quote:Nee, maar neem nou Elisaar.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nah, allebei heb ik het liever niet.
Die is perfect.
quote:Haha, waar je niet op let.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:33 schreef RedGuy het volgende:
Lelijk tandvlees.
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding! :Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
En voor alle zeikers: TOEDELEDOKIE!
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:02 schreef Meike-fan het volgende:
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
quote:Das nog eens een sterk betoog
Ja ik wil toch als de grootste Meike-fan van Nederland ook even mijn mening geven. Iedereen denkt t hier namelijk zo goed te weten, beetje jammer... kijk namelijk eerst zelf ns in de spiegel ofzo, zeuren over haar uiterlijk slaat echt helemaal nergens op. En ze zingt ook nog ns fenomenaal! En als je naar de tv kijkt, zie je Meike.^O^^O^
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!
:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
Ze ziet er best aardig uit, alleen dr stem is vergeleken bij anderen gewoon niet goed genoeg.
quote:Urhm, stemmen? Zeker nog niet in het spoilertopic gekeken..
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen!
quote:Beste Meike-fan:
Ja ik wil toch als de grootste Meike-fan van Nederland ook even mijn mening geven. Iedereen denkt t hier namelijk zo goed te weten, beetje jammer... kijk namelijk eerst zelf ns in de spiegel ofzo, zeuren over haar uiterlijk slaat echt helemaal nergens op. En ze zingt ook nog ns fenomenaal! En als je naar de tv kijkt, zie je Meike.^O^^O^
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding!
:Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!
Onthoud dit. Want er zijn veel mensen die vinden dat Meike helemaal geen idool is. Waaronder ik.
Als ze zich inhoudt zingt ze wel aardig maar als ze wat meer kracht probeert te zetten klinkt het verschrikkelijk. Die chorusline gisteren niet gehoord?
Ik heb slechtere afgewezen zien worden. Niets tegen haar persoonlijk, maar sorry, ik vind het geen workshop-materiaal.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-01-2004 17:23]
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:19 schreef CJ het volgende:[..]
Urhm, stemmen? Zeker nog niet in het spoilertopic gekeken..
Niet da het mij wat boeit, want vind/vond haar ook niet super... maar ik hoef gewoon niet te weten wie er wel en niet door is DANK U!
quote:Jah dat vond ik ook al!
Op zondag 18 januari 2004 19:27 schreef Stranger het volgende:
Ze doet me denken aan Isabelle Brinkman.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:27 schreef Stranger het volgende:
Ze doet me denken aan Isabelle Brinkman.
quote:die linksonder is het mooist
Op maandag 19 januari 2004 15:57 schreef Frenkel het volgende:
ik vind haar linksonder wel iets van Kylie Minogue weghebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |