quote:Topic compleet opgeschoond en wat notes gezet.
Op zondag 11 januari 2004 23:50 schreef keeper het volgende:
VBL: wie is wie?De laatste paar posts mogen wel
.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 12-01-2004 22:28]
quote:Post is weg, en de term NSB-er zijn we in VBL ook niet zo gelukkig mee.
Op maandag 12 januari 2004 20:25 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil niet NSB-erig overkomen ofzo, maar Pappie_Culo lijkt het nog altijd niet te begrijpen...
quote:*grin*
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef golfer het volgende:[..]
Post is weg, en de term NSB-er zijn we in VBL ook niet zo gelukkig mee.
quote:Aha!
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef golfer het volgende:[..]
Post is weg, en de term NSB-er zijn we in VBL ook niet zo gelukkig mee.
quote:Nee hoor, lees de FAQ maar na, ook ziektes worden niet op prijs gesteld.
Op maandag 12 januari 2004 22:33 schreef Yeahinho het volgende:Aha!
Voor elk woord 'kanker' of een andere random ziekte plaatsen is dus oke, maar de afkorting 'NSB' gebruiken mag niet begrijp ik? Bedankt voor het melden!
quote:Ik noem geen namen, maar je weet net als ik dat er ook hier in VBL posters zijn die die woorden net zo vaak zeggen als wij 'de' of 'het' gebruiken. Daar wordt dan gewoon overheen gelezen alsof het heel normaal is, maar als ik het schandalige woord 'NSB' in de mond durf te nemen, dan mag het ineens niet en wordt e.e.a. gecencureerd!
Op maandag 12 januari 2004 22:37 schreef golfer het volgende:Nee hoor, lees de FAQ maar na, ook ziektes worden niet op prijs gesteld.
Vind je nou zelf ook niet dat dat enigszins met twee maten meten is?
quote:Ik heb het niet gecencureerd, sterker het staat er intussen nu al een aantal keren, ik geef alleen aan dat wij er net als met doodsverwenzingen en schelden met dodelijke ziektes geen voorstander van zijn.
Op maandag 12 januari 2004 22:51 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik noem geen namen, maar je weet net als ik dat er ook hier in VBL posters zijn die die woorden net zo vaak zeggen als wij 'de' of 'het' gebruiken. Daar wordt dan gewoon overheen gelezen alsof het heel normaal is, maar als ik het schandalige woord 'NSB' in de mond durf te nemen, dan mag het ineens niet en wordt e.e.a. gecencureerd!
quote:Ik heb van NSB-er kliksp[aan gemaakt. Maar welke woorden bedoel je? Als je "kanker" bedoeld, als voorvoegsel of zo: dat edit ik ook hoor.
Op maandag 12 januari 2004 22:51 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik noem geen namen, maar je weet net als ik dat er ook hier in VBL posters zijn die die woorden net zo vaak zeggen als wij 'de' of 'het' gebruiken. Daar wordt dan gewoon overheen gelezen alsof het heel normaal is, maar als ik het schandalige woord 'NSB' in de mond durf te nemen, dan mag het ineens niet en wordt e.e.a. gecencureerd!
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 13-01-2004 13:11]
Wis mijn post straks gerust, maar dat herhaalde gezeik van die cliosport over z'n stadion dat bijna in de fik vliegt begint zwaar irritant te worden.
Vloog het stadion maar echt in de fik.
quote:Pfff wat een aanwinst, ken ie niet enkele reis terug naar onzin?
Op dinsdag 13 januari 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Mooiste sfeerfoto'sWis mijn post straks gerust, maar dat herhaalde gezeik van die cliosport over z'n stadion dat bijna in de fik vliegt begint zwaar irritant te worden.
Vloog het stadion maar echt in de fik.
quote:Wat posts verwijderd/aangepast en postje voor Clio geschreven.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Pfff wat een aanwinst, ken ie niet enkele reis terug naar onzin?
en vraag me niet wat, want het gaat veel te goed volgens mij. Er moet meer gereld worden
quote:Komt wel goed
Op vrijdag 16 januari 2004 14:56 schreef sqlsmurft het volgende:
Tsjonge die modjes van ons zijn niet echt nuttig bezig.
Gebeurt geen ene ruk in dit topic!
Heeeej ga eens wat doen johen vraag me niet wat, want het gaat veel te goed volgens mij. Er moet meer gereld worden
quote:hij is er alweer hoor
Op vrijdag 16 januari 2004 15:43 schreef mitt het volgende:
komt omdat golfer weg is, niemand durft mij boos te maken
Een heerlijke nostalgische site
quote:Toegevoegd onder het kopje Nostalgie
Op zaterdag 17 januari 2004 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
kan http://www.spitsbroeders.nl bij de linkjes worden toegevoegd?Een heerlijke nostalgische site
Titel is mijns inziens een beetje verwarrend, dekt niet echt de lading.
quote:Aangepast. Nog niet 100% goed, maar wel beter imho
Op zaterdag 17 januari 2004 18:37 schreef zjroentje het volgende:
Wereldprimeur: Oor-telefoontje tijdens wedstrijdTitel is mijns inziens een beetje verwarrend, dekt niet echt de lading.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |