abonnement Unibet Coolblue
pi_15941957
Nu al ijzel? Dat is vervelend, dan is de atmosfeer al warmer dan ik dacht. Verontrustend, straks komt mijn schaatsdagje in gevaar. En dat is misschien wel de laatste mogelijkheid deze winter.
pi_15942013
Oom Agent ik ben van Amstelveen! Ik loop al in pyama dus ga niet meer naar buiten maar deed nav je berichtje even de gordijnen open en warrempel... helemaal wit... of dat nu sneeuw is of ijzel? Er komt zover ik kan zien sneeuw uit de lucht vallen en ik heb van door het raam wat foto's gemaakt ik ben ze aan het uploaden en dan zet ik ze voor je online!
pi_15942261
De kwaliteit is niet zo super, maar het gaat even niet om de kwaliteit zullen we maar zeggen, zo ziet het er momenteel dus uit in Amstelveen (omgeving Haarlemmermeer)


  zaterdag 3 januari 2004 @ 23:33:29 #254
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_15942323
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 23:31 schreef Sonja27 het volgende:
De kwaliteit is niet zo super, maar het gaat even niet om de kwaliteit zullen we maar zeggen, zo ziet het er momenteel dus uit in Amstelveen (omgeving Haarlemmermeer)

[afbeelding]
[afbeelding]


Leuke foto's
Da's best flink wit, en glad !!
Wat zijn we aan het doen ???
pi_15942362
Gewoon sneeuw bij jou Sonja, niks geen ijzel
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 23:35:14 #256
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_15942386
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 22:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Nog mensen uit omgeving Haarlem / Schiphol / Leiden aanwezig ???

Er schijnt nu een algemeen strooi alarm uit te zijn gegaan in de Haarlemmermeer. Moet toch behoorlijk ijzelen daar....
Iemand die iets kan bevestigen.


Amsterdam West is wat sneeuw gevallen, ik zie namelijk dat de entree naar mijn huis weer wit is. Nu is het droog overigens.

Het HB in Amsterdam heb ik overigens niet extra horen waarschuwen, maar die hebben geloof ik al uit voorzorg zo min mogelijk motorrijders de straat op gestuurd. En vanaf 20 uur wordt er al volop gestrooid in de stad (preventief)

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')