quote:ik snap je wel hoor, tis ook fun! in hoeverre kan je dan serieus dingen gaan nemen die op het forum zelf fun zijn.. wat is er nou zo apart aan dit topic dat het bestaansrecht heeft als men bij de minst geringste meningsverandering of grap al over de klink gaat
Op zondag 21 december 2003 23:26 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja die deed dat ook enorm!
Ben je ook kipnuggets fan?
En nee ik ga er niet inhoudelijk op in. Het homo-topic is me niet om de inhoudelijke kwesties te doen maar voor de fun
Ik heb niet zoveel inhoud in 't weekend
quote:Gezellig
Op zondag 21 december 2003 23:26 schreef onetouch het volgende:
hey wax en vlarpbaluh dat je niet hebt kunnen gaan, ach volgend jaar dan maar, dan ben ik er ook (weer) bij
quote:mouwloze t-shirts
Op zondag 21 december 2003 23:26 schreef Jerruh het volgende:het was echt super, vanochend pas om half elf op bed ofzo haha! maar we waren met een groep van school, en een jongen zag er echt lekker uit in zijn mouwloos shirt hahah! de muziek was goed, tiesto was super en voor de rest heb ik enorm genoten van alles!!
ow, en er was een enorm lief meiske vlakbij ons die op cordelia van ängel" leek!!!
.
kewlio dus.... en nu heb je de hele dag piepende oren en oranje haar dat moet uitgroeien
quote:ola mi chico doordrenkto
Op zondag 21 december 2003 23:26 schreef ysklontje2000 het volgende:Hé!
quote:*niet op in ga*
Op zondag 21 december 2003 23:28 schreef onetouch het volgende:[..]
mouwloze t-shirts
![]()
quote:trusten ajuu!
Op zondag 21 december 2003 23:29 schreef ajuu het volgende:[..]
ik ga hoor!
quote:moet toch niet uit de toom vallen in Leiden volgend jaar evt....ons pap wordt dan heel makkelijk mijn vaderrrrrrrrr
Op zondag 21 december 2003 23:28 schreef beaverhausen het volgende:*rustig afwacht*
Mij staat het ook niet echt.
Maargoed, ik ga me niet meer mengen in een discussie de vorige keer hb ik me erin mee laten slepen omdat ik (
) onderwerp van discussie was. ik houd wijselijk mijn mond
Of hou mijn vingers stil. Internetten moet leuk blijven he, en ik laat me hier het plezier niet ontnemen na een jaar of twee, drie
Iedereen uit de H krijgt van mij een ik hou van jullie allemaal en iedereen heeft nega- en positieve punten
en dan gaan we NU cadeautjes uitpakken!!
quote:
mouwloze t-shirts
![]()
(nee die discussie ga ik niet nog eens aan)
O.. je ging de discussie niet nog eens aan
quote:je had die armen moeten zien! en dat hoofd!!! aiaiai
mouwloze t-shirts
![]()
(nee die discussie ga ik niet nog eens aan)
kewlio dus.... en nu heb je de hele dag piepende oren en oranje haar dat moet uitgroeien
quote:uhm....bierrrtje dan maarrrr?
Op zondag 21 december 2003 23:30 schreef onetouch het volgende:[..]
moet toch niet uit de toom vallen in Leiden volgend jaar evt....ons pap wordt dan heel makkelijk mijn vaderrrrrrrrr
quote:someday (y)our kakker will come
Op zondag 21 december 2003 23:30 schreef beaverhausen het volgende:[..]
trusten ajuu!
en met die gedachte voor later ook:
slaap zacht
quote:dat deed ik ook
Op zondag 21 december 2003 23:15 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Je had toen al nattigheid moeten voelen.
quote:Ik vind bijd unne armpjes juist mouwloos mooier dan met mouw, omdat bij MET mouw die mouwtjes dan zo om de armpjes heenflubberen
Op zondag 21 december 2003 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Mouwloze shirts zijn wel oke, maar dan moet je wel een beetje gespierd zijn vind ik. Ik zie weleens jongens met zo'n ding aanlopen dat ik denk doe jij maar gewoon weer een trui aan.Mij staat het ook niet echt.
Met dansen heb ik altijd mouwloos aan... anders zweet ik me te pleuris
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:31 schreef Ang3l het volgende:
is mis mouwloos?
Da's gewoon handig lelijk in de zomer, en ook niet mooi als je't kan hebbenO.. je ging de discussie niet nog eens aan
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Mouwloze shirts zijn wel oke, maar dan moet je wel een beetje gespierd zijn vind ik. Ik zie weleens jongens met zo'n ding aanlopen dat ik denk doe jij maar gewoon weer een trui aan.Mij staat het ook niet echt.
haha sta je voor zo'n lijkbleke jongen met een bacootje en een mouwloos shirt aan: ,,Meid, doe jij volgende week maar een koltrui aan... Doe het anders voor mij...."
quote:homogeen uiterlijk.... I think that's scary
Op zondag 21 december 2003 23:31 schreef Jerruh het volgende:je had die armen moeten zien! en dat hoofd!!! aiaiai
. en hij zag er heel homogeen uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |