Ik ben nog geen expert in DVD's, maar klopt het dat je sommige DVD's die je in de VS koopt niet op Europese DVD-spelers kunt afspelen?
Het is niet toegestaan om regiovrije DVD-spelers te verkopen in de winkel, maar ze zijn wel her en der te bestellen via internet.
Of je DVD-speler regiovrij of regio gebonden is, weet je misschien zelf wel ![]()
Oja, als je 24 uit Amerika besteld, heb je geen Nederlandse ondertiteling. Misschien is dat geen punt, maar voor mij (Engelse n00b) heb ik liever ondertiteling.
quote:Ik zag hem laatst al liggen bij de Free Record Shop. Maar dat kan best wel eens een import versie zijn.
Op zondag 18 januari 2004 20:37 schreef Aldarion het volgende:
Wanneer komt 24 seizoen 2 uit in Nederland?
quote:24 (
Op zondag 18 januari 2004 20:37 schreef Aldarion het volgende:
Wanneer komt 24 seizoen 2 uit in Nederland?
quote:Is idd de import versie...
Op zondag 18 januari 2004 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Ik zag hem laatst al liggen bij de Free Record Shop. Maar dat kan best wel eens een import versie zijn.
ben benieuwd hoe Jack met zijn handen los te werk gaat. Gave aflevering tot nu toe
quote:Who cares?
Op zondag 18 januari 2004 22:27 schreef Kontiki het volgende:
Tatum en Jennifer dood? Wat een zielige manier om aandacht voor hun flutprogramma te trekken
Maarja, tis even afwachten
Ik vind mike echt een evil bastard.
Ben wel benieuwd hoe Mike zich uit deze situatie gaat redden.
Jack, wat een held! Wat niet helemaal logisch is, is dat hij na die injectie met Benzo... eerst wegstrompelt uit die kelder, en vervolgens weer alsof er niets aan de hand is het huis van Kate binnenstormt ![]()
Lijkt me dat je je niet zo "fris" voelt na een injectie met spul dat je middenrif verlamt.
Ben erg benieuwd of die redneck de chip aan jack geeft, of dat hij de chip kapotstampt... Weer een hele week wachten, zucht. Al heeft het zijn charme wel, heb op zondag altijd zin in 24.
quote:Die injectie heeft hij toch helemaal niet gehad?
Op zondag 18 januari 2004 23:25 schreef B-Man het volgende:
Ik had de indruk dat mike twijfelde over zijn handelen toen hij Lynne zo op die brancard zag liggen. Ik denk dat hij toch voor Palmer kiest, niet voor Prescott.Jack, wat een held! Wat niet helemaal logisch is, is dat hij na die injectie met Benzo... eerst wegstrompelt uit die kelder, en vervolgens weer alsof er niets aan de hand is het huis van Kate binnenstormt
Lijkt me dat je je niet zo "fris" voelt na een injectie met spul dat je middenrif verlamt.Ben erg benieuwd of die redneck de chip aan jack geeft, of dat hij de chip kapotstampt... Weer een hele week wachten, zucht. Al heeft het zijn charme wel, heb op zondag altijd zin in 24.
quote:Zou kunnen ja, twijfelde er zelf ook aan. Volgens mij zag ik die arts wel met de naald in de buurt van een ader, maar dat zegt niets natuurlijk. Dat hij strompelde kan ook liggen aan het feit dat hij net dood was
Op maandag 19 januari 2004 00:01 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Die injectie heeft hij toch helemaal niet gehad?
Dat was niet echt duidelijk te zien, maar volgens mij zat die dokter de boel te flessen.
Echt jammer van Youssef, ik begon hem juist cool te vinden. Ik vraag me alleen af waaraan hij nou eigenlijk overleden is, hij's alleen een beetje in elkaar getrapt, niet gestoken of neergeschoten ofzo.
En die Mike, wat een eikel zeg! Toen hij de hand van Lynne vastpakte, wat een ongelooflijke achterbakse vent is het toch! Ik hoop echt dat Palmer er op tijd achterkomt!
Ook wel cool dat Jack weer gewoon vrij is, maar dat was te verwachten. Onze held weet zich uit elke situatie te redden ![]()
En weer geen Kim
Die domme verhaallijn van haar begon me echt de keel uit te hangen.
quote:Das al een behoorlijk tijdje geleden... Ik geloof vlak na de explosie.
Op maandag 19 januari 2004 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:
even iets anders: wanneer is palmer uit het vliegtuig gekomen?
Maar de aflevering was weer cool! Ik had echt medelijden met Lynne...
En Kate vond ik ook wel stoer... Toch proberen de chip te redden...
quote:Och, dat is zowieso nogal onrealistisch. Als je net een uur gemarteld bent met o.a. een stungun, een mes, een soldeerbout en een stinger en daarbij bovendien een paar minuten flatline bent geweest (en ook nog even iets van atropine (?) in je hart gespoten krijgt), hoor je eigenlijk een paar dagen naar de klote te zijn. Maar eh, je kan niet de laatste 3 afleveringen vullen met een kreunende Jack die op de grond ligt
Op zondag 18 januari 2004 23:25 schreef B-Man het volgende:
Jack, wat een held! Wat niet helemaal logisch is, is dat hij na die injectie met Benzo... eerst wegstrompelt uit die kelder, en vervolgens weer alsof er niets aan de hand is het huis van Kate binnenstormt
Lijkt me dat je je niet zo "fris" voelt na een injectie met spul dat je middenrif verlamt.
Natuurlijk is het niet echt realistisch dat Jack na die marteling weer zo vrolijk door het beeld hupt en dat Youssuf dood ging na een paar schopjes, maarja er is maar 1 Jack Bauer hehe.
Wat ik ook wel leuk vond is dat Tony zich niet laat intimideren door Chapelle, heerlijk ![]()
Kan niet wachten tot volgende week.
quote:Volgens mij was er duidelijk te zien dat die injectie niet bij hem werd toegedient, je zag die dokter eerst naar Jack kijken toen hij klaar was met zijn injectie, alsof hij Jack een seintje gaf om zo zwaar ineens naar lucht te laten happen.
Op maandag 19 januari 2004 00:01 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Die injectie heeft hij toch helemaal niet gehad?
Dat was niet echt duidelijk te zien, maar volgens mij zat die dokter de boel te flessen.
En damn, Lynne halfdood
... lijkt erop dat Palmer alleen staat
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door Fen op 19-01-2004 16:53]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |