u ook lampen?"
ik: *kijkt naar het plafond*
[Dit bericht is gewijzigd door LLCoolR op 27-12-2003 14:50]
quote:ff onthouden
Op zaterdag 27 december 2003 14:43 schreef El_Bassie het volgende:
Ook een leuke is als je bijvoorbeeld 10,05 moet betalen. Dan iets zeggen als: Laat die 5 cent maar zitten, waarop je wegloopt. In 9 van de 10 gevallen denkt de winkelbediende dat je hem fooi hebt gegeven
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:43 schreef El_Bassie het volgende:
Ook een leuke is als je bijvoorbeeld 10,05 moet betalen. Dan iets zeggen als: Laat die 5 cent maar zitten, waarop je wegloopt. In 9 van de 10 gevallen denkt de winkelbediende dat je hem fooi hebt gegeven
Ik zeg tegen hem, dat zijn geen aardappels, dat zijn meiraapjes in citroenboter, dat zijn uw warme groenten, maar u kunt best boontjes krijgen als u dat niet lust.
Bulderend gelach steeg op van alle tafels, en de man sputterde nog wat, van, nee, dat is niet nodig.
Nooit meer terug gezien in de zaak trouwens, die klant...
"waar kan ik het licht vinden"
"eehm...in de kerk hiernaast?"
ze bedoelde lampjes dus
Waarop ik dan antwoord:
"Nee, wij zijn een op grote schaal wietkwekende organisatie die tot op heden nog niet is ontdekt door de politie."
- "..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |