quote:Meike is gekozen door de jury en niet door de bellers.
Op zondag 8 februari 2004 12:48 schreef myfairlady het volgende:
WAAROM is die meike echt door? de bellers hebben duidelyk een plaat voor hun kop.ik vind dr een irritant stemgeluid hebben, je moet er toch niet aandenken om een hele cd vol met haar stem te hebben ........![]()
Ik heb het optreden zelf nog niet gezien, ik ben eigenlijk wel benieuwd aangezien ik haar daarvoor echt waardeloos vond met die vreselijke zeikstem van haar.

quote:Hey Schatje we zijn het een keer eens met elkaar!
Op zondag 8 februari 2004 12:49 schreef schatje het volgende:
Laten we hopen dat die geit er als eerste uitvliegt![]()
.

quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:43 schreef benniebon het volgende:
Ik denk dat ze wel nog veel beter kan zingen maar haar uitstraling is gewoon hartstikke goed

quote:Tenzij ze met het resultaat knoeien is dat erg waarschijnlijk!
Op zondag 8 februari 2004 12:49 schreef schatje het volgende:
Laten we hopen dat die geit er als eerste uitvliegt![]()
.
Ze mag errug goed gaan zingen, anders komt ze echt niet verder dan de eerste finale ronde. Niet dat ik het haar gun ofzow. 

Waarom... 

quote:Ja, zelfs Hedwig was beter
Op zondag 8 februari 2004 14:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Hedwig was vele malen beter, beste Christine.

quote:Wie was Hedwig ook maar weer?
Op zondag 8 februari 2004 14:52 schreef Christine het volgende:[..]
Ja, zelfs Hedwig was beter

quote:Helemaal mee eens. Ik BAAAAAAAAAAAAL zo extreem dat Hedwig niet door is naar de finale of de wildcardronde. Voor haar is het "idols avontuur" over. En dat is erg spijtig.
Op zondag 8 februari 2004 14:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Hedwig was vele malen beter, beste Christine.
Ik heb zojuist het liedje van Hedwig een paar keer goed beluisterd, maar echt, de eerste helft van haar performance is gewoon zo goed. Beetje jammer van de 2e helft, maar dan nog... de andere meisjes halen het niveau niet van Hedwig.

Meike zingt teringslecht, wordt beoordeeld door een vetbetaalde marionettenjury. Deze laatste zegt braaf hetgene wat hen door RTL4 is opgedragen, Meike denkt dat ze een Idol is en veel mensen voor de buis ook,met name de pubers en kinderen. Een schande vind ik het.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 15:23]

quote:http://media.rtl.nl/web/components/shows/idols2/2004/week06/zaterdag_hedwig.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmv
Op zondag 8 februari 2004 14:59 schreef CJ het volgende:[..]
Wie was Hedwig ook maar weer?

quote:Ik verwacht echt niet dat stemmend Nederland door de jury overtuigd is dat Meike een idool is. Wacht maar af, Meike gaat de weg van Zosja tijdens de finale, maar dan nog harder. De jury en HMG kunnen manipuleren wat ze willen, maar als het publiek je niet mot dan kom je er dus *echt* niet.
Op zondag 8 februari 2004 15:18 schreef SKMbeat het volgende:
Ik vind het gewoon te triest voor woorden dat miljoenen mensen zich laten verloederen (met name de mensen die geen verstand hebben van muziek) door programma's zoals Idols gisterenavond.Meike zingt teringslecht, wordt beoordeeld door een vetbetaalde marionettenjury. Deze laatste zegt braaf hetgene wat hen door RTL4 is opgedragen op mensen, Meike denkt dat ze een Idol is en veel mensen voor de buis ook,met name de pubers en kinderen. Een schande vind ik het.

quote:Inderdaad
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik verwacht echt niet dat stemmend Nederland door de jury overtuigd is dat Meike een idool is. Wacht maar af, Meike gaat de weg van Zosja tijdens de finale, maar dan nog harder. De jury en HMG kunnen manipuleren wat ze willen, maar als het publiek je niet mot dan kom je er dus *echt* niet.

quote:Ik denk eigenlijk juist dat dit is wat ze willen. Wanneer Meike als eerste afvalt, dan blijven mensen als Ron, Marlies, Maud en Robin tenminste nog iets langer in de finalerondes. En dat is voor hun natuurlijk kassa.
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik verwacht echt niet dat stemmend Nederland door de jury overtuigd is dat Meike een idool is. Wacht maar af, Meike gaat de weg van Zosja tijdens de finale, maar dan nog harder. De jury en HMG kunnen manipuleren wat ze willen, maar als het publiek je niet mot dan kom je er dus *echt* niet.

quote:Ja, maar toch vind ik het jammer. Ik ben zelf muziekdocent en veel van mijn leerlingen denken nu dat iemand als Meike kan zingen, want ze heeft immers de finale bereikt. D'r zijn toch wat kandidaten geweest die zoveel beter zongen, maar ja Meike heeft een lief smoeltje....
Op zondag 8 februari 2004 15:32 schreef Tania18 het volgende:[..]
Inderdaad
De eerste finale-uitzending is hetMeike

quote:Laat ze dit topic lezen. Dat zal ze leren
Op zondag 8 februari 2004 15:39 schreef SKMbeat het volgende:
Kost mij weer teringveel werk om hen van die illussie af te helpen.

quote:Nee,alleen wat Jerney, Henk-Jan en co zeggen is de waarheid, zij zijn immers op TV en werken al met bekenden samen,dus zij hebben altijd gelijk. Meneer SKMbeat met zijn ouderwetste opvattingen.... Hij is gewoon jaloers,dat ie het zelf nooit zover heeft gebracht...
Op zondag 8 februari 2004 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Laat ze dit topic lezen. Dat zal ze leren
.
Ik zal ze krijgen maandag...  

![]()
En Tom_Tom- stel he, stel he, stel!
Stel nou dat Meike ook fan blijkt te zijn van Tori Amos. Wat dan? Laat je dan Tori vallen of zoek je toenadering bij Meike?

quote:Ieder welhorend (
Op zondag 8 februari 2004 15:39 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ja, maar toch vind ik het jammer. Ik ben zelf muziekdocent en veel van mijn leerlingen denken nu dat iemand als Meike kan zingen, want ze heeft immers de finale bereikt. D'r zijn toch wat kandidaten geweest die zoveel beter zongen, maar ja Meike heeft een lief smoeltje....
Ik weet ook dat Idols op zoek is naar mensen met uitstraling,daar is niks mis mee, maar Meike kan gewoon niet zingen en mijn leerlingen horen nu van een jury dat ze het goed heeft gedaan en worden op die manier verkeerde dingen aangeleerd. Kost mij weer teringveel werk om hen van die illussie af te helpen.
(Is wel een beeeetje overdreven allemaal, maar ach 
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |