quote:Ik doe het in 3 seconden minder en mij lukt het wel, dan moet het jou toch ook lukken?
Op maandag 29 december 2003 20:37 schreef Vampz het volgende:[..]
ja daar ligt het niet aan, heb ik gedaan maar dan heb ik te weinig ruimte om hem verder omhoog te gooien
Als je klok op 17 staat ongeveer je Nitro gebruiken, daar red ik het ook altijd mee

Gaat steeds sneller, en ik heb het met elke auto geprobeerd, maar geen een krijg ik sneller
M'n pa kwam zelfs even kijken want ik was zo aan het schelden en op het bureau aan het slaan
quote:Race 86 is ook naatje, maar is veel makkelijker vergeleken bij race 95
Op maandag 29 december 2003 21:57 schreef BoJo het volgende:
Pffffff ik kom niet voorbij race 86 , word er helemaal naar van. Heb verschillende auto's geprobeerd maar die @!##$!@*&^ impreza computerspeler is om de 1 of andere reden veel sneller dan welke auto ik ook heb.M'n pa kwam zelfs even kijken want ik was zo aan het schelden en op het bureau aan het slaan
quote:Dat is toch dezelfde race alleen dan de andere kant op? Op medium heb ik het wel gehaald maar ik wil het op hard halen grrrr
Op maandag 29 december 2003 22:07 schreef Webcrowler het volgende:[..]
Race 86 is ook naatje, maar is veel makkelijker vergeleken bij race 95
Ik verdenk de computer er van dat ie vals speelt
, als ik op kop ligt is er ineens meer verkeer of na een krappe bocht staat er ineens zo'n f*k vrachtwagentje. En waarom gaat die Impreza zo damn hard.
Strax weer eens proberen, me duim doet helemaal zeer man.
Ja, ik heb wel 1 sticker... De eerste body vinyl.. Dies nog wel gaaf
quote:Nee ik vind de meest reclame stickers ook lame...
Op maandag 29 december 2003 23:35 schreef WurM het volgende:
Nog geen commentaar op mijn commentaar op reclame stickers... Slecht... Zelfs een WurM verdient aandacht hoor...
Ja, ik heb wel 1 sticker... De eerste body vinyl.. Dies nog wel gaaf
quote:Ik vind t allemaal vervuiling...
Op maandag 29 december 2003 23:38 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Nee ik vind de meest reclame stickers ook lame...
Maar sommige zijn echt wel een toevoeging vind ik. Om een paar voorbeelden te noem Kenwood en NOS zijn bijvoorbeeld gewoon auto vervuiling...
quote:* Elegy heeft hetzelfde probleem
Op maandag 29 december 2003 22:31 schreef Adjuh het volgende:Klopt,ik zit nu ook effe vast in race 95, maar zal hier uiteindelijk ook wel doorkomen.
Tijd voor een groepsuithuilsessie
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:45 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]eitje natuulijk....
quote:Hmmm, op highway 1?? mijn bakkie redt daar de 360 km/h, maar toch kom ik binnen op 24 seconden
Op dinsdag 30 december 2003 19:45 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]eitje natuulijk....
quote:Hehehe....
Op dinsdag 30 december 2003 20:06 schreef Webcrowler het volgende:[..]
Hmmm, op highway 1?? mijn bakkie redt daar de 360 km/h, maar toch kom ik binnen op 24 seconden

Bijna op 380 km/h met mn skyline, ik kom er wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |