quote:das vlooiepijpen
Op dinsdag 23 december 2003 06:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Er zit wel een verschil tussen volle armour en een bikini.
Gewoon een normale outfit, een robe ofzo voor de sorceress en een camouflagepak-achtig iets voor de huntress. Het mag best sexy zijn, daar heb ik niks op tegen, maar nu lopen ze praktisch naakt rond... dat slaat helemaal nergens op.Alsof alleen 15-jarige pbertjes die nog nooit een vrouw van dichtbij gezien hebben in dit spel geinteresseerd zijn, en ze zo nog een paar extra exemplaren willen verkopen. Als het spel echt goed is, heeft het helemaal niet zulke goedkope/trieste trucjes nodig om goed te verkopen.
[edit] argument klopt niet achja whatever.
[Dit bericht is gewijzigd door rockstah op 26-12-2003 00:11]
wauwquote:Op woensdag 21 april 2004 22:47 schreef Chocobo het volgende:
JEZUS !!! Wat een coole game. Heb er nu veel over gelezen en een paar fantastische movies gezien. Dit wordt na KOTOR mijn 2e RPG voor de Xbox. Check deze movie
Check de slowmotion tijdens menu access en hoe snel je spells en special moves cast
DOWN http://www.nlgaming.com/games/1346/movies/outnumbered.wmv
RELEASE BEGIN JULI !!!
?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:47 schreef Gamedemon het volgende:
erm dat games een online functie krijgen is cool...maar niet noodzakelijk toch?
als de single player net zo lang is als een doorsnee rpg....uurtje of 30/40 is multiplayer overbodig toch?
Ik denk dat hij refereert naar een discussie in het begin van dit topic.quote:Op donderdag 22 april 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Geil.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Damn zeg,.. de videopreview van IGNZooo gaaf
Insiders must see
http://insider.ign.com/vi(...)l
Ja mooi,.. dit spel staat bovenaan mijn wishlistquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geil.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:03 schreef pkwarts het volgende:
ze zouden van dit spel eigenlijk ook zo'n soort 12 minuten filmpje met commentaar uit moeten geven, net als bij jade empire.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Damn zeg,.. de videopreview van IGNZooo gaaf
Insiders must see
http://insider.ign.com/vi(...)l
Uiteindelijk koop je er toch maar iets van 1 of 2 of misschien wel heel wat andersquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:12 schreef pkwarts het volgende:
die filmpjes zijn zwaar relaxt! en ook nog een soort van summons! deze komt weer terug op de wat ga ik dit jaar kopen lijst.
het lijstje is aardig verspreid over het jaar. ninja gaiden nu. 1 juli sudeki, fable waarschijnlijk in het einde van de zomer, en dan halo 2 en jade empire aan het einde van het jaar (waar het me niks zou verbazen als jade empire begin 2005 wordt.) doom 3 begin ik nu over te twijfelen, misschien koop ik die wel voor 30 euro ergens in 2005.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Uiteindelijk koop je er toch maar iets van 1 of 2 of misschien wel heel wat anders
Hou die lijstjes klein
* ook fan isquote:Op zondag 2 mei 2004 14:09 schreef SailingAce het volgende:
Ik had me nog niet gemeld hier als fan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |