abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:35:17 #76
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16352634
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nah, allebei heb ik het liever niet.

Nee, maar neem nou Elisaar. .

Die is perfect.

The Most Incredible, Baby
pi_16352635
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:33 schreef RedGuy het volgende:
Lelijk tandvlees.
Haha, waar je niet op let.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_16364470
Meike is ook echt BAH! Ze zit in kamer 1, ze is door naar de tweede dag van het theater, maar ik hoop dat ze hierna afvalt!
pi_16366841
Ja ik wil toch als de grootste Meike-fan van Nederland ook even mijn mening geven. Iedereen denkt t hier namelijk zo goed te weten, beetje jammer... kijk namelijk eerst zelf ns in de spiegel ofzo, zeuren over haar uiterlijk slaat echt helemaal nergens op. En ze zingt ook nog ns fenomenaal! En als je naar de tv kijkt, zie je Meike. ^O^^O^

Een prachtige meid, gewoon een lekker ding! :Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!

En voor alle zeikers: TOEDELEDOKIE!

pi_16366907
Als je het dan hebt over nasaal zingen
pi_16366929
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:02 schreef Meike-fan het volgende:

Een prachtige meid, gewoon een lekker ding! :Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen! Deze dame gaat scoren, en als Nederland slim en eerlijk is, word zij het nieuwe Idol!!

zondag 18 januari 2004 @ 15:06:44 #82
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16366945
quote:
Ja ik wil toch als de grootste Meike-fan van Nederland ook even mijn mening geven. Iedereen denkt t hier namelijk zo goed te weten, beetje jammer... kijk namelijk eerst zelf ns in de spiegel ofzo, zeuren over haar uiterlijk slaat echt helemaal nergens op. En ze zingt ook nog ns fenomenaal! En als je naar de tv kijkt, zie je Meike. ^O^^O^

Das nog eens een sterk betoog

Ze ziet er best aardig uit, alleen dr stem is vergeleken bij anderen gewoon niet goed genoeg.

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16367111
Ze heeft zo'n rare bek als ze gaat zingen
pi_16370704
quote:
Een prachtige meid, gewoon een lekker ding! :Y:Y En let op mijn woorden: HET IDOL VAN 2004!!! Mijn steun heeft ze hoor! En ik weet dat veel anderen ook op haar gaan stemmen!
Urhm, stemmen? Zeker nog niet in het spoilertopic gekeken..
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_16370802
quote:

Beste Meike-fan:
Een Idol zoeken is heel persoonlijk. Jij kunt iemand helemaal aantrekklijk vinden, terwijl iemand anders dat niet vindt. Jij kan vinden dat iemand de sterren van de hemel zingt, iemand anders denkt dan misschien wel dat die sterren vluchten voor haar stembanden.

Onthoud dit. Want er zijn veel mensen die vinden dat Meike helemaal geen idool is. Waaronder ik.

pi_16370805
Oftewel hoe ver je puur door grote, wijdopengesperde ogen met extreem lange wimpers kunt komen.

Als ze zich inhoudt zingt ze wel aardig maar als ze wat meer kracht probeert te zetten klinkt het verschrikkelijk. Die chorusline gisteren niet gehoord?

Ik heb slechtere afgewezen zien worden. Niets tegen haar persoonlijk, maar sorry, ik vind het geen workshop-materiaal.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-01-2004 17:23]

pi_16372807
Ze is een ronde door zodat (een deel) van kijkend Nederland aan de buis gekluisterd blijft (vanwege haar lieflijke uitstraling) of dat moet het toch tenminste zijn, want als het op zingen aankomt is ze zeer middelmatig.
pi_16373243
Ik hoop ook dat ze de volgende ronde eruit ligt.
Verbaas me eigenlijk dat ze gister een ronde verder is gekomen.
pi_16374392
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:19 schreef CJ het volgende:

[..]

Urhm, stemmen? Zeker nog niet in het spoilertopic gekeken..

wat zijn dit voor opmerkingen??? Er is niet voor niets een spoiler topic he!

Niet da het mij wat boeit, want vind/vond haar ook niet super... maar ik hoef gewoon niet te weten wie er wel en niet door is DANK U!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16374425
Ze doet me denken aan Isabelle Brinkman.
pi_16377697
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:27 schreef Stranger het volgende:
Jah dat vond ik ook al!
Noem mij maar gewoon... majesteit!!
pi_16377738
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:27 schreef Stranger het volgende:
Zei ik gisteren ook al
pi_16389363
Ik heb nu al een bloedhekel aan dit wijf Vreselijke stem.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 19 januari 2004 @ 11:21:17 #94
44797 Marando
Lief beertje
pi_16389862
Feit 1: haar uitspraak is echt zeer slecht
Feit 2: er zijn er genoeg die beter kunnen zingen dan zij
Feit 3: daarom zou het dus stom zijn als ze wint, de beste moet immers winnen
Time flies when you're having fun
pi_16397852
raar hoofd als ze zingt, rare houding... SIDDER wel geil trouwes
pi_16397999
pi_16398256
ik vind haar linksonder wel iets van Kylie Minogue weghebben....
pi_16398348
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:57 schreef Frenkel het volgende:
ik vind haar linksonder wel iets van Kylie Minogue weghebben....
die linksonder is het mooist
pi_16428224
Het mooiste is nog dat al die mensen die hier lopen te zeiken op het uiterlijk van meike (die overigens een knappe meid is) waarschijnlijk dit doen uit frustratie vanwege hun eigen uiterlijk (dat zijn waarschijnlijk allemaal van die smerige, zielige stakkertjes die niks anders doen dan van dit soort zielige discussies opstarten over tandvlees en wat dan nog meer, net zoals een leila die slap loopt te ouwehoeren (god weet wat ze daar mee wil bereiken?), eveneens geld dit voor de mensen die zitten te zeiken over haar zangkwaliteiten. Jongens mijn advies: kap met die zielige discussies, ga weg achter je computer vandaan en ontdek wat er nog meer in de wereld gebeurd. P.S. meike wint toch wel
pi_16428240
quote:
Op maandag 19 januari 2004 10:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb nu al een bloedhekel aan dit wijf Vreselijke stem.
wat lullig voor je dat je je zo kan opwinden over iemand die 2 keer op televisie is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')