quote:D'r was geen een kandidaat vandaag die ik de moeite waard vond. Geen van hen zong loepzuiver. Ik heb voornamelijk met mijn rug tegen de TV gekeerd zitten kijken en was daardoor dus zeer gefocused op hun zang. En die was echt bij alle kandidaten slecht. Die van Meike was echt waardeloos en dan de hypocriete reacties die erop volgden van de jury. Het is zo doorgestoken kaart!!!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Opinarist het volgende:
Nou, ik begrijp nog altijd niet wat de jury (met name Henkjan) toch in haar ziet.... Ik vind haar stem gewoon niet aangenaam klinken. Toch denk ik zomaar dat de jury haar vanavond door laat gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 22:52]
quote:ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:48 schreef P-Style het volgende:
Ik vond 'r eigenlijk best goed vandaag
Het is alleen niet iemand die mij in de finaleshows elke week zou kunnen boeien. Denk ik.
quote:Ik vond 'r eigenlijk ook best mooi vanavond
Op zaterdag 7 februari 2004 22:59 schreef computergirl het volgende:
ze is echt een mooi meisje met veel uitstraling
quote:Het is inderdaad niet te geloven. En dit gaat het Nederlandse volk pikken? Denken ze nou echt dat we stront in onze oren hebben?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:28 schreef Lamb het volgende:
Gat-ver-damme
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 23:44]
Hedwig is toch veel beter man... jeez!!!!
quote:Ach, nu is de redactie van Idols (en natuurlijk ook wij) er in ieder geval zeker van dat Ron en Robin nog een ronde verder komen.
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef Tania18 het volgende:
Onbegrijpelijk
eht lijkt net of er een 3e wereldoorlog aan komt als ze haar bek lostrekt, om het over haar EHHEEEHEHE gezang maar niet te hebben
quote:nee dankje, ik vond haar echt 3x nix
Op zondag 8 februari 2004 02:32 schreef CJ het volgende:
Hier nog even het filmpje van vanavond voor de liefhebbers
quote:Dat was ook mijn reactie.
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef Tania18 het volgende:
Onbegrijpelijk
Had dan gewoon Merel doorgelaten als er perse een vrouw door moest (en anders Nick). Zelfs een dove kan horen dat die beter klinken en bij beide is de irritatiefactor (qua uitstraling) een stuk minder.
Als die mond van Meike open gaat, brrrrrr......
quote:ja is ook
Op zondag 8 februari 2004 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel terecht dat ze doorging. Ze ziet er goed uit, ze heeft de juiste uitstraling voor Idols en ik denk inderdaad dat ze met training goed kan leren zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |