quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Paps en mams zitten nu Idols op video te kijken en nu is Meike weer aan de beurt. Griebels.
quote:Stel je niet zo aan, zo erg is het nou ook weer niet!
Op zondag 8 februari 2004 21:31 schreef Tania18 het volgende:[..]
Hou je oren dicht!
quote:Als je dat echt vindt dan heb jij blijkbaar wel je oren dicht gehouden gisterenavond
Op zondag 8 februari 2004 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Stel je niet zo aan, zo erg is het nou ook weer niet!
quote:Nee, er is niks mis met m'n oren. Natuurlijk was Nick beter. Maar verschrikkelijk was haar zang nou ook weer niet.
Op zondag 8 februari 2004 21:38 schreef Tania18 het volgende:[..]
Als je dat echt vindt dan heb jij blijkbaar wel je oren dicht gehouden gisterenavond
quote:Dat vind JIJ... maar IK vind dat het heel erg verschrikkelijk was.. zelfs Frank klonk nog beter...
Op zondag 8 februari 2004 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Nee, er is niks mis met m'n oren. Natuurlijk was Nick beter. Maar verschrikkelijk was haar zang nou ook weer niet.
quote:Ok, houden we hier over op. Een echte fan van haar ben ik ook niet. Frank is trouwens helemaal top. Die loodsen we wel de finale in.
Op zondag 8 februari 2004 21:43 schreef Tania18 het volgende:[..]
Dat vind JIJ... maar IK vind dat het heel erg verschrikkelijk was.. zelfs Frank klonk nog beter...
quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Frank is trouwens helemaal top. Die loodsen we wel de finale in.
quote:Ik bengeen voorstander van Frank.....maar Frank was idd beter dan Meike!
Op zondag 8 februari 2004 21:43 schreef Tania18 het volgende:[..]
Dat vind JIJ... maar IK vind dat het heel erg verschrikkelijk was.. zelfs Frank klonk nog beter...
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat bijv. Merel het moet doen met een plekje in de Lucky Loser-ronde.... Naar mijn bescheiden mening was zij absoluut qua zang de beste zaterdag! Jammer dat ze er niet net ietsjepietsje flitsender uitziet... (ze zou trouwens zo een dochter van Margriet Eshuis kunnen zijn
)
quote:
Op maandag 9 februari 2004 08:15 schreef twentemeisje het volgende:
(ze zou trouwens zo een dochter van Margriet Eshuis kunnen zijn)
quote:
Op zondag 8 februari 2004 21:49 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Meike is leuk. Finale Alice - Meike en Alica wint.
-------
Meike was slecht
ik zeg niet dat de rest veel beter was, maar goed
quote:Over die keuze verbaasde ik me ook ernstig....
Op maandag 9 februari 2004 10:13 schreef Coelho het volgende:
Ze was slecht ja, en had zeker geen plaats in welke volgende ronde dan ook verdiend, maar ze zong nog altijd beter dan JK, en die is nota bene door "ons" het publiek gekozen....
quote:NOOIT!
Op maandag 9 februari 2004 11:56 schreef EminemRulezz het volgende:
Meike de vrouwelijke Jim
quote:JK heeft wel iets waar het Nederlandse publiek op stemt, denk ik. Het helpt ook wel dat hij tijdens de vorige uitzendingen erg vaak in beeld kwam.
Op maandag 9 februari 2004 11:57 schreef EminemRulezz het volgende:
En het is doorgestoken kaart want ik denk niet dat Nederland zou kiezen voor JK. Idols heeft dit gewoon extra gedaan omdat ze misschien niet wouden discrimineren ofzoiets ? Zeg ook maar wat
Luister maar woensdag nog eens naar d'r. Dit wordt nooit een Hind of Dewi
quote:Daar zijn wij allemaal allang achter hoor!
Op maandag 9 februari 2004 12:00 schreef EminemRulezz het volgende:
Meike kan dus echt niet zingen hoor
Maar het percentage van fans van Meike is wel heel dramatisch laag, gezien de reacties op tv radio en het internet,hoe kan een jury dit wicht betichten van het bezitten van een X-factor.
quote:Denk dat de jury zou zeggen "Wij zoeken naar een uniek talent, niet een tweede Hind of Dewi".
Op maandag 9 februari 2004 12:00 schreef EminemRulezz het volgende:
Meike kan dus echt niet zingen hoorLuister maar woensdag nog eens naar d'r. Dit wordt nooit een Hind of Dewi
Maarja, neem dan iemand die ook echt talent heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |