quote:Nee en wat Volkert deed, valt in het niet bij wat Stalin heeft gedaan, maar dat maakt die poster niet minder strafbaar.
Op woensdag 24 december 2003 13:42 schreef Manji het volgende:[..]
Verbale bedreiging valt nog steeds in het niet bij wat Volkert heeft gedaan.
quote:Het was maar een voorbeeld.
Op woensdag 24 december 2003 13:43 schreef Manji het volgende:[..]
Veel meer opties heb ik niet. En wat heb ik jou ooit aangedaan?
Als ik ooit een forumlid pak, dan is het Verbal.
quote:Uiteraard. Maar ik probeerde het punt te maken dat Volkert dit aan zichzelf te danken heeft.
Op woensdag 24 december 2003 13:49 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Het was maar een voorbeeld.
quote:Het ging om de vergelijking die een user een paar posts terug maakte. Hij of zij vond deze actie erger dan wat Volkert heeft gedaan.
Op woensdag 24 december 2003 13:45 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nee en wat Volkert deed, valt in het niet bij wat Stalin heeft gedaan, maar dat maakt die poster niet minder strafbaar.
Op de knieen, naar beneden kijken en met een bajonet zijn nek lekprikken.
quote:gelukkig zijn er nu nog opvangmogelijkheden voor zwakkeren zoals jij
Op woensdag 24 december 2003 14:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
Oplossing voor van de Graaf:
Op de knieen, naar beneden kijken en met een bajonet zijn nek lekprikken.![]()
![]()
quote:Dan ben je niets beter dan Volkert van der G.....
![]()
Zoals Churchill eens zei:
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
(heb deze citaat uit een ander topic gestolen, maar hij is hier wel passend vind ik)
quote:Volkert heeft in mijn ogen een gewone moord begaan, en ons voor een veel slechtere politieke koers behoed. Of krijg ik nou ook een bajonet in me nek gepriemd ?
Op woensdag 24 december 2003 13:42 schreef Manji het volgende:[..]
Verbale bedreiging valt nog steeds in het niet bij wat Volkert heeft gedaan.
quote:Whatever... Dat zou de maatschappij waarschijnlijk wel ten goede komen ja..
Op woensdag 24 december 2003 14:27 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Volkert heeft in mijn ogen een gewone moord begaan, en ons voor een veel slechtere politieke koers behoed. Of krijg ik nou ook een bajonet in me nek gepriemd ?
quote:Een gewone moord behoed je niet voor welke politieke koers dan ook. Moord is namelijk altijd met voorbedachte rade. Je spreekt jezelf tegen.
Volkert heeft in mijn ogen een gewone moord begaan, en ons voor een veel slechtere politieke koers behoed. Of krijg ik nou ook een bajonet in me nek gepriemd ?
quote:Ik heb jou nou nog niet echt bepaald op meer kunnen betrappen dan het afkraken van andere users, lichtelijk irritant.
Op woensdag 24 december 2003 14:18 schreef Re het volgende:[..]
gelukkig zijn er nu nog opvangmogelijkheden voor zwakkeren zoals jij
quote:oftewel, je vindt dat er ook positive kanten aan die moord zitten
sukkel, hoe kun jij weten wat er was gebeurd als die gast niet vermoord was, ben je helderziend?
quote:Hou je beledigingen voor je, bewijst maar eens hoe je denkt....
Op woensdag 24 december 2003 16:19 schreef deepthroat het volgende:[..]
oftewel, je vindt dat er ook positive kanten aan die moord zitten
![]()
sukkel, hoe kun jij weten wat er was gebeurd als die gast niet vermoord was, ben je helderziend?
Twee dingen zijn onbegrensd: Het heelal en de menselijke domheid, en van het heelal weet ik het niet eens zeker. aldus Einstein
[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 24-12-2003 16:40]
quote:Wordt het alsnog gezellig hier, vlak voor kerst.
Op woensdag 24 december 2003 16:19 schreef deepthroat het volgende:[..]
oftewel, je vindt dat er ook positive kanten aan die moord zitten
![]()
quote:Lees je tekst eens goed door want je spreekt jezelf tegen
Op woensdag 24 december 2003 14:58 schreef Manji het volgende:[..]
Een gewone moord behoed je niet voor welke politieke koers dan ook. Moord is namelijk altijd met voorbedachte rade. Je spreekt jezelf tegen.
quote:Moord is altijd met voorbedachte rade. Anders is het doodslag. Een gewone moord heeft geen politieke consequenties, deze moord wel zoals je zelf al zei. Dus wie spreekt er hier zichzelf tegen?
Op woensdag 24 december 2003 16:29 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Lees je tekst eens goed door want je spreekt jezelf tegen
Trouwens is het een gewone moord, zij het met voorbedachte rade, pim fortuin was ook een normaal mens, ongeacht de status. Volkert moet gewoon net zo behandeld worden als een ieder ander persoon die met voorbedachte rade iemand heeft vermoord...
quote:jij, moet jeje tekst beter formuleren
Op woensdag 24 december 2003 16:48 schreef Manji het volgende:[..]
Moord is altijd met voorbedachte rade. Anders is het doodslag. Een gewone moord heeft geen politieke consequenties, deze moord wel zoals je zelf al zei. Dus wie spreekt er hier zichzelf tegen?
quote:Kunt U Uw naam niet beter veranderen in Frankenstein?, die lijkt mij toepasselijker.
![]()
quote:uhuh
Op woensdag 24 december 2003 17:18 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
jij, moet jeje tekst beter formuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |