Nou en, duurt het allemaal wat langer voor iedereen.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Werledwijde releases gaat nietJPN en USA anders vanwege taal. Europa later vanwege PAL en talen.
heb je geen videotheek waar je hem kan lenen (of een vriend?)quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Battlesysteem is nog steeds lovend maar de uiteindelijk review op IGN is goed tot matig.... zevens en achten.... wel ok, maar bij andere sites zijn ze wat minder enthousiastAangezien er zoveel knallers aankomen en ik een betere review had verwacht laat ik dit spel uiteindelijk toch liggen.
http://appsrv-3.1up.com/do/reviewPage?cId=3133566&did=1
Reviews zijn leuk, maar niet meer dan dat. Ik oordeel liever zelf.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Battlesysteem is nog steeds lovend maar de uiteindelijk review op IGN is goed tot matig.... zevens en achten.... wel ok, maar bij andere sites zijn ze wat minder enthousiastAangezien er zoveel knallers aankomen en ik een betere review had verwacht laat ik dit spel uiteindelijk toch liggen.
http://appsrv-3.1up.com/do/reviewPage?cId=3133566&did=1
Sinds wanneer is een 7.8 sucken?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:56 schreef SailingAce het volgende:
Prachtig, weer zon spel waar je dan een jaar lang gek voor word gemaakt wat dat dan tegen release datum blijkt te sucken.
What's next.. Brothers in Arms, Halo2 of Fable?
Ok, het spel valt tussen SUCKEN en WERELDS in..quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een 7.8 sucken?.
ik ga er gewoon vanuit dat alle drie niks word, dan kan het altijd nog meevallenquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:56 schreef SailingAce het volgende:
Prachtig, weer zon spel waar je dan een jaar lang gek voor word gemaakt wat dat dan tegen release datum blijkt te sucken.
What's next.. Brothers in Arms, Halo2 of Fable?
een 5.5 is gewoon sucken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een 7.8 sucken?.
1up is sowieso nogal een kutsite.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een 5.5 is gewoon sucken.
en als die ook zoiets geeft? ga je hem dan nog steeds halen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1up is sowieso nogal een kutsite.
Ik wacht Eurogamer wel af,.
Ja laten we wel wezen, filmpjes en screens zien er nog steeds cool uit... dan kan er wel wat in zien als men hem toch gewoon zou halen hoor. Dan kun je altijd nog beoordelen of het iets onoverkoombaars is.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en als die ook zoiets geeft? ga je hem dan nog steeds halen?
Ik denk het wel eerlijk gezegd,quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en als die ook zoiets geeft? ga je hem dan nog steeds halen?
Duh! Elco is zelf ook een Nederlander. Daarmee bedoel ik dus dat hij in het spel een Nederlander is. En hij gaat verderop in het spel ook af en toe gewoon duidelijk Nederlands praten. En dat is stoer.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:19 schreef TC03 het volgende:
Ohja, de stem van Elco (één van jouw ventjes), is ingesproken door een Nederlander. En dat is te horen.
Het spel is nog niet uit in Europa, als die bij ons released zal het wel omhoog komenquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:16 schreef TC03 het volgende:
Kick.
Waarom is dit topic zo ver weg geraakt? Ik heb het spel, en ik ben zeker niet teleurgesteld! Het ziet er echt goed uit, en het speelt lekker weg. Ben niet echt teleurgesteld. Moet wel toegeven dat het niet 'werelds' is, maaar goed is het zeker.
Best raar, aangezien het in een fantasiewereld plaats vindt. Maar okay. De site zegt trouwens dat hij in Transentia geboren is, 'part of the Bright Empire'.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Duh! Elco is zelf ook een Nederlander. Daarmee bedoel ik dus dat hij in het spel een Nederlander is. En hij gaat verderop in het spel ook af en toe gewoon duidelijk Nederlands praten. En dat is stoer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |