quote:Die man was toen net begonnen en had meteen al mot met Keizer Karel die liever een internationale coach wenste en vervolgens bij Neumann uitkwam... Intussen heeft Henk wat meer levenservaring opgedaan anders zou hij niet bij Barça terecht zijn gekomen en niet bij NAC met vlag en wimpel zijn geslaagd.
Op woensdag 24 december 2003 08:51 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Hoeveel spelers hoor je wel niet janken over het weinige gevoel dat Henkie heeft
En dat van die sterallures moet een grapje zijn
Ten Cate heeft bij Vitas bewezen volstrekt ongeschikt te zijn om als hoofdcoach te fungeren van een club met europese ambities.
Tactische blunders en door zijn explosieve karakter heeft hij zijn ploeg enorm benadeelt. Feijenoord moet nooit maar dan ook nooit met hem in zee gaan!
Ik zou voor Maaskant gaan omdat hij de club goed kan vertegenwoordigen, maar vooral omdat hij de nodige flair weer kan teruggeven waar ze zo'n schromelijk gebrek aan hebben.
Het was juist Henk ten Cate die bij Vitesse wat had neergezet zodat ze Europa in konden.
quote:Feyenoord heeft geen flair nodig, maar goede resultaten
Op woensdag 24 december 2003 08:51 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ik zou voor Maaskant gaan omdat hij de club goed kan vertegenwoordigen, maar vooral omdat hij de nodige flair weer kan teruggeven waar ze zo'n schromelijk gebrek aan hebben.
quote:Ik dacht dat Fortuna jou cluppie was?
Op maandag 22 december 2003 17:47 schreef Bartoli het volgende:
Wie moet Bert van Marwijk opvolgen? deel 2vervolg op #2
quote:In Nederland is dat hetzelfde toch?
Op woensdag 24 december 2003 16:11 schreef Sloggi het volgende:[..]
Feyenoord heeft geen flair nodig, maar goede resultaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |