abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15626974
Op mijn werk in 2004 geen PC-Privé....helaas. Al werk ik in een Computerwinkel.....
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dus moet ik m'n laptop zelf maar financieren. Ik heb al op Marktplaats gegeken naar een leuke gebruikte laptop....of veel te duur of ik vind het te vaag.
Nu was er bij PC-Speed(concurent van mijn werkgever) een Ex-Lease actie. Daar heb ik wel iets tussen zien staan met 3-maanden garantie. Een Toshiba Satallite T4010 CDS. Uigerust met jawel...een PII 266, 64 MB Ram, CD, Floppy en met een gratis tas.

De prijs.....€ 379,-.......
Ik heb het geld er wel voor over. Al is het maar vanwege de tas en de garantie.

Er zit nog geen software op, maar ik zet er Win98se en Office97 op.

Nu wil ik deze laptop alleen gebruiken voor Office enzo. Dus ik hoef er geen zware dingen mee te doen. Wel zit ik er over te denken om er een 802.11b pcmciakaartje in te hangen om er ook thuis een beetje in bed mee te zitten internetten/chatten. Of op vakantie (ik weet het....ben een freak) wat te werken.

Maar wat denken jullie....goede koop of moet ik me een rib uit het lijf jassen voor een betere?

Trouwens....weet iemand een site waar ik specs en gebruikerservaringen over deze laptop kan vinden?

pi_15627047
Voor een 1000 euro heb je een nieuwe, die al een tijdje in de schappen ligt, maar met een jaar garantie e.d.
De snelheid zal iig een stuk hoger liggen, meer geheugen, meer blabla en legale software.
Is maar net of je het ervoor over hebt.
  dinsdag 23 december 2003 @ 00:37:14 #3
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_15627069
site: google

En verder raad ik aan een 802.11G kaart ipv. B te nemen.
Dan ben je alvast opgewassen voor de toekomst.

pi_15627092
400 euro veels te duur voor een pentium II....
pi_15627117
Aangeboden: Mooie Pentium III 850 Mhz
Prijs: € 489,-
Beschrijving: TopLine Amicus 3600 (Tulip)

Pentium III 850mhz

14 inch TFT
184 MB geheugen
10 GB harde schijf
intern diskdrive
intern cdromspeler
intern modem
touchpad
Accu + oplader

aansluitingen

parallel
serieel
usb 2x
ps2
externe monitor
pcmcia
s-video

windows Xp geinstalleerd

De bovenstaande systeem heb ik op marktplaats gevonden. Denk dat je ff daar kan kijken en je zelf afvragen of de betreffende systeem die je wil halen dat geld waard is....

Greetz Viper

[Dit bericht is gewijzigd door Ghost_Viper op 23-12-2003 00:39]

With God by my side I'll cross many rivers...!!
pi_15627133
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:38 schreef Ghost_Viper het volgende:
Aangeboden: Mooie Pentium III 850 Mhz
Prijs: € 489,-
Beschrijving: TopLine Amicus 3600 (Tulip)

Pentium III 850mhz

14 inch TFT
184 MB geheugen
10 GB harde schijf
intern diskdrive
intern cdromspeler
intern modem
touchpad
Accu + oplader

aansluitingen

parallel
serieel
usb 2x
ps2
externe monitor
pcmcia
s-video

windows Xp geinstalleerd

De bovenstaande systeem heb ik op marktplaats gevonden. Denk dat je ff daar kan kijken en je zelf afvragen of de betreffende systeen die je wil halen dat geld waard is....

Greetz Viper

Dit bedoel ik met duur....kun je beter deze kopen ja
pi_15627181
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:39 schreef Ricootje2 het volgende:

[..]

Dit bedoel ik met duur....kun je beter deze kopen ja

En die was de eerste en beste die ik heb gepakt, er zullen zeker goedkopere en snellere dertussen zitten..

Greetz Viper

With God by my side I'll cross many rivers...!!
pi_15627185
Mja misschien iets persoonlijks, maar ik zou nevernooitniet een laptop van marktplaats kopen. Gewoon, geen garantie, kan gejat zijn, etc.
pi_15627251
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:42 schreef veldmuis het volgende:
Mja misschien iets persoonlijks, maar ik zou nevernooitniet een laptop van marktplaats kopen. Gewoon, geen garantie, kan gejat zijn, etc.
Klopt, maar niet elke turk is een dief, get it....
Als je garantie wilt dan moet je een nieuwe kopen. En als je 400 hebt om uit te geven moet je niet zeuren om garantie.
pi_15627254
Mwa....€110,- te duur. Ik ben niet zo'n fan van Particuliere verkoop....alleen maar trauma's van.....

Overigens....802.11b is snel genoeg voor I-net. Ik ga niet lopen netwerken op m'n laptop. Trouwens.....voor €30,- heb ik al een PCMCIA kaartje. Een 802.11g kost al gauw het dubbele. Ik wil ht dan ook echt chaep houden.

Topline oude Tulip Laptops? Leuk om te weten!

dinsdag 23 december 2003 @ 02:02:58 #11
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_15628515
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:45 schreef trustlover het volgende:
Mwa....€110,- te duur. Ik ben niet zo'n fan van Particuliere verkoop....alleen maar trauma's van.....

Overigens....802.11b is snel genoeg voor I-net. Ik ga niet lopen netwerken op m'n laptop. Trouwens.....voor €30,- heb ik al een PCMCIA kaartje. Een 802.11g kost al gauw het dubbele. Ik wil ht dan ook echt chaep houden.

Ah okey, nu snap ik ook je nickname en avatar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop