Psych's probleem
quote:Update:
Op zaterdag 20 december 2003 14:07 schreef Psych het volgende:
Het zit zo:ik heb gisteren een schoolgala gehad, beetje veel gedronken, en met een meisje gezoend. Wat blijkt: ze heeft een brede Turk als vriend. Ik wist echt niet dat ze een vriend had. Nu blijkt dus dat die vriend er achter is gekomen, en me af wil maken. Hij weet mn naam niet, die zegt zij niet, maar een aantal mensen hebben het gezien.
Wat moet ik nu doen als ie strax voor de deur staat?
Geef Raad aan Psych's !!!
[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 21-12-2003 19:03]
Tijd voor het slachtofferfeest.
quote:En de daadwerkelijke: Ik word zo afgemaakt
Op zondag 21 december 2003 19:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
ik word zo afgemaakt
quote:En het liefst ook door het huis, voor als ie naar binnenkomt
Op zondag 21 december 2003 19:02 schreef snarfbreda het volgende:
JAAAAH, gooi die webcam aan en laat ons die slachtpartij LIVE meemaken.Tijd voor het slachtofferfeest.
quote:en als het even kan ook in en rond het huis dan kunnen wij hem waarschuwen mochten wij een verdacht persoon signaleren!
Op zondag 21 december 2003 19:04 schreef idontlikepizza het volgende:[..]
En het liefst ook door het huis, voor als ie naar binnenkomt
Mocht ie aan de deur staan --> Zeg dat het de straf van Allah was en dat hij zich beter moet gedragen, anders zal zijn vriendin nog vaker buiten de pot pissen
quote:wahhaha je heb vandaag geregistreerd en je durft nu al zoiets te zeggen LOL!!!
Op zondag 21 december 2003 19:06 schreef lapjeskat13 het volgende:
kuttopic
quote:moet ik bang zijn wanneer ik dat zeg ofzo?
Op zondag 21 december 2003 19:12 schreef yogidrink het volgende:[..]
wahhaha je heb vandaag geregistreerd en je durft nu al zoiets te zeggen LOL!!!
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:15 schreef Breenzaboi het volgende:
ogen dicht en gewoon doorslikken.....
quote:dus je hebt alles verzonnen
bedankt voor het openen van een deel 2, nadat ik dit eerder had gedaan, maarja laten we kappen met het serieuze er er maar mee gaan spotten!!
quote:nee absoluut niet, zou slap verhaal zijn, maar ik zie dat iedreen niet serieus is, en ik ook geen zin meer heb om dat te zijn
Op zondag 21 december 2003 19:24 schreef Xrenity het volgende:[..]
![]()
![]()
[..]dus je hebt alles verzonnen
quote:padron jij zet een linkje neer en klaar ik maak een samenvatting van deel 1 zoals het hoort !!
Op zondag 21 december 2003 19:22 schreef Psych het volgende:
bedankt voor het openen van een deel 2, nadat ik dit eerder had gedaan, maarja laten we kappen met het serieuze er er maar mee gaan spotten!!
Tja Mensen probeer serieus te antwoorden !
[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 21-12-2003 19:48]
quote:Ok sorry voor mijn eerdere chagrijnige post, maar je zegt dat we er niet mee gaan spotten, kijk alle reacties onder je eens....
Op zondag 21 december 2003 19:29 schreef yogidrink het volgende:[..]
padron jij zet een linkje neer en klaar ik maak een samenvatting van deel 1 zoals het hoort !!
maar we gaan er dus niet mee spotten , anders vraag je maar lekker of die verplaatst kan worden naar onzin !!!
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:14 schreef SKMbeat het volgende:
Make Kebab, not WAR !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |