quote:Ik heb hem vorige week ontvangen op DVD via bol.com Maar volgens mij hebben ze hem daar niet meer. Ik ben al diverse winkels afgegaan maar niemand had hem nog. Ze verwachten dat ie nog wel komt rond de release van season 2 op dvd.
Op zondag 18 januari 2004 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmmm, popcornIemand trouwens een idee waar ik alsnog seizoen 1 op schijf kan vinden?
quote:http://www.bruna.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/DisplayProductInformation-Start;sid=aFC5ging3FLyA2nsdie2hoEgW9wNS9ta1JI=?ProductSKU=1206896&search_producttype_name=DVD&search_attribute_name=name&teruglink=ja
Op zondag 18 januari 2004 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmmm, popcornIemand trouwens een idee waar ik alsnog seizoen 1 op schijf kan vinden?
quote:Regie Jon Cassar?? ja in S2 ja, in S1 heeft die gast maar 2 afleveringen geregisseerd (1-2 PM en 2-3 PM)
Op maandag 19 januari 2004 19:14 schreef Afwezig het volgende:[..]
een URL
Oh enne die troep die JB geinjecteerd kreeg heet Beroglide
niet Benzo...
en ehm 24 -->
Hmm, 42 euro via Play.com, toch maar even iemand met een creditcard zoeken en meteen seizoen 1 & 2 kopen
quote:Hmm, 7 DVD's meer dan 18 uur beeldmateriaal.
Op woensdag 21 januari 2004 01:01 schreef Skull-splitter het volgende:
80 is gewoon veeel te veel
7x20=140
quote:Slap excuus
Op woensdag 21 januari 2004 12:21 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Hmm, 7 DVD's meer dan 18 uur beeldmateriaal.
Een film kost al gauw 19 euro voor 100 minuten.....7x20=140
quote:Daar zijn er momenteel 10 afleveringen uitgezonden.
Op woensdag 21 januari 2004 16:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja, die wordt op dit moment zelfs al uit gezonden in de USA.
quote:Ik ben hier thuis seizoen 3 al aan het kijken
Op donderdag 22 januari 2004 20:01 schreef __Bitter__Sweet__ het volgende:
Wanneer komt seizoen 3 in nederland?zal nog wel ff duren zeker..gelukkig hebben we eerst nog seizoen 2, nog maar n paar afleveringen
quote:Seizoen 2 begon in september geloof ik, ik denk dat seizoen 3 ook rond die tijd zal beginnen.
Op donderdag 22 januari 2004 20:01 schreef __Bitter__Sweet__ het volgende:
Wanneer komt seizoen 3 in nederland?zal nog wel ff duren zeker..gelukkig hebben we eerst nog seizoen 2, nog maar n paar afleveringen
quote:ik vond seizoen 1 ook sterker omdat de chaos zich ontvouwde in plaats van opstapelde zoals in seizoen 2
Op donderdag 22 januari 2004 20:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch vind ik seiz1 sterker dan 2....
maar t blijft wel een TOP serie!!
En de tering wat een masterijke serie. Ontzettend, ben zo benieuwd naar season 3...
Have fun met de rest van Season2, You're gonna love it !
quote:Vorig jaar ging nog het gerucht dat seizoen 2 direct na seizoen 1 op de buis kwam, mogen ze dit jaar best doen
Op donderdag 22 januari 2004 21:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:[..]
Seizoen 2 begon in september geloof ik, ik denk dat seizoen 3 ook rond die tijd zal beginnen.
quote:als ze opschieten en niet Darts erdoor gooien bijvoorbeeld dan kan dat als het goed is prima
Op vrijdag 23 januari 2004 14:17 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Vorig jaar ging nog het gerucht dat seizoen 2 direct na seizoen 1 op de buis kwam, mogen ze dit jaar best doen
quote:Darts
Op vrijdag 23 januari 2004 14:27 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
als ze opschieten en niet Darts erdoor gooien bijvoorbeeld dan kan dat als het goed is prima
quote:Vorig jaar kwam Yorin precies te laat omdat ze een paar keer voorrang hebben gegeven aan darts en Michael Jackson
Op vrijdag 23 januari 2004 15:00 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Darts
![]()
quote:geweldig!!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:14 schreef CloudStrife het volgende:
Hahahahaha, check dit eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |