quote::p staat nu in EA ideeënbus
Op zaterdag 27 december 2003 22:11 schreef WurM het volgende:[..]
Mjah... das irritant idd
Zouden ze moeten verbieden...
"Your connection is too slow to play this game online... GET ADSL YOU N00B!!" ofzo
quote:Dit ís ontopic
Op zaterdag 27 december 2003 22:39 schreef WurM het volgende:
hmm... eigenlijk helemaal niet grappig \o/neej hoor, grapje (ook niet grappig)... Maar uhh... terug naar t topic nu
quote:erm dat warpen kan ook door lag komen he
Op zaterdag 27 december 2003 20:00 schreef WurM het volgende:
LOL!Ik heb vandaag van een cheater gewonnen \o/ Hij teleporte zichzelf eerst steeds voor me, maar na n tijdje kwam-ie in de muur ofzo
toen heb ik gewonnen \o/
Wanneer racen jullie trouwens ongeveer online? k Wil wel es tegen 1 van jullie... Nick: WurmNL rep: tussen 100 en 150
quote:uhuh, maar als je tegen een paal aan rijdt, een tijdje (5 sec. ofzo) stil staat en dan ineens weer voor ligt... lijkt me toch niet...
Op zondag 28 december 2003 01:55 schreef Gamedemon het volgende:[..]
erm dat warpen kan ook door lag komen he
ik wil graag online spelen maar zelfs als ik de poorten open zet op mijn router dan zeikt nfs:u nog steeds dat ik achter een firewall zit en niet kan connecten. wtf moet ik doen :S
quote:Welke poorten heb je open gezet?
Op zondag 28 december 2003 12:06 schreef jeehaa het volgende:
ik word er echt niet goed van:ik wil graag online spelen maar zelfs als ik de poorten open zet op mijn router dan zeikt nfs:u nog steeds dat ik achter een firewall zit en niet kan connecten. wtf moet ik doen :S
quote:3658, 3659 UDP
Op zondag 28 december 2003 13:19 schreef V2i het volgende:[..]
Welke poorten heb je open gezet?
maar kheb nu zelfs de hele firewall van de router maar uitgezet maar zelfs dit helpt niet...
quote:Probeer anders DMZ hier, dat werkte hier iig wel...
Op zondag 28 december 2003 12:06 schreef jeehaa het volgende:
ik word er echt niet goed van:ik wil graag online spelen maar zelfs als ik de poorten open zet op mijn router dan zeikt nfs:u nog steeds dat ik achter een firewall zit en niet kan connecten. wtf moet ik doen :S
quote:
Op zondag 28 december 2003 13:37 schreef jeehaa het volgende:[..]
3658, 3659 UDP
maar kheb nu zelfs de hele firewall van de router maar uitgezet maar zelfs dit helpt niet...
quote:TCP poorten ook openzetten.
EA support
Q. I'm behind a firewall and can't play Need for Speed Underground online. How can I correct this?A. Playing Behind A Firewall
We recommend that you do not play Need for Speed Underground online behind a firewall. However, if you do wish to play behind a firewall, you must open the following ports:
TCP: 10900-10999 inclusiveUDP: 3658 and 3659
If you need assistance in setting up your firewall, please contact the manufacturer of your firewall.
[Dit bericht is gewijzigd door V2i op 28-12-2003 15:30]
Race 104, drift, ik kom er gewoon echt niet langs. Met geen enkele auto, op geen enkel niveau. Ik heb het al met alle auto's geprobeerd, en echt 200x ofzo. Vergeet ik iets ofzo?
quote:Handrem?
Op zondag 28 december 2003 16:35 schreef Flem het volgende:
Mijn irritatiegrens is definitief bereikt, ik sta op het punt om NFS:U in de virtuele prullenbak te gooien.Race 104, drift, ik kom er gewoon echt niet langs. Met geen enkele auto, op geen enkel niveau. Ik heb het al met alle auto's geprobeerd, en echt 200x ofzo. Vergeet ik iets ofzo?
quote:Miata?
Op zondag 28 december 2003 16:35 schreef Flem het volgende:
Mijn irritatiegrens is definitief bereikt, ik sta op het punt om NFS:U in de virtuele prullenbak te gooien.Race 104, drift, ik kom er gewoon echt niet langs. Met geen enkele auto, op geen enkel niveau. Ik heb het al met alle auto's geprobeerd, en echt 200x ofzo. Vergeet ik iets ofzo?
quote:Gouden tip
Op zondag 28 december 2003 17:05 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Miata?
Toch raar dat 't dan opeens wel lukt, en nog vrij makkelijk ook.
quote:waarom zou je alles gaan downgraden???
Op zondag 28 december 2003 19:12 schreef Dacide het volgende:
Als ik voor een bepaalde race mijn prestaties downgrade, verdwijnen dan de unieke upgrades?
Dus, ik downgrade alles naar level 1, en de race daarna zet ik alles weer terug naar lvl3, gaan de unique upgrades dan verloren?
quote:click save
Op zondag 28 december 2003 19:12 schreef Dacide het volgende:
Als ik voor een bepaalde race mijn prestaties downgrade, verdwijnen dan de unieke upgrades?
Dus, ik downgrade alles naar level 1, en de race daarna zet ik alles weer terug naar lvl3, gaan de unique upgrades dan verloren?
Bovendien; je eerste Unieke upgrade krijg je toch voordat je lvl 3 bereikt hebt? Lijkt me dus een duidelijke
"nee"
quote:Ik zal het je even uitleggen.
Op zondag 28 december 2003 19:35 schreef WurM het volgende:[..]
waarom zou je alles gaan downgraden???
![]()
quote:
Op maandag 29 december 2003 00:01 schreef Vampz het volgende:
[afbeelding]
*niet onder de indruk is*
quote:Was deze patch voor de legale of illegale versie
Op dinsdag 23 december 2003 19:19 schreef V2i het volgende:[..]
Er is een nieuwe Patch mensen
1.3.0
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/patch.jsp
Installeren en Online werkt weer.
quote:
Op maandag 29 december 2003 00:48 schreef SuperPolm het volgende:[..]
Was deze patch voor de legale of illegale versie
En er staat eagames en official in de link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |