quote:'t wordt erg irritant na een tijdje ja. Maar daar heb je de volumeknop voor
Op dinsdag 23 december 2003 22:28 schreef smurfje het volgende:
Ben ik trouwens de enige die knettergek wordt van dat melodietje dat eronder zit
quote:Ik ook.
Op dinsdag 23 december 2003 22:34 schreef Mikkie het volgende:[..]
Nee. Daarom heb ik mn boxen al na level 1 uitgezet
Heb m overigens tijdje terug al uitgespeeld...
quote:De laser zo uit zetten dat je bij het laatste terminal voor de laatste lezer kunt komen en dan op de muur links van de terminal klikken.
Op dinsdag 23 december 2003 22:12 schreef Minisuisse het volgende:
ok level 12..
na de groene muur..
Ik zit nu in die kamer met die lamp waar ik een sleutel vandaan heb en die lamp met die cijfertjes op de muur..
Ik kan de kast wegduwen maard an kan ik dat gat niet in
WTF moet ik doen
Dan wordt er een trap zichtbaar
we gaan als dit topic gewoon verder in Leuke online games (IE) Deel 2
![]()
dank jullie wel
quote:Met deze tip is het mij ook gelukt:
Op woensdag 24 december 2003 00:22 schreef SurfDude het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het systeem is om die ene muur met die stenen (bijna) helemaal groen te krijgen?
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 16:07 schreef bremmie het volgende:[..]
tis mij gelukkig gelukt..
kheb eerst de eerste kolom alle vakjes aangeklikt, daarna in de tweede kolom, alle vakljes die rechts van een zwart vakje liggen.
en zo verder.
op het laatst moet je zorgen dat je nog vier lege vakjes hebt en klaar is kees, of hoe je ook mag heten
quote:Het is mij nu ook eindelijk gelukt... Min of meer op die manier... Kwam erop neer dat ik alle zwarte vakjes naar één hoek "gedreven" heb... Of zoiets...
Op woensdag 24 december 2003 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Met deze tip is het mij ook gelukt:
[..]
quote:Ik heb nou ook die geheime kamer gevonden.
Op woensdag 24 december 2003 00:56 schreef SurfDude het volgende:
Ik zit nu in die gang met die laserschermen, maar ik heb geen idee wat ik moet doen... Het lukt mij alleen om dat eerste laserscherm uit te krijgen, maar in die kamer waar je dan in kunt, kun je toch niks nuttigs doen?
quote:En hoe kom je daar voorbij dan?
Op woensdag 24 december 2003 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Die code heb je pas nodig als je voorbij het 3e laserscherm bent.
quote:Disk met de pin uit de doos halen, in de comp stoppen, comp aanzetten.
Op woensdag 24 december 2003 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan iemand mij in godsnaam uitleggen hoe ik een woord kan maken van de letters A en F ?!
Ik ben nu bij de C64 beland, en heb 'quest' ingetypt, en zie een plaatje met een kast, bed, deur, muur, plek waar de poster hing en een vloermat... Op de kast staat een F, en op de plek waar de poster hing een A...
Iemand
quote:De lamp uitzetten!
Op woensdag 24 december 2003 13:18 schreef daNpy het volgende:
Ik ben in de kamer met de "big machine", ook een soort laser.
Daar kun je dat driehoekje van het kapotte "security panel" opleggen.
Als je de big machine aanzet zegt hij echter dat hij te weinig power krijgt. Hoe fix je dat?
quote:Een beetje rondklikken op het scherm of wachten. Dan zie een tweede kamer met ook twee letters en dan met die vier letters een woord maken
Kan iemand mij in godsnaam uitleggen hoe ik een woord kan maken van de letters A en F ?!
Ik ben nu bij de C64 beland, en heb 'quest' ingetypt, en zie een plaatje met een kast, bed, deur, muur, plek waar de poster hing en een vloermat... Op de kast staat een F, en op de plek waar de poster hing een A...
Iemand
quote:Van die letters een woord maken en dat is je pass en die weer invoeren in de compjoeter
Iemand
quote:en het houtblok uit de openhaard eerst op de laser leggen-> een paar keer klikken op de laser, dan is er genoeg energie om het houtblok aan te krijgen. Vervolgens houtblok in de openhaard leggen en daarna dat driehoekje op de laser leggen en weer op aan drukken (je hebt nu wel genoeg energie omdat de verwarming niet zo hard hoeft te werken)
Op woensdag 24 december 2003 13:21 schreef -Eddow- het volgende:[..]
De lamp uitzetten!
quote:Dan stop je de stukjes terug in het beveiligings paneel, wat weer actief is. De deur is dan nog steeds op slot?
Op woensdag 24 december 2003 13:25 schreef JoeDank het volgende:[..]
en het houtblok uit de openhaard eerst op de laser leggen-> een paar keer klikken op de laser, dan is er genoeg energie om het houtblok aan te krijgen. Vervolgens houtblok in de openhaard leggen en daarna dat driehoekje op de laser leggen en weer op aan drukken (je hebt nu wel genoeg energie omdat de verwarming niet zo hard hoeft te werken)
quote:2 manieren om het erin te leggen
Op woensdag 24 december 2003 13:36 schreef daNpy het volgende:[..]
Dan stop je de stukjes terug in het beveiligings paneel, wat weer actief is. De deur is dan nog steeds op slot?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |