quote:He he eindelijk iemand die het begrijpt!
Op dinsdag 20 januari 2004 14:48 schreef MOETJEMATTENDAN het volgende:
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten. Jongens mijn advies: kap met die zielige discussies, ga weg achter je computer vandaan en ontdek wat er nog meer in de wereld gebeurd. P.S. meike wint toch wel
quote:Ik zou zeggen: welkom in de wondere wereld van het internetforum.
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten. Jongens mijn advies: kap met die zielige discussies, ga weg achter je computer vandaan en ontdek wat er nog meer in de wereld gebeurd. P.S. meike wint toch wel
quote:Juistem.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:05 schreef Chayenn het volgende:
Het is een leuke meid, maar ze kan gewoon echt niet zingen.
MEIKE, IDOL 2004!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Toolmannetje op 20-01-2004 22:12]
Heeft niets met frustratie of jaloezie te maken, ik zou mijn uiterlijk namelijk voor geen goud met dat van haar willen ruilen. Mijn stem misschien wel, maar dat komt omdat ik helemaaal niet kan zingen. Maar ik doe dan ook niet mee aan Idols.
quote:Ik zou toch wel heel graag willen weten wat jij en Chayenn dan onder zingen verstaan, want voor zover ik het weet is dat op de juiste toonhoogtes geluid maken met je stem zodat er een melodie ontstaat. Meike heeft wel degelijk laten zien dat ze dit kan, en goed ook, want het was niet vals, de laagste en hoogste toonhoogtes lagen ver uit elkaar, ze heeft dus nog een groot bereik ook, en het was zuiver. Dus Meike
Op dinsdag 20 januari 2004 19:53 schreef juss het volgende:[..]
Juistem.
quote:Ik vind haar stem totaal niet prettig om naar te luisteren. Verstand van toonhoogtes heb ik niet, maar dat hoef je heus niet te hebben om te oordelen of iemand wel of niet kan zingen.
Op woensdag 21 januari 2004 15:01 schreef noa04 het volgende:[..]
Ik zou toch wel heel graag willen weten wat jij en Chayenn dan onder zingen verstaan, want voor zover ik het weet is dat op de juiste toonhoogtes geluid maken met je stem zodat er een melodie ontstaat. Meike heeft wel degelijk laten zien dat ze dit kan, en goed ook, want het was niet vals, de laagste en hoogste toonhoogtes lagen ver uit elkaar, ze heeft dus nog een groot bereik ook, en het was zuiver. Dus Meike
!! En juss en chayenn ga maar even een paar muzieklesjes volgen voordat je voortaan dit soort uitspraken doet.
quote:Dat je haar stem niet prettig vind om naar te luisteren kan, dat is een kwestie van smaak. Maar dat betekent niet dat ze niet kan zingen!! Bepalen of iemand kan zingen gaat niet door middel van smaak, of je het prettig vind om naar te luisteren wel. Als je muzikaal bent, hoor je dat ze goed kan zingen of je het ook mooi vindt is een tweede.. Ik wel ik vind het ontzettend mooi! Ik heb haar ook wel eens op zien treden met d'r band en echt petje af hoor! Meike gaat het nog ver schoppen!
Op woensdag 21 januari 2004 15:40 schreef Chayenn het volgende:[..]
Ik vind haar stem totaal niet prettig om naar te luisteren. Verstand van toonhoogtes heb ik niet, maar dat hoef je heus niet te hebben om te oordelen of iemand wel of niet kan zingen.
quote:Je lijkt Marky wel..
Op woensdag 21 januari 2004 16:48 schreef noa04 het volgende:[..]
Dat je haar stem niet prettig vind om naar te luisteren kan, dat is een kwestie van smaak. Maar dat betekent niet dat ze niet kan zingen!! Bepalen of iemand kan zingen gaat niet door middel van smaak, of je het prettig vind om naar te luisteren wel. Als je muzikaal bent, hoor je dat ze goed kan zingen of je het ook mooi vindt is een tweede.. Ik wel ik vind het ontzettend mooi! Ik heb haar ook wel eens op zien treden met d'r band en echt petje af hoor! Meike gaat het nog ver schoppen!
Maarja, smaken verschillen nu eenmaal. Jij vindt haar goed, een hele hoop anderen (waaronder ik) niet. Zo gaat dat nou eenmaal he.
ik werd 'r bang van
quote:Ik snap ook niet dat ze door is...
Op zaterdag 24 januari 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind haar echt heel vervelend. Daar kan zij niks aan doen, maar ik ook niet. Zoals zij Life zong.
quote:Weleens van leestekens gehoord?
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |