quote:woei, geen gebelbedel meer voor meneer Waxxer!
Op dinsdag 23 december 2003 13:21 schreef Waxxer het volgende:[..]
nee idd, heb dat gebeld en gebedel wel een beetje gehad, en omdat de hele afdeling weggaat was er echt niks meer aan. Nu ik ook afgelopen donderdag hoorde, dat vandaag de laatste avond is ipv 30 december, nota bene van een collega en niet van mijn manager, hoeft het voor mij helemaal niet meer.
Schijven is veel leuker ook nog!
quote:dat bedoel ik, want ik wilde eigenlijk vandaag vrij vragen en toen werd me dat opeens verteld. Ik zo: ,,Pardon???" ,,Ja omdat niemand nu nog serieus werkt stoppen we vlg week al". Daar balen wij toch wel van, van de manier waarop. Gisteren ook amper gewerkt, maar we hebben er nu helemaaaal geen zin meer in. Terwijl het zo leuk was enz om bij unive te werken (echt een goed bedrijf om werkzaam te zijn), maar door die reorganisatie is het gewoon helemaal niks meer.
Op dinsdag 23 december 2003 13:23 schreef beaverhausen het volgende:[..]
woei, geen gebelbedel meer voor meneer Waxxer!
en dat je zoiets van een collega moet horen ipv je manager vind ik ook niet echt van karakter tonen... wat nou als niemand jou wat had verteld?
quote:wel jammer dat je dan op zo'n manier weg moet gaan als je juist heel leuk gewerkt hebt daar...
Op dinsdag 23 december 2003 13:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
dat bedoel ik, want ik wilde eigenlijk vandaag vrij vragen en toen werd me dat opeens verteld. Ik zo: ,,Pardon???" ,,Ja omdat niemand nu nog serieus werkt stoppen we vlg week al". Daar balen wij toch wel van, van de manier waarop. Gisteren ook amper gewerkt, maar we hebben er nu helemaaaal geen zin meer in. Terwijl het zo leuk was enz om bij unive te werken (echt een goed bedrijf om werkzaam te zijn), maar door die reorganisatie is het gewoon helemaal niks meer.
quote:idd, daar baalt iedereen stevig van. Beetje een 'genaaid' gevoel zeg maar. En niet dat het van de ene op de andere week ophoudt, terwijl je denkt dat we tot jan. doorgaan
Op dinsdag 23 december 2003 13:34 schreef beaverhausen het volgende:[..]
wel jammer dat je dan op zo'n manier weg moet gaan als je juist heel leuk gewerkt hebt daar...
quote:nou ja, je gaat in ieder geval leuk uit eten vanavond...
Op dinsdag 23 december 2003 13:52 schreef Waxxer het volgende:[..]
idd, daar baalt iedereen stevig van. Beetje een 'genaaid' gevoel zeg maar. En niet dat het van de ene op de andere week ophoudt, terwijl je denkt dat we tot jan. doorgaan
quote:mja daarom, iig een leuke afsluiting, zolang ik niks te horen krijg over gisteren
Op dinsdag 23 december 2003 14:08 schreef beaverhausen het volgende:[..]
nou ja, je gaat in ieder geval leuk uit eten vanavond...
Dit is troiuwens het reslutaat van mijn pasfoto van gisteren:
Ik heb altijd een rare mond op de foto maarja, mijn eerste met bril en ik ben ongeschoren, ik was mijn pasfoto's vergeten bedacht ik me gisteren onderweg, bij het ophalen van mijn OV
quote:Ik vind je helemaal geen rare mond hebben op die foto.... en dat brilletje staat wel schattig vind ik
Op dinsdag 23 december 2003 14:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja daarom, iig een leuke afsluiting, zolang ik niks te horen krijg over gisteren
toen heb ik superrrrrslecht gebeld. Naja, mijn twee andere collega's ook.
Dit is troiuwens het reslutaat van mijn pasfoto van gisteren:
Ik heb altijd een rare mond op de foto
maarja, mijn eerste met bril en ik ben ongeschoren, ik was mijn pasfoto's vergeten bedacht ik me gisteren onderweg, bij het ophalen van mijn OV
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:21 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Ik vind je helemaal geen rare mond hebben op die foto.... en dat brilletje staat wel schattig vind ik
Het is absoluut geen slechte foto hoor...
Ik ga nu op zoek naar een kerstcadeau!! tot straks!
quote:ik heb blijkbaar een goede printer, ik gebruik al jaren gekopieerde. met een beetje goed papier valt ze dat niet op
Op dinsdag 23 december 2003 14:27 schreef Jerruh het volgende:
kut, ik moet ook nog pasfotos maken voor Ov.
quote:haha ja maar mijn scanner sucks
Op dinsdag 23 december 2003 14:28 schreef Cybart het volgende:[..]
ik heb blijkbaar een goede printer, ik gebruik al jaren gekopieerde. met een beetje goed papier valt ze dat niet op
quote:is het zo erg nu?
Op dinsdag 23 december 2003 14:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
haha ja maar mijn scanner sucks
.
hmzz ik ga volgende week ergens wel fotos maken, dan is me haar ook weer ieeetsje langer :p.
quote:valt wel mee, tis in hanekamvorm nu haha, maar tocht e kort, ik wil het langer!!! iets zoals me broerke...
Op dinsdag 23 december 2003 14:29 schreef Cybart het volgende:[..]
is het zo erg nu?
quote:jerre... serieus?
Op dinsdag 23 december 2003 14:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
valt wel mee, tis in hanekamvorm nu haha, maar tocht e kort, ik wil het langer!!! iets zoals me broerke...
.
quote:ja, erg he!!! ik schaam me diep
Op dinsdag 23 december 2003 14:31 schreef Cybart het volgende:[..]
jerre... serieus?
is er eindelijk iets goeds aan je broertje?
quote:Een week... dat scheelt 3mm ofzo?
Op dinsdag 23 december 2003 14:29 schreef Jerruh het volgende:haha ja maar mijn scanner sucks
.
hmzz ik ga volgende week ergens wel fotos maken, dan is me haar ook weer ieeetsje langer :p.
quote:nu moet ie hem dan wel zien te houden
Op dinsdag 23 december 2003 14:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, erg he!!! ik schaam me diep
.
alhoewel, zijn vriendin is ook iets goeds. pewee mooi meiske
!
quote:Sneeuw is okay zolang je binnen zit.
Op dinsdag 23 december 2003 14:40 schreef Cybart het volgende:nu moet ie hem dan wel zien te houden
damn het sneeuwt nog steeds...wel al iets minder hard
quote:ik ga anders zo toch ff de weg op
Op dinsdag 23 december 2003 14:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Sneeuw is okay zolang je binnen zit.
.
quote:Naar?
Op dinsdag 23 december 2003 14:47 schreef Cybart het volgende:ik ga anders zo toch ff de weg op
mijn ma wil opeens vanavond niet meer weg omdat het zo glad is
quote:drinken en lege cdtjes halen
Op dinsdag 23 december 2003 14:50 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Naar?
Als je langs 't postkantoor komt, wil je dan even dat pakketje voor me meenemen?.
quote:coh das weer 3 mm bij
Op dinsdag 23 december 2003 14:38 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Een week... dat scheelt 3mm ofzo?
.
quote:Haha, rrrrrright!
Op dinsdag 23 december 2003 15:00 schreef Jerruh het volgende:coh das weer 3 mm bij
.
zo ist meteen weer de helft langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |