abonnement Unibet Coolblue
pi_15706336
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:39 schreef Bvwiss het volgende:
thanks

maar ik heb het idee dat sommigen niet helemaal overtuigd zijn

ik vind het echt klote als iemand onder mijn naam gaat zitten chatten en dan mij een beetje ten schande zitten maken... ik was de hele avond weg en dan kom ik terug en dan krijg ik dit..


Tja, das wel lullig, maar hoe kwam je erachter dan? En hoe kom je bij Fok!? En waar is je bewijs?

Zou markzy aant dollen zijn?

pi_15706402
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:40 schreef Bvwiss het volgende:

[..]

eh ok.. ik zou bijvoorbeeld iets op mijn site kunnen zetten (fictivision.com) als jij een woord noemt ofzo.. is dat genoeg bewijs?


Woehoe, ik ben bijna overtuigd!
pi_15706414
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:41 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Tja, das wel lullig, maar hoe kwam je erachter dan?


Eh nou ik kom thuis, en ik zie dat mijn nummer op nummer 11 in de top 20 staat. Ik ga dan altijd graag even de forums langs om te kijken wat de reacties zijn enzo.. en fok zit dan in mijn vaste rondje..
normaal lurk ik alleen maar ik had nu het gevoel dat ik moest ingrijpen
quote:
En hoe kom je bij Fok!? En waar is je bewijs?

Zou markzy aant dollen zijn?


zie boven
pi_15706438
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:40 schreef Bvwiss het volgende:

[..]

eh ok.. ik zou bijvoorbeeld iets op mijn site kunnen zetten (fictivision.com) als jij een woord noemt ofzo.. is dat genoeg bewijs?


Dan ben je gewoon een 1337 h4x0r. .

Maar ik geloof het wel hoor. .

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_15706470
Doet u maar "Tomaz wil Fictivision feliciteren met de behaalde nummer 11 positie in de ASOT trance top 20!"
pi_15706480
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:43 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Woehoe, ik ben bijna overtuigd!


http://www.fictivision.com/
check helemaal onderaan

als je nog niet overtuigd bent dan wil ik nog wel meer doen maar ik hoop dat het zo genoeg is..

pi_15706489
En ik geloof je ook best hoor...
pi_15706526
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:45 schreef Bvwiss het volgende:

[..]

http://www.fictivision.com/
check helemaal onderaan

als je nog niet overtuigd bent dan wil ik nog wel meer doen maar ik hoop dat het zo genoeg is..


Gaaf zeg! Mag dat even blijven staan! Ben echt gek op symbols by the way!
pi_15706610
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:46 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Gaaf zeg! Mag dat even blijven staan! Ben echt gek op symbols by the way!


thanks. Ik heb het gevoel dat ik dit topic een klein beetje aan het vervuilen ben trouwens, want we gaan wel erg offtopic.

Ik wilde dus alleen even melden dat dat stukje uit die chat dus pertinent NIET van mij is.
Overigens zijn wij geen 16 Ik ben 21 en phynn is 18. Ik ben trouwens ook al in geen weken in die chat geweest (ik kwam er vroeger wel eens!) dus als jullie daar iemand gezien hebben die zich Fictivision noemde, dan was dat een of andere hele trieste lamer.

Daar wou ik het bij laten
Trouwens, bedankt iedereen die op ons nummer gestemd heeft. Ik had niet verwacht zo hoog te eindigen! Echt heel gaaf.

pi_15706639
Tomaz, kontenlikker. Fictivision wil vast niet bij Betuweradio komen. ;-).
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_15706704
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:48 schreef Bvwiss het volgende:

[..]

thanks. Ik heb het gevoel dat ik dit topic een klein beetje aan het vervuilen ben trouwens, want we gaan wel erg offtopic.

Ik wilde dus alleen even melden dat dat stukje uit die chat dus pertinent NIET van mij is.
Overigens zijn wij geen 16 Ik ben 21 en phynn is 18. Ik ben trouwens ook al in geen weken in die chat geweest (ik kwam er vroeger wel eens!) dus als jullie daar iemand gezien hebben die zich Fictivision noemde, dan was dat een of andere hele trieste lamer.

Daar wou ik het bij laten
Trouwens, bedankt iedereen die op ons nummer gestemd heeft. Ik had niet verwacht zo hoog te eindigen! Echt heel gaaf.


Snap ook wel dat jij dat niet echt bent op die chat, maar er gaan blijkbaar wel verhalen over je. En geen idee wat daar waar van is, dus misschien moet je even blijven hangen en de boel rechtzetten.
pi_15706736
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:49 schreef m-kay het volgende:
Tomaz, kontenlikker. Fictivision wil vast niet bij Betuweradio komen. ;-).
Dat zou idd de volgende vraag worden!!!
pi_15706754
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:50 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Snap ook wel dat jij dat niet echt bent op die chat, maar er gaan blijkbaar wel verhalen over je. En geen idee wat daar waar van is, dus misschien moet je even blijven hangen en de boel rechtzetten.


Ja ik ben dus ook benieuwd naar die verhalen, want ik ben me van geen kwaad bewust...
pi_15706784
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:51 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Dat zou idd de volgende vraag worden!!!


Wanneer komen MarkzMan en ik draaien? .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_15706822
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:51 schreef Bvwiss het volgende:

[..]

Ja ik ben dus ook benieuwd naar die verhalen, want ik ben me van geen kwaad bewust...


Je bedoelt het verhaal van MarkzMan en ik, waar we het even over hadden in dit topic?
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_15706851
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:53 schreef m-kay het volgende:

[..]

Je bedoelt het verhaal van MarkzMan en ik, waar we het even over hadden in dit topic?


ja.. ik zou het graag willen horen
no hard feelings
pi_15706871
Kan je op Fictivision.com toevallig ook 'swopfile slaps Markzman_X around a bit with a large trout' zetten?

By the way, welkom hier!

pi_15706905
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:52 schreef m-kay het volgende:

[..]

Wanneer komen MarkzMan en ik draaien? .


Als 't goed is wordt binnenkort (en dan hoop ik op enkele maanden) de studio grondig verbouwd en komt er nieuwe apparatuur. Maar Markzy had 't erover dat als hij nieuwe draaitafels had jullie langs zouden komen!
pi_15706967
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:53 schreef Bvwiss het volgende:

[..]

ja.. ik zou het graag willen horen
no hard feelings


Ok, here it is.
MarkzMan en ik zijn sinds een jaartje ofzo ook bezig met het ontdekken van Reason. Wij produceren onder de naam Sunstroke, maar er kwam weinig constructiefs uit, omdat we gewoon dé sounds niet hadden qua samples. Volgens mij had MarkzMan jullie toen gemaild of jullie niet eens wat sounds konden sharen ofzo. En toen kregen we een redelijk arrogant mailtje terug. En dat vonden wij niet leuk, zal ik maar zeggen.

Tenminste, dit is zoals ik me het herinner. Al een tijd terug, dus... .

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_15707009
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:55 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Als 't goed is wordt binnenkort (en dan hoop ik op enkele maanden) de studio grondig verbouwd en komt er nieuwe apparatuur. Maar Markzy had 't erover dat als hij nieuwe draaitafels had jullie langs zouden komen!


Dat zou kunnen kloppen ja, ware het niet dat deze jongen lekker met cdtjes draait. Ik kan dus weinig met draaitafels. ;-).
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_15707017
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:56 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ok, here it is.
MarkzMan en ik zijn sinds een jaartje ofzo ook bezig met het ontdekken van Reason. Wij produceren onder de naam Sunstroke, maar er kwam weinig constructiefs uit, omdat we gewoon dé sounds niet hadden qua samples. Volgens mij had MarkzMan jullie toen gemaild of jullie niet eens wat sounds konden sharen ofzo. En toen kregen we een redelijk arrogant mailtje terug. En dat vonden wij niet leuk, zal ik maar zeggen.

Tenminste, dit is zoals ik me het herinner. Al een tijd terug, dus... .


Opgeblazen verhaal dus...
pi_15707032
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:57 schreef m-kay het volgende:

[..]

Dat zou kunnen kloppen ja, ware het niet dat deze jongen lekker met cdtjes draait. Ik kan dus weinig met draaitafels. ;-).


\
Mietje!
pi_15707115
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:58 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Opgeblazen verhaal dus...


Ja. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_15707133
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:56 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ok, here it is.
MarkzMan en ik zijn sinds een jaartje ofzo ook bezig met het ontdekken van Reason. Wij produceren onder de naam Sunstroke, maar er kwam weinig constructiefs uit, omdat we gewoon dé sounds niet hadden qua samples. Volgens mij had MarkzMan jullie toen gemaild of jullie niet eens wat sounds konden sharen ofzo. En toen kregen we een redelijk arrogant mailtje terug. En dat vonden wij niet leuk, zal ik maar zeggen.

Tenminste, dit is zoals ik me het herinner. Al een tijd terug, dus... .


arrogant? het spijt me echt oprecht als dat arrogant is overgekomen...
hoe kan ik het goedmaken?
pi_15707173
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:58 schreef Tomaz het volgende:

[..]

\
Mietje!


Het draaien met de plaatjes van MarkzMan, afgelopen gisteren bij hem thuis, ging wel lekker moet ik zeggen. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')