Dat had meer iets voor Tyrrell geweest. Wellicht heeft Williams één van de krankzinnige ontwerpers van Tyrrell aangetrokken. Ik blik even terug op de dubbel sturende vooras en de 'Tyrrell-Towers'. Het is overigens wel weer eens leuk om een gedurfd ontwerp te zien binnen de F1. Mooi vind ik het niet echt maar je hoort me us ook zeker niet klagen.
De Tyrrells ![]()

't Belangrijkste is echter dat ie snel is. De auto is (mede) ontworpen door de voormalig Ferrari-designer Antonia Terzi, qua aerodynamica zal 't dus wel snor zitten onder die neus. ![]()
Williams is wel vaker in 't verleden erg innovatief bezig geweest, het zou wel leuk zijn om te zien dat deze neus door andere teams wordt gekopieerd op de 2005 auto's.

Wie gaat er nou eten op de plek van Montoya ![]()
nas·sen (onov.ww.)
1 [inf.] eten, m.n. lekker eten
p.s. Titel van bericht zelf is: "Gené aast op Montoya" Iets zegt me dat met het accentje iets niet helemaal goed gaat
Aparte hoge neus inderdaad maar ik vind het niet mooi als ik eerlijk ben, de neus van de nieuwe Mclaren vind ik mooier. Maar het zal ongetwijfeld effectief zijn, waar ik vooral benieuwd naar ben is of BMW ' weer ' problemen krijgt met de nieuwe wagen zoals het geval was bij de FW25.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 05-01-2004 21:26]
Maar hopen dat 'ie wel snel is, zodat Schumi niet nog 'ns wereldkampioen wordt.
Tis een keer wat nieuws...ben benieuwd of de resultaten beter zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 06-01-2004 10:24]
En lang leve de BANDEN OORLOG !! k denk dat Michelin het dit jaar wel zal halen ![]()
En maar hopen op een niuewe wereldkampioen en niet weer die Duitser
Vooral als je de auto van de zijkant ziet...
Ik hoop niet dat we nog meer van die neuzen gaan zien...
Als de wagen wint dan is het prachtig, of het nu mooi of niet mooi is.
Ik weet wel dat je eigenlijk nooit naar de tijden moet kijken bij het testen, omdat het natuurlijk ook een groot psychologisch spelletje met de andere teams/publiek is, maar ik was toch onder de indruk toen ik de tijden van gisteren uit Spanje zag.
Testijden Jerez, woensdag 7 januari:
1 Juan Pablo Montoya Williams-BMW M 1:16.847 46 ronden*
2 Ricardo Zonta Toyota M 1:17.984 72 ronden
3 Jarno Trulli Renault M 1:18.092 99 ronden
4 Marc Gene Williams-BMW M 1:18.099 41 ronden
5 Franck Montagny Renault M 1:18.24s 90 ronden
6 Felipe Massa Ferrari B 1:19.002 60 ronden
7 Luca Badoer Ferrari B 1:19.207 60 ronden
8 Olivier Panis Toyota M 1:19.377 47 ronden
quote:Denk dat ze wel snel zijn , maar niet zo snel. Ze zeggen dat deze motor minder snel is dan die van vorig jaar om zo de betrouwbaarheid omhoog te halen zodat de motor het hele weekend meegaat.
Op donderdag 8 januari 2004 10:01 schreef nodisch18 het volgende:
De tijden van de nieuwe BMW zijn ook overweldigend!!Ik weet wel dat je eigenlijk nooit naar de tijden moet kijken bij het testen, omdat het natuurlijk ook een groot psychologisch spelletje met de andere teams/publiek is, maar ik was toch onder de indruk toen ik de tijden van gisteren uit Spanje zag.
Testijden Jerez, woensdag 7 januari:
1 Juan Pablo Montoya Williams-BMW M 1:16.847 46 ronden*
2 Ricardo Zonta Toyota M 1:17.984 72 ronden
3 Jarno Trulli Renault M 1:18.092 99 ronden
4 Marc Gene Williams-BMW M 1:18.099 41 ronden
5 Franck Montagny Renault M 1:18.24s 90 ronden
6 Felipe Massa Ferrari B 1:19.002 60 ronden
7 Luca Badoer Ferrari B 1:19.207 60 ronden
8 Olivier Panis Toyota M 1:19.377 47 ronden
quote:Tires an issue?
Plooij volgt Mol naar SBS 6(08 januari 2004) Naar het zich laat aanzien zal Formule 1-minnend Nederland ook de komende 3 seizoenen tijdens de race-weekenden kunnen rekenen op de commentaren en interviews van pitreporter Jack Plooij.
Zoals algemeen werd verwacht volgt Plooij zijn collega Olav Mol naar SBS 6, de Nederlandse zender die met ingang van 2004 de rechten bezit op uitzending van de Formule 1 in Nederland. Vanmiddag spraken we een contente Jack Plooij, die aangaf dat de onderhandelingen over het contract nagenoeg afgewikkeld zijn.
Ik heb er even geduld voor moeten hebben, vertelt Plooij want tot vlak voor de kerstdagen had ik nog geen contacten met SBS 6 gehad. Op maandag de 23e echter, belde men mij en werd in de daaropvolgende gesprekken met programma directeur Eric van Stade duidelijk dat SBS 6 een goed contract voor 3 jaar voor mij had klaarliggen. Afgelopen maandag zijn we er zo goed als uitgekomen, dus noteer maar dat jullie het volgend jaar weer met mij moeten doen ìn en rond de pits.Hadden we het goed begrepen dat het één van Olav Mols voorwaarden was aan SBS 6, dat hij kon werken met nagenoeg dezelfde crew als bij RTL 5? Klopt, antwoordt Plooij, toen het contact met SBS 6 dus in eerste instantie uitbleef, voelde ik me daar dan ook niet lekker bij. Olav riep telkens Komt goed!, maar dat hoor ik de laatste tijd wel erg vaak . Ik ben daarom nu best opgelucht en bijzonder blij met het vooruitzicht op 3 nieuwe seizoenen F1 van heel dichtbij!.
How's the track?
Ja, dat wordt weer genieten met Jack. ![]()
En Edward van Cuilemborg gaat het presenteren toch? Daar kunnen we ook een hoop onzinnge vragen van verwachten ben ik bang.
quote:Ben benieuwd wat dat gaat worden, we kunnen i.i.g. weer
Op vrijdag 9 januari 2004 09:35 schreef Elevation het volgende:[..]
Tires an issue?
How's the track?
Ja, dat wordt weer genieten met Jack.
En Edward van Cuilemborg gaat het presenteren toch? Daar kunnen we ook een hoop onzinnge vragen van verwachten ben ik bang.
de nieuwe neus van de williams: heel erg strak, ziet er cool uit!
en ik m'n tickets voor Melbourne 4-7 maart liggen klaar in Australie... woohoo kom maar op met dat nieuwe seizoen... ![]()
en jos moet nog ff een stoeltje regelen
quote:wat een mazzel heb jij weer
Op zaterdag 10 januari 2004 00:15 schreef goflow het volgende:
mja, die cuilemborg is echt een eikel, die kan nog geeneens de eerste divisie half redelijk aan elkaar knopende nieuwe neus van de williams: heel erg strak, ziet er cool uit!
en ik m'n tickets voor Melbourne 4-7 maart liggen klaar in Australie... woohoo kom maar op met dat nieuwe seizoen...
en jos moet nog ff een stoeltje regelen
maar als het ff kan ga ik naar meerdere GP's toe dit jaar
quote:
Maandag 12 januari vindt de presentatie van de nieuwe Sauber plaats
quote:
Mark Webber zou de hele shakedown voor zich nemen. De wagen zal officieel aan de pers worden voorgesteld op 18 januari en zal dan meteen deelnemen aan een testsessie in Barcelona.
quote:
Ferrari will unveil its new car for the 2004 Formula One season here on January 26, the Italian team has confirmed.
quote:
De nieuwe BAR006 wordt op 1 februari voorgesteld en moet het team dus in staat stellen nog beter te doen dan hun 5de plaats vorig jaar.
quote:De launch dagen van Toyota, Renault en Minardi zijn volgens mij nog niet bekend
De nieuwe Formule 1-bolide van Jordan zal hoogstwaarschijnlijk op 4 of 5 februari haar eerste kilometers maken.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 11-01-2004 12:45]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |