zal vanmiddag wel een paar foto's maken
quote:asten-heusden bij helmond
Op dinsdag 23 december 2003 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Wouw wat leuk! Jammer genoeg heb ik de digitale even niet bij de hand... Het sneeuwt hier nog steeds maar er blijft nog steeds niet echt veel liggen... waar wonen jullie???
Ik snap het niet, hier in stad Groningen vallen al een hele tijd echt dikke vlokken sneeuw, maar het blijft niet echt liggen...slechts een heel klein beetje...
quote:wees blij, hier in delft regent het gewoon
Op dinsdag 23 december 2003 11:51 schreef clauwheee het volgende:
Lijkt wel mooi he...jammer dat we geen witte kerst krijgen...Ik snap het niet, hier in stad Groningen vallen al een hele tijd echt dikke vlokken sneeuw, maar het blijft niet echt liggen...slechts een heel klein beetje...
quote:jah, hier in montfoort is de grond wel bevroren, dus wij zouden wat aan sneeuw hebben, maar hier is het regen
Op dinsdag 23 december 2003 11:54 schreef biertapper het volgende:[..]
wees blij, hier in delft regent het gewoon
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door audi80 op 23-12-2003 12:10]
De temperatuur ging de laatste uren even omlaag, maar dat was van korte duur. De wind is inmiddels in een groot deel van het weer westelijk geworden waardoor er zachtere lucht binnenstroomt. Aan de kust is het al 6 graden.
De sneeuw zal snel verdwijnen.
Voor begin januari zijn er weer mooie weerkaarten uit de weercomputers gevallen waarbij er veel sneeuw mogelijk is. Even afwachten nog
quote:Dank u Oom Agentje
Op dinsdag 23 december 2003 12:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Oost van de lijn Lauwersoog-Almere-Woerden-Bergen op Zoom valt er sneeuw, althans om 11:00 vanmorgen. Inmiddels zal de ten oosten van de lijn Groningen-Zwolle-Driebergen-Tilburg nog sneeuw vallen.De temperatuur ging de laatste uren even omlaag, maar dat was van korte duur. De wind is inmiddels in een groot deel van het weer westelijk geworden waardoor er zachtere lucht binnenstroomt. Aan de kust is het al 6 graden.
De sneeuw zal snel verdwijnen.
Voor begin januari zijn er weer mooie weerkaarten uit de weercomputers gevallen waarbij er veel sneeuw mogelijk is. Even afwachten nog
(wil foto bijvoegen maar weet niet hoe )
*weet het nu... helaas geen pic online*
[Dit bericht is gewijzigd door De_BreuR op 23-12-2003 14:09]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |