abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 december 2003 @ 11:06:25 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15632930
Of dit leuk nieuws is vraag ik me af (voor sommigen onder ons vast wel ) maar ik hoorde het net op 3FM

zal wel ff een bron oid zoeken

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_15632963
Omdat ene Gary J. een hit heeft met da ene liedje van hullie, mogen ze zelf ook weer?
That never existed
  Moderator dinsdag 23 december 2003 @ 11:10:09 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15633006
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:08 schreef Mondo_Generator het volgende:
Omdat ene Gary J. een hit heeft met da ene liedje van hullie, mogen ze zelf ook weer?
zoiets ja
pi_15633074
Staat de nieuwe single al online?
That never existed
pi_15633102
Volgens mij was daar al langer sprake van, zelfs voordat de Mad World in deze versie opnieuws uitkwam.
pi_15633103
wel een chille nummer!!!!!
pi_15633134
Moet dat ? .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_15633148
Sjees, dat nummer stond al op de Donnie Darko OST! Jaar: 2001 :S
Maar iig errug goed nieuws for T4F!! me like it!
pi_15633581
Van het ANP
quote:
Tears for Fears weer bij elkaar

LONDEN (ANP) - Het in de jaren tachtig zeer populaire Britse popduo Tears for Fears heeft een jarenlange ruzie over onder meer astrologie bijgelegd en gaat volgend jaar opnieuw op tournee. De duo werkt tevens aan een nieuw album, aldus de Britse krant The Independent dinsdag.

Roland Orzabal en Curth Smith scoorden in de jaren tachtig onder de naam Tears for Fears een reeks hits met nummers als Shout, Everybody wants to rule the world en Sowing the seeds of love. Tears for Fears heeft vijftien miljoen platen verkocht.

Dertien jaar geleden viel het duo uit elkaar. Volgens Orzabal had Smith de passie voor het maken van muziek verloren. Op zijn beurt verweet Smith zijn muzikale partner dat hij door astrologie was geobsedeerd.

Smith en Orzabal spraken tien jaar lang niet met elkaar. Twee jaar geleden legden de twee hun ruzie bij en kwamen ze bijeen voor een eenmalig optreden op een benefietconcert voor een liefdadigheidsorganisatie van tennisser Andre Agassi.

De hernieuwde samenwerking beviel zo goed dat Orzabal en Smith hebben besloten weer samen te gaan werken. Hun nieuwe cd Everybody loves a happy ending moet volgend jaar in de winkels liggen. Bovendien komt er een wereldtoernee.

Maar dat verhaal was dus al langer bekend
  Moderator dinsdag 23 december 2003 @ 11:53:40 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_15634370
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Moet dat ? .
nee!
pi_15635114
Ik vond cd laatste 2 solo cd's van Roland Orzabal trouwens erg goed te pruimen. Laten we hopen dat die twee van Tears for Fears niet weer the same old shit gaan maken, maar meer in de stijl van Orzabel, dan zit het wel goed
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:20:20 #12
65107 Meadowmeal
a wonderful wooden reason
pi_15635202
Om te bewijzen dat hun Mad World toch echt mooier is
pi_15635256
Hmmm. Als Orzabal de plaat nou gaat produceren kan het nog wel wat worden (Hij heeft immers ook de CD van Emiliana Torrini geproduced, die errug fijn was )
ehhhh...huh?
  dinsdag 23 december 2003 @ 19:04:59 #14
15600 BB-King
Long live the King!
pi_15647229
Als ze nog meer nummers zoals Sowing The Seeds Of Love maken dan vind ik het best.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:56:31 #15
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_15656274
HEERLIJK

Ik heb nog een oude tape liggen met een concert van hen uit de AHOY en dat is echt geweldig!
Suffer the children, Shout, Mad World, Head over Heals, The hurting, etc. Allemaal top!
De tour daarna, de The Seeds of Love tour heb ik zelf gezien in Ahoy en heb zelden zo een perfect optreden gezien.

Kortom, erg blij. En inderdaad, de solo platen van Orzabal zijn meer dan uitstekend te pruimen!

wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 24 december 2003 @ 13:53:42 #16
14505 OProg
A Life in Music
pi_15667698
Ik vind Elemental met afstand het beste Tears for Fears album, dus wat dat betreft hoeft van mij Curth Smith niet echt terug te komen...
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')