quote:Eens! en het kan in het centrale Ajaxtopic.
Op vrijdag 2 januari 2004 11:37 schreef SCH het volgende:
Van der Vaart moet op de bankGeniaal topic daar niet van
, maar toch.........
quote:Het is het VDV topic geworden
Op vrijdag 2 januari 2004 12:02 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Eens! en het kan in het centrale Ajaxtopic.
Of in het VdV fantopic....
quote:die zoekfunctie werkt echt niet he
Op vrijdag 2 januari 2004 13:25 schreef Doc het volgende:[..]
Het is het VDV topic geworden
* smurf legt zich er maar bij neer en gaat naar Hools om die rotsmaak uit zijn mond te krijgen
quote:Een spelertopic hoeft niet altijd positief te beginnen hoor
Op vrijdag 2 januari 2004 13:30 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
die zoekfunctie werkt echt niet he
Hoe kan je een dergelijke aanfluiting laten worden tot een officieel fantopic over VdV met een dergelijke openingsbijdrage?* smurf legt zich er maar bij neer en gaat naar Hools om die rotsmaak uit zijn mond te krijgen
Had in de search deel 3 niet gevonden, maar bestond al. Deze van mij kan dus dicht.
quote:Done.
Op vrijdag 2 januari 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Primera Division 2003/2004 DEEL 3Had in de search deel 3 niet gevonden, maar bestond al. Deze van mij kan dus dicht.
quote:Verbeterd.
Op Monday 5 January 2004 18:49 schreef Suijk het volgende:
Klein foutje in de titel: Het enige echte AJAX-topic, deeltje 43
quote:Woef.
Op woensdag 7 januari 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Wat een saai kut topic is dit geworden, er post hier geen hond
De insteek was best aardig, het begint nu vervelend te worden
quote:Is onderling al prima opgelost imho
Op woensdag 7 januari 2004 23:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Welke club heeft de grootste/trouwste aanhang?De insteek was best aardig, het begint nu vervelend te worden
quote:In welke zin wordt dat topic anders dan het FB-topic?
Op donderdag 8 januari 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is het misschien een idee om een soort "zelf-reflecterend" topic te openen waar iedereen zijn of haar ongenoegens kan uiten mbt VBL?
quote:En waar had je dat willen openen?
Op donderdag 8 januari 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is het misschien een idee om een soort "zelf-reflecterend" topic te openen waar iedereen zijn of haar ongenoegens kan uiten mbt VBL?
Doc en ik staan open voor elke opbouwende kritiek of suggesties ter verbetering, maar daarvoor is nou juist dit topic bedoelt.
quote:Gewoon in VBL zelf, maar buiten het FB topic omdat lang niet iedereen dat leest. Gewoon om te kijken waar eventuele wrijvingen zitten. Als mensen aangeven dat ze hier niet willen posten omdat de sfeer hier niet goed zou zijn wil ik weten waarom ze dat vinden.
Op donderdag 8 januari 2004 13:27 schreef golfer het volgende:
En waar had je dat willen openen?
In VBL zelf hebben we dit FB-topic daarvoor. Als je zo'n topic buiten VBL opent (zie een aantal topics in FB-forum) krijg je, imo, slechts de (voor)oordelen van users die hier zelden tot nooit komen.
quote:Het mag van mij ook best hier. Maar ik denk niet dat je daarmee iedereen bereikt. Mocht je het niks vinden, even goede vrienden, het is slechts een suggestie
Doc en ik staan open voor elke opbouwende kritiek of suggesties ter verbetering, maar daarvoor is nou juist dit topic bedoelt.
quote:Ik neem het mee "naar achteren" ter overleg met Doc en kom er op terug.
Op donderdag 8 januari 2004 13:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:Gewoon in VBL zelf, maar buiten het FB topic omdat lang niet iedereen dat leest. Gewoon om te kijken waar eventuele wrijvingen zitten. Als mensen aangeven dat ze hier niet willen posten omdat de sfeer hier niet goed zou zijn wil ik weten waarom ze dat vinden.
Het mag van mij ook best hier. Maar ik denk niet dat je daarmee iedereen bereikt. Mocht je het niks vinden, even goede vrienden, het is slechts een suggestie
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:06 schreef golfer het volgende:
Ik neem het mee "naar achteren" ter overleg met Doc en kom er op terug.
quote:Even kort overlegd met Doc en dit is het resultaat:
Op donderdag 8 januari 2004 14:06 schreef golfer het volgende:Ik neem het mee "naar achteren" ter overleg met Doc en kom er op terug.
Vooral het topic over de 200.000ste post zoek ik.
quote:Mooi
Op donderdag 8 januari 2004 17:26 schreef Sidekick het volgende:
Laat maar, via google bleek het toch te lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |