Tja...
Tja
0:00 tot 6:00 nacht
6:00 tot 12:00 morgen
12:00 tot 18:00 middag
18:00 tot 24:00 avond
En ik noem het altijd maar de nacht van vrijdag op zaterdag
edit:toevoeging
[Dit bericht is gewijzigd door Beluga op 22-12-2003 00:57]
quote:Dus vrijdagnacht en maandag zijn op dezelfde tijdstippen, dus is het 2 dagen teggelijk..
Op maandag 22 december 2003 00:56 schreef Beluga het volgende:
Gaat per 6 uur.0:00 tot 6:00 nacht
6:00 tot 12:00 morgen
12:00 tot 18:00 middag
18:00 tot 24:00 avond
quote:Je hebt het helemaal door
Op maandag 22 december 2003 00:57 schreef Varr het volgende:[..]
Dus vrijdagnacht en maandag zijn op dezelfde tijdstippen, dus is het 2 dagen teggelijk..
quote:Het lijkt me sterk dat maandag en vrijdag op dezelfde dag komen, maar ik denk dat het inderdaad nu maandag is, maar gewoon lekker zondagnacht. Beetje bizar inderdaad.
Op maandag 22 december 2003 00:57 schreef Varr het volgende:[..]
Dus vrijdagnacht en maandag zijn op dezelfde tijdstippen, dus is het 2 dagen teggelijk..
quote:Wat zitten de dagen toch wonderlijk in elkaar he?
Op maandag 22 december 2003 00:58 schreef Beluga het volgende:[..]
Het lijkt me sterk dat maandag en vrijdag op dezelfde dag komen, maar ik denk dat het inderdaad nu maandag is, maar gewoon lekker zondagnacht. Beetje bizar inderdaad.
quote:Ja, tuurlijk, het is nu nog zondag
Op maandag 22 december 2003 00:56 schreef Varr het volgende:
Neeee, dat kan al helemaal niet, het is zeker niet maandagnacht...
Luister eens naar het nieuws op de radio om te kijken wat zij zeggen en kijk eens naar de datum van je computer.
quote:Ik weet best dat het maandag is, maar het kan onmogelijk maandagnacht zijn, maandagnacht en maandagmorgen kunnen niet samenvallen.
Op maandag 22 december 2003 01:02 schreef Dagonet het volgende:[..]
Ja, tuurlijk, het is nu nog zondag
Luister eens naar het nieuws op de radio om te kijken wat zij zeggen en kijk eens naar de datum van je computer.
quote:Daarentegen zondagnacht en maandagochtend weer wel
Op maandag 22 december 2003 01:02 schreef Varr het volgende:[..]
Ik weet best dat het maandag is, maar het kan onmogelijk maandagnacht zijn, maandagnacht en maandagmorgen kunnen niet samenvallen.
quote:De ochtend (maandagmorgen dus in dit geval) begint dan ook pas om 6:00 uur.
Op maandag 22 december 2003 01:02 schreef Varr het volgende:[..]
Ik weet best dat het maandag is, maar het kan onmogelijk maandagnacht zijn, maandagnacht en maandagmorgen kunnen niet samenvallen.
quote:Het eerste deel van de dag is de morgen, het eerste deel van de maandag begint na 0:00, dus dit zou dan de morgen moeten zijn.
Op maandag 22 december 2003 01:05 schreef Dagonet het volgende:[..]
De ochtend (maandagmorgen dus in dit geval) begint dan ook pas om 6:00 uur.
quote:Dat kan al helemaal niet omdat de zondag om 23:59:59 was afgelopen.
Op maandag 22 december 2003 01:04 schreef PrintScreen het volgende:[..]
Daarentegen zondagnacht en maandagochtend weer wel
quote:Dan hebben we eik helemaal geen nachten
Op maandag 22 december 2003 01:06 schreef Dagonet het volgende:[..]
Dat kan al helemaal niet omdat de zondag om 23:59:59 was afgelopen.
quote:Het eerste deel van een dag is de nacht, vroeger was het zelfs bij zonsondergang zodat je nu sinterklaasavond viert een dag vóórdat het eigenlijk de heilige dag van st Nicolaas is. Het is ook de reden voor bijv een kerkelijke nachtmis en de (angelsaksische) traditie om met kerstavond het Kerstfeest te laten beginnen, de avond vóór kerst dus.
Op maandag 22 december 2003 01:06 schreef Varr het volgende:[..]
Het eerste deel van de dag is de morgen, het eerste deel van de maandag begint na 0:00, dus dit zou dan de morgen moeten zijn.
Zo ook het begin van de joodse Sabbath op vrijdag terwijl de dag zelf de zaterdag is. enz enz enz
quote:Jawel, van 00:00 tot 06:00, je moet alleen even van het idee af dat de ochtend het beginpunt is van de dag en de nacht het eindpunt.
Op maandag 22 december 2003 01:07 schreef PrintScreen het volgende:[..]
Dan hebben we eik helemaal geen nachten
quote:Dus zou het nu volgens jouw theorie maandagnacht zijn?
Op maandag 22 december 2003 01:10 schreef Dagonet het volgende:[..]
Jawel, van 00:00 tot 06:00, je moet alleen even van het idee af dat de ochtend het beginpunt is van de dag en de nacht het eindpunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |