quote:nee
Nog niet voorbij?
quote:tis mij gelukkig gelukt..
Op dinsdag 23 december 2003 16:05 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
nee
rotmuur
kheb eerst de eerste kolom alle vakjes aangeklikt, daarna in de tweede kolom, alle vakljes die rechts van een zwart vakje liggen.
en zo verder.
op het laatst moet je zorgen dat je nog vier lege vakjes hebt en klaar is kees, of hoe je ook mag heten
quote:
tis mij gelukkig gelukt..kheb eerst de eerste kolom alle vakjes aangeklikt, daarna in de tweede kolom, alle vakljes die rechts van een zwart vakje liggen.
en zo verder.
quote:yep gelukt..
Op dinsdag 23 december 2003 16:09 schreef biertank het volgende:
je moet nog de lamp uit de motor halen dan lukt het wel
quote:De gewichten moet je aan een touw hangen ergens in een verborgen kamer. Dan krijg je een blad met een paard (van een schaakstuk) erop. Die moet je op het schaakbord leggen.
Op dinsdag 23 december 2003 16:07 schreef biertank het volgende:
Ik zit nou bij dat schaakbord je moet er iets op doen maar kan niks vinden om erop te doen heb wel de gewichten van de klok maar die kan ik er op een of andere manier niet opleggen
quote:Nee. Daar is de zaklamp juist voor
is er geen licht knopje ofzo daar beneden?
quote:Ik zit nu nog constant met dat laaste laserscherm ik krijg dan panel niet werkend
Op dinsdag 23 december 2003 16:11 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
da's tenminste duidelijk. Ik heb hem
Thanx
quote:heb je de code al?
Op dinsdag 23 december 2003 16:15 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Ik zit nu nog constant met dat laaste laserscherm ik krijg dan panel niet werkend
alleen blijkt de deur gesloten te zijn en ik kan nergens een sleutel vinden...
quote:Oke nu mis ik inderdaad ook de sleutel
Op dinsdag 23 december 2003 16:17 schreef bremmie het volgende:[..]
heb je de code al?
gewoon intoetsen en dan op de E klikken.
Ik deed het met die kaart maar volgens mij hoef dat niet...alleen blijkt de deur gesloten te zijn en ik kan nergens een sleutel vinden...
quote:Volgens mij zit jij bij het derde scherm. Weet je nog wat met de schakelaars bij het eerste scherm gebeurde ?
Op dinsdag 23 december 2003 16:15 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Ik zit nu nog constant met dat laaste laserscherm ik krijg dan panel niet werkend
quote:dat wiel boven de transporter?
Op dinsdag 23 december 2003 16:24 schreef Tha_Ramsush het volgende:
wat moet je met dat blauwe wiel doen eigenlijk???
quote:Ik weet niet of je deze bedoelt, maar er zit een sleutel in de lamp aan het plafond in een kamer
Op dinsdag 23 december 2003 16:21 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Oke nu mis ik inderdaad ook de sleutel
quote:Je moet kleuren mixen. Het wiel is de kleur die je moet mixen, dit moet je doen met de 3 kleuren die je hebt.
Op dinsdag 23 december 2003 16:26 schreef Tha_Ramsush het volgende:
jah dat wiel in die kamer rechts zegmaar..
quote:Nee, het gaat over de laser scherm voor die deur. Moet nu alleen nog de sleutel vinden.
Op dinsdag 23 december 2003 16:22 schreef JoeDank het volgende:[..]
Volgens mij zit jij bij het derde scherm. Weet je nog wat met de schakelaars bij het eerste scherm gebeurde ?
quote:Die sleutel is voor een cupboard, daar zit wel de goede sleutel weer in.
Op dinsdag 23 december 2003 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt, maar er zit een sleutel in de lamp aan het plafond in een kamer
[Dit bericht is gewijzigd door bremmie op 23-12-2003 16:34]
edit: heb m al!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |