abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16428390
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:48 schreef MOETJEMATTENDAN het volgende:
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten. Jongens mijn advies: kap met die zielige discussies, ga weg achter je computer vandaan en ontdek wat er nog meer in de wereld gebeurd. P.S. meike wint toch wel
He he eindelijk iemand die het begrijpt!
pi_16428455
quote:
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten. Jongens mijn advies: kap met die zielige discussies, ga weg achter je computer vandaan en ontdek wat er nog meer in de wereld gebeurd. P.S. meike wint toch wel
Ik zou zeggen: welkom in de wondere wereld van het internetforum.
pi_16434823
Het is een leuke meid, maar ze kan gewoon echt niet zingen.
pi_16437961
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:05 schreef Chayenn het volgende:
Het is een leuke meid, maar ze kan gewoon echt niet zingen.
Juistem.
pi_16440663
Haar stem irriteert me mateloos.
A dirty mind is a joy forever.
pi_16441827
Gelukkig zijn er inderdaad nog mensen die het begrijpen! Ik zei toch al dat ik niet de enige Meike-fan was... Heb nu al zin in aanstaande zaterdag, dan besluit de jury (indien ze slim en verstandig zijn) dat Meike doorgaat naar de laatste 27, en dan word het natuurlijk smssen als een gek he!

MEIKE, IDOL 2004!!!!

pi_16442191
't is een achternichtje van me, wel grappig ik heb er echt al jaren niet meer gezien.. Toen las ik dat ze uit Leiden kwam en ben ik is gaan kijken en idd.. 't Was toen echt een aardig meisje en ze komt niet echt anders over dan de laatste keer dat ik haar gezien heb (6, 7 jaar geleden ofzo)

[Dit bericht is gewijzigd door Toolmannetje op 20-01-2004 22:12]

pi_16442216
Sorry hoor, boze voorgangers, maar ik vind haar echt een hele irritante kop hebben, kan er niets aan doen. Vind haar echt niet aantrekkelijk of prettig om naar te kijken en te luisteren.

Heeft niets met frustratie of jaloezie te maken, ik zou mijn uiterlijk namelijk voor geen goud met dat van haar willen ruilen. Mijn stem misschien wel, maar dat komt omdat ik helemaaal niet kan zingen. Maar ik doe dan ook niet mee aan Idols.

pi_16458449
zij doet zo raar met haar mond als ze zingt.
pi_16458989
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:53 schreef juss het volgende:

[..]

Juistem.

Ik zou toch wel heel graag willen weten wat jij en Chayenn dan onder zingen verstaan, want voor zover ik het weet is dat op de juiste toonhoogtes geluid maken met je stem zodat er een melodie ontstaat. Meike heeft wel degelijk laten zien dat ze dit kan, en goed ook, want het was niet vals, de laagste en hoogste toonhoogtes lagen ver uit elkaar, ze heeft dus nog een groot bereik ook, en het was zuiver. Dus Meike !! En juss en chayenn ga maar even een paar muzieklesjes volgen voordat je voortaan dit soort uitspraken doet.
pi_16460230
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:01 schreef noa04 het volgende:

[..]

Ik zou toch wel heel graag willen weten wat jij en Chayenn dan onder zingen verstaan, want voor zover ik het weet is dat op de juiste toonhoogtes geluid maken met je stem zodat er een melodie ontstaat. Meike heeft wel degelijk laten zien dat ze dit kan, en goed ook, want het was niet vals, de laagste en hoogste toonhoogtes lagen ver uit elkaar, ze heeft dus nog een groot bereik ook, en het was zuiver. Dus Meike !! En juss en chayenn ga maar even een paar muzieklesjes volgen voordat je voortaan dit soort uitspraken doet.

Ik vind haar stem totaal niet prettig om naar te luisteren. Verstand van toonhoogtes heb ik niet, maar dat hoef je heus niet te hebben om te oordelen of iemand wel of niet kan zingen.
pi_16462414
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:40 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Ik vind haar stem totaal niet prettig om naar te luisteren. Verstand van toonhoogtes heb ik niet, maar dat hoef je heus niet te hebben om te oordelen of iemand wel of niet kan zingen.

Dat je haar stem niet prettig vind om naar te luisteren kan, dat is een kwestie van smaak. Maar dat betekent niet dat ze niet kan zingen!! Bepalen of iemand kan zingen gaat niet door middel van smaak, of je het prettig vind om naar te luisteren wel. Als je muzikaal bent, hoor je dat ze goed kan zingen of je het ook mooi vindt is een tweede.. Ik wel ik vind het ontzettend mooi! Ik heb haar ook wel eens op zien treden met d'r band en echt petje af hoor! Meike gaat het nog ver schoppen!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:51:14 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16462532
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:48 schreef noa04 het volgende:

[..]

Dat je haar stem niet prettig vind om naar te luisteren kan, dat is een kwestie van smaak. Maar dat betekent niet dat ze niet kan zingen!! Bepalen of iemand kan zingen gaat niet door middel van smaak, of je het prettig vind om naar te luisteren wel. Als je muzikaal bent, hoor je dat ze goed kan zingen of je het ook mooi vindt is een tweede.. Ik wel ik vind het ontzettend mooi! Ik heb haar ook wel eens op zien treden met d'r band en echt petje af hoor! Meike gaat het nog ver schoppen!

Je lijkt Marky wel..

Maarja, smaken verschillen nu eenmaal. Jij vindt haar goed, een hele hoop anderen (waaronder ik) niet. Zo gaat dat nou eenmaal he.

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 22 januari 2004 @ 10:47:11 #114
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16482075
zo...... hoe ver die muil die open gaat als ze zingt.. zoals in het theater tenminste.

ik werd 'r bang van

pi_16482109
Whaha ja ik kan nou ook niet zeggen dat ik d'r echt goed vind of zo... heb wel betere gezien!
Hmm..., what shall I put here? _______BLANK! _________
pi_16543949
Ok, ze ziet er prettig uit (vooral met haar lippen op elkaar ), kan wel zingen, maar niet goed zingen. Het is alsof er een blokkade op haar stem zit.
pi_16554191
Ik vind haar echt heel vervelend. Daar kan zij niks aan doen, maar ik ook niet. Zoals zij Life zong .
pi_16554788
Ze is dooooor
Op maandag 29 maart 2004 21:36 schreef funmaster het volgende:
Jij bent DE MAN _O_ _O_ _O_
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:12:15 #119
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_16555109
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind haar echt heel vervelend. Daar kan zij niks aan doen, maar ik ook niet. Zoals zij Life zong .
Ik snap ook niet dat ze door is...
pi_16555126
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_16555354
Los van het feit of ze er nou wel of niet goed uit ziet, of of ze wel of niet irritant is: ze is geen goede zangeres. Te veel lucht. Was heel verbaasd dat zij door is, en Annemieke bijvoorbeeld niet!
"Come hither, Little One", said the crocodile, "for I am the crocodile"... and he wept crocodile tears to show it was quite true.
pi_16555389
walgelijk wijf zeg.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_16555486
Zij verdiende het ook wel vond ik! Ze heeft wel iets van Kylie inderdaad, alleen dan nog wat mooier
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:28:45 #124
15184 rolon
The Regulator
pi_16555531
quote:
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten.
Weleens van leestekens gehoord?
pi_16555863
Is haar stem nou origineel en bijzonder... of vreselijk irritant en vreemd?

Ik ben er nog niet helemaal uit...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')