De prijs.....€ 379,-.......
Ik heb het geld er wel voor over. Al is het maar vanwege de tas en de garantie.
Er zit nog geen software op, maar ik zet er Win98se en Office97 op.
Nu wil ik deze laptop alleen gebruiken voor Office enzo. Dus ik hoef er geen zware dingen mee te doen. Wel zit ik er over te denken om er een 802.11b pcmciakaartje in te hangen om er ook thuis een beetje in bed mee te zitten internetten/chatten. Of op vakantie (ik weet het....ben een freak) wat te werken.
Maar wat denken jullie....goede koop of moet ik me een rib uit het lijf jassen voor een betere?
Trouwens....weet iemand een site waar ik specs en gebruikerservaringen over deze laptop kan vinden?
En verder raad ik aan een 802.11G kaart ipv. B te nemen.
Dan ben je alvast opgewassen voor de toekomst.
Pentium III 850mhz
14 inch TFT
184 MB geheugen
10 GB harde schijf
intern diskdrive
intern cdromspeler
intern modem
touchpad
Accu + oplader
aansluitingen
parallel
serieel
usb 2x
ps2
externe monitor
pcmcia
s-video
windows Xp geinstalleerd
De bovenstaande systeem heb ik op marktplaats gevonden. Denk dat je ff daar kan kijken en je zelf afvragen of de betreffende systeem die je wil halen dat geld waard is....
Greetz Viper
[Dit bericht is gewijzigd door Ghost_Viper op 23-12-2003 00:39]
quote:Dit bedoel ik met duur....kun je beter deze kopen ja
Op dinsdag 23 december 2003 00:38 schreef Ghost_Viper het volgende:
Aangeboden: Mooie Pentium III 850 Mhz
Prijs: € 489,-
Beschrijving: TopLine Amicus 3600 (Tulip)Pentium III 850mhz
14 inch TFT
184 MB geheugen
10 GB harde schijf
intern diskdrive
intern cdromspeler
intern modem
touchpad
Accu + opladeraansluitingen
parallel
serieel
usb 2x
ps2
externe monitor
pcmcia
s-videowindows Xp geinstalleerd
De bovenstaande systeem heb ik op marktplaats gevonden. Denk dat je ff daar kan kijken en je zelf afvragen of de betreffende systeen die je wil halen dat geld waard is....
Greetz Viper
quote:En die was de eerste en beste die ik heb gepakt, er zullen zeker goedkopere en snellere dertussen zitten..
Op dinsdag 23 december 2003 00:39 schreef Ricootje2 het volgende:[..]
Dit bedoel ik met duur....kun je beter deze kopen ja
Greetz Viper
quote:Klopt, maar niet elke turk is een dief, get it....
Op dinsdag 23 december 2003 00:42 schreef veldmuis het volgende:
Mja misschien iets persoonlijks, maar ik zou nevernooitniet een laptop van marktplaats kopen. Gewoon, geen garantie, kan gejat zijn, etc.
Overigens....802.11b is snel genoeg voor I-net. Ik ga niet lopen netwerken op m'n laptop. Trouwens.....voor €30,- heb ik al een PCMCIA kaartje. Een 802.11g kost al gauw het dubbele. Ik wil ht dan ook echt chaep houden.
Topline oude Tulip Laptops? Leuk om te weten!
quote:Ah okey, nu snap ik ook je nickname en avatar...
Op dinsdag 23 december 2003 00:45 schreef trustlover het volgende:
Mwa....€110,- te duur. Ik ben niet zo'n fan van Particuliere verkoop....alleen maar trauma's van.....Overigens....802.11b is snel genoeg voor I-net. Ik ga niet lopen netwerken op m'n laptop. Trouwens.....voor €30,- heb ik al een PCMCIA kaartje. Een 802.11g kost al gauw het dubbele. Ik wil ht dan ook echt chaep houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop