abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:50:54 #101
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15638067
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

John D is ook gevaarlijk, wacht maar tot ik een zak met geld heb, dan zal ik her en der is wat gevels gaan bespuiten met gier en dat doe ik dan hoogstpersoonlijk.

bier
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:51:54 #102
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15638097
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:50 schreef Lod het volgende:

[..]

Of je krijgt een Elvis/Kennedy effect. Die worden ook allebei opgehemeld terwijl er eigenlijk niet zoveel reden toe is. Elvis heeft een paar geinige liedjes gemaakt en verder ook niet. En Kennedy was ook niet de geweldige politicus zoals hij nu wordt afgeschilderd.

2pac, nog eentje die prima in dat rijtje past.
pi_15638098
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:50 schreef tvlxd het volgende:

[..]

bier

nee gier, en bedoel ik geen speed, maar gewoon het stinkende afval.
neem ik ook een paar brede gekken mee en maar lachen met ze alle.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_15638156
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]

Of je krijgt een Elvis/Kennedy effect. Die worden ook allebei opgehemeld terwijl er eigenlijk niet zoveel reden toe is. Elvis heeft een paar geinige liedjes gemaakt en verder ook niet. En Kennedy was ook niet de geweldige politicus zoals hij nu wordt afgeschilderd.

--------------------------------------------------------------------------------

Het is toch belangrijk dat hij de geschiedenis boeken ingaat. En niet om wat zijn ideeen waren, maar omdat het blijkbaar niet mogelijk was/is om te zeggen wat je denkt zonder neergeknald te worden......

dinsdag 23 december 2003 @ 13:55:38 #105
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_15638189
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:54 schreef Woffel het volgende:
quote:
[..]

Het is toch belangrijk dat hij de geschiedenis boeken ingaat. En niet om wat zijn ideeen waren, maar omdat het blijkbaar niet mogelijk was/is om te zeggen wat je denkt zonder neergeknald te worden......

Wat een kul. Politici zeggen al decennia wat ze denken zonder te worden neergeknald. Je kunt niet één incident aangrijpen om er een algemene regel van te maken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_15638195
mensen ik zal me niet meer zo laten gaan hier, ik liet me even gaan sorry.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:55:49 #107
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15638196
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:54 schreef Woffel het volgende:
Ja, het is waarschijnlijk wel belangrijk om hem in de geschiedenisboeken te zetten, iets wat ook zal gebeuren, omdat het een vermoorde politicus is geweest. Alleen dat men hier slechts met levensgevaar de eigen mening kan verkondigen, is absolute nonsens.
1 kernfysicus
pi_15638516
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat een kul. Politici zeggen al decennia wat ze denken zonder te worden neergeknald. Je kunt niet één incident aangrijpen om er een algemene regel van te maken.

één incident, erg zwak uitgedrukt imo. Daarnaast is het natuurlijk overdreven van mij om te zeggen dat als iemand zijn mening verkondigt neergeknald wordt.
Maar het was toch duidelijk niet mogelijk voor Pim om zijn mening te verkondigen???? Het is dan ook meer dan belangrijk dat daar aandacht aan besteed wordt om herhaling te verkomen.
pi_15638576
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

ja, vooral als ze blank en rijk en christelijk waren en het liefst nog gay ook.

Marokkaan 18 en gedienstig was ook goed .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:12:29 #110
66444 Lord_Vetinari
pi_15638643
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:07 schreef Woffel het volgende:

[..]

één incident, erg zwak uitgedrukt imo. Daarnaast is het natuurlijk overdreven van mij om te zeggen dat als iemand zijn mening verkondigt neergeknald wordt.
Maar het was toch duidelijk niet mogelijk voor Pim om zijn mening te verkondigen???? Het is dan ook meer dan belangrijk dat daar aandacht aan besteed wordt om herhaling te verkomen.

Zwaar overtrokken geblaat. je kunt (als je het woord 'incident' in deze context dan niet snapt) 1 gebeurtenis door een gestoorde niet aangrijpen om een algemene regel over meningsuiting op te stellen.

En die aandacht besteden we elk jaar al op 4 en 5 mei.

pi_15638851
quote:
[..]

Zwaar overtrokken geblaat. je kunt (als je het woord 'incident' in deze context dan niet snapt) 1 gebeurtenis door een gestoorde niet aangrijpen om een algemene regel over meningsuiting op te stellen.

Dan is dat, gezien de moord toch de te weinig geweest????//

dinsdag 23 december 2003 @ 14:22:30 #112
77417 Fool
Rielekst!
pi_15638894
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:10 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk, maar dat gaat dan natuurlijk op voor de gehele strafmaat, niet alleen voor de moordenaar van Pim Fortuyn. Ik vind de straffen eigenlijk vrij redelijk, maar anderen kunnen het daar mee oneens zijn. Als we echter in een democratie ergens niet mee eens zijn, gaan we niet zulke Bruinhemden-praktijken als deze poster gebruiken.

De straffen vrij redelijk, tja. 3 kilo coke en weer terug naar huis, een keertje fluiten op 't station en dat kost je € 46,- De verhoudingern zijn hier toch enigszins scheef hoor.

Toch ben ik ook van mening dat deze posters niet de manier zijn, daar wordt niks mee bereikt! Deze posters kunnen echter ook als een signaal worden gezien. Ik denk namelijk dat best veel mensen zich in deze gedachte kunnen vinden. Zou het dan misschien een idee zijn om eens over de strafmaat na te denken?

Uhm...
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:23:12 #113
66444 Lord_Vetinari
pi_15638917
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:20 schreef Woffel het volgende:
quote:
[..]

Dan is dat, gezien de moord toch de te weinig geweest????//

gezien het feit dat er maar 1 politicus vermoord is in al die jaren, denk ik dat de aandacht genoeg is.

(En gebruik even de 'quote' knop als je reageert )

dinsdag 23 december 2003 @ 14:23:37 #114
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15638930
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:22 schreef Fool het volgende:
De straffen vrij redelijk, tja. 3 kilo coke en weer terug naar huis, een keertje fluiten op 't station en dat kost je � 46,- De verhoudingern zijn hier toch enigszins scheef hoor.
Er zijn rare dingen, dat klopt, maar ik doelde meer op moord. Overigens mogen ze van mij drugs helemaal van de illegaliteit afhelpen, hoor.
1 kernfysicus
pi_15638940
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:41 schreef Woffel het volgende:
KirmiziBeyaz, jij vindt het dus beter dat we over pakwek 50 jaar al niet meer weten wie toch die neergeschoten politicus was?
Ik zeg niet dat het beter is of niet, maar hij stelde niets voor en daarom is hij het niet waard om herinnerd te worden. Hij had een grote bek wat een aantal mensen wel aansprak. Voor de rest is het enige wat hij heeft bereikt, dankzij de al lopende hetze tegen bepaalde groepen, een publieke discussie omtrent dezelfde bepaalde groepen.
pi_15638965
Leuk Kunnen we ook weer posters opplakken voor degene die Neerlands held heeft neergeschoten.
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:27:44 #117
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15639051
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het beter is of niet, maar hij stelde niets voor en daarom is hij het niet waard om herinnerd te worden. Hij had een grote bek wat een aantal mensen wel aansprak. Voor de rest is het enige wat hij heeft bereikt, dankzij de al lopende hetze tegen bepaalde groepen, een publieke discussie omtrent dezelfde bepaalde groepen.

Als ik bijvoorbeeld vandaag lees over de ideeen van Woutertje Bos aangaande huwelijksmigratie heb ik het idee dat Pim Fortuijn veel meer bereikt heeft dan mening kabinet in vier jaar.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15639074
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

gezien het feit dat er maar 1 politicus vermoord is in al die jaren, denk ik dat de aandacht genoeg is.

j/k???
pi_15639079
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:27 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als ik bijvoorbeeld vandaag lees over de ideeen van Woutertje Bos aangaande huwelijksmigratie heb ik het idee dat Pim Fortuijn veel meer bereikt heeft dan mening kabinet in vier jaar.

Dat zei ik.
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:31:19 #120
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15639155
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat zei ik.

Oh? Net stelde hij nog niets voor en was hij het nog niet waard herrinerd te worden...
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15639231
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Oh? Net stelde hij nog niets voor en was hij het nog niet waard herrinerd te worden...

Niet iedereen die iets heeft bereikt hoeft herinnerd te worden. Pimmetje net zo. Hij heeft slechts een diep (haat?) gevoel naar bovengehaald bij sommige mensen. De media speelt hier handig op in en hij bespeelde de media nog handiger. Iets concreets heeft hij niet bereikt. Bolkestijn was hem al voor, maar hij was zijn tijd te ver vooruit. Beide hebben niets gepresteerd.
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:35:35 #122
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15639267
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Niet iedereen die iets heeft bereikt hoeft herinnerd te worden. Pimmetje net zo. Hij heeft slechts een diep (haat?) gevoel naar bovengehaald bij sommige mensen. De media speelt hier handig op in en hij bespeelde de media nog handiger. Iets concreets heeft hij niet bereikt. Bolkestijn was hem al voor, maar hij was zijn tijd te ver vooruit. Beide hebben niets gepresteerd.

Misschien is het beter je teksten iets meer normatief op te stellen en iets minder descriptief.
pi_15639506
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:35 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Misschien is het beter je teksten iets meer normatief op te stellen en iets minder descriptief.

Huh?
pi_15639549
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat mag je van mij vinden, maar volgens mij doet het in dit topic nauwelijks ter zake. Het maakt de motieven van degenen die Volkert van der G. willen (laten) ombrengen niet meer of minder acceptabel.
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:49:17 #125
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15639637
-lama-

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 23-12-2003 14:50]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')