quote:Ik vind het bij nader inzien ook wel leuk, gooi het weer open.
Op woensdag 24 december 2003 19:32 schreef tong80 het volgende:
Wat was er mis met dit topic ?Is toch leuk ?
Kan aan mij liggen, maar maak dan een serious all-forum.
golfer heeft het feestje verpest.
Ongetwijfeld goed bedoeld maar zonder informatie en persoonlijke betrokkenheid. Lijkt me niet echt op zijn plaats.
quote:Is dicht.
Op woensdag 24 december 2003 21:46 schreef SCH het volgende:
[FCU] Maarten, het ga je goedOngetwijfeld goed bedoeld maar zonder informatie en persoonlijke betrokkenheid. Lijkt me niet echt op zijn plaats.
Voetbal in Europa 2003/2004. De voorspellingen. die niet.
Leg maar even uit.
quote:Zit in de topictitel denk ik en in de aanhef. Jij hebt niet verteld wat voor topic het zou worden, ik heb vooraf aangegeven dat er ook een discussie uit voort moest komen. Dat is gebeurd, zelfs één over al dan niet openhouden.
Op donderdag 25 december 2003 19:28 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Glazen voetbalbol voor 2004 wel enVoetbal in Europa 2003/2004. De voorspellingen. die niet.
Leg maar even uit.
quote:Je reinste onzin.
Op donderdag 25 december 2003 19:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Zit in de topictitel denk ik en in de aanhef. Jij hebt niet verteld wat voor topic het zou worden, ik heb vooraf aangegeven dat er ook een discussie uit voort moest komen. Dat is gebeurd, zelfs één over al dan niet openhouden.
Alsof je tevoren móét aangeven dat er en discussie uit voort moet komen. Die discussies komen vanzelf wel op gang.
En of ik niet goed genoeg uitleg wat de bedoeling is, is ook een zwak excuus. Alleen de topictitel al lijkt me duidelijk zat. En al die regeltjes in jouw topic is jouw keuze, in dat van mij mag je zelf verzinnen waarover je iets voorspelt.
Daarnaast wil ik graag een reply van een moderator.
quote:Bij deze: stop met zeuren.
Op donderdag 25 december 2003 19:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Daarnaast wil ik graag een reply van een moderator.
quote:Ontwijk de vraag maar loser.
Op donderdag 25 december 2003 20:59 schreef golfer het volgende:[..]
Bij deze: stop met zeuren.
Reageer inhoudelijk, als je kunt.
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:50 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ontwijk de vraag maar loser.Reageer inhoudelijk, als je kunt.
quote:Tsss.... hou je de kerstgedachte wel een beetje in ere?
Op donderdag 25 december 2003 22:50 schreef Rider_on_the_storm het volgende:Ontwijk de vraag maar loser.
quote:Inhoudelijk: Ik ga niet in december verklaren waarom ik een topic in juli heb gesloten.
Reageer inhoudelijk, als je kunt.
quote:Je doet net of een kerstgedachte een vanzelfsprekend iets is.
Op donderdag 25 december 2003 22:55 schreef golfer het volgende:[..]
Tsss.... hou je de kerstgedachte wel een beetje in ere?
Zie jij mij ergens schelden?
[..]
quote:Niemand vraagt zich af waarom het topic gesloten is. De vraag is waarom een dergelijk topic nu wel gepast is, en destijds niet.
Inhoudelijk: Ik ga niet in december verklaren waarom ik een topic in juli heb gesloten.
Fok! ontwikkelt zich en inzichten kunnen ook in de loop der tijd aangepast worden.
Zelden zo'n sukkel meegemaakt.
En ik heb er veel gezien.
Trust me.
quote:Doe eens niet zo uit de hoogte. In de winterstop kan er wat meer omdat er niet of nauwelijks gevoetbald wordt, tevens lopen er op dit moment over het hele forum al terugblik of vooruit kijk topics. Accepteer het gewoon en windt je er niet zo over op. Daar schiet je totaal niets mee op. Vergeet niet dat het maar een internet forum is en niet je leven
Op donderdag 25 december 2003 23:16 schreef Rider_on_the_storm het volgende:Niemand vraagt zich af waarom het topic gesloten is. De vraag is waarom een dergelijk topic nu wel gepast is, en destijds niet.
Enfin. Laat ik er maar vrede mee nemen dat inzichten inderdaad in de loop-der-tijd kunnen veranderen. Verdere discussie heeft toch geen zin, omdat U hier toch het laatste woord heeft meneer de moderator.
Ik vind het wel prima zo.
quote:Alhoewel het rot uit Rider z'n bek komt, heeft hij natuurlijk wel een punt hier, omdat de topics min of meer identiek qua opzet zijn. Geef dan duidelijke redenen waarom iets open blijft of dichtgaat. Winterstop (dus minder voetbal), of dat het nu een moment van bezinning is om vooruit/achteruit te kijken of voortschrijdend inzicht van de mods zijn valide argumenten die volgens mij dan makkelijk(er) door Rider geaccepteerd worden.
Op vrijdag 26 december 2003 00:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Doe eens niet zo uit de hoogte. In de winterstop kan er wat meer omdat er niet of nauwelijks gevoetbald wordt, tevens lopen er op dit moment over het hele forum al terugblik of vooruit kijk topics. Accepteer het gewoon en windt je er niet zo over op. Daar schiet je totaal niets mee op. Vergeet niet dat het maar een internet forum is en niet je leven
quote:Of wat ie denkt, maar wat niet zo is: het ligt er aan wie het opent.
Op vrijdag 26 december 2003 11:30 schreef Eilanden het volgende:[..]
Alhoewel het rot uit Rider z'n bek komt, heeft hij natuurlijk wel een punt hier, omdat de topics min of meer identiek qua opzet zijn. Geef dan duidelijke redenen waarom iets open blijft of dichtgaat. Winterstop (dus minder voetbal), of dat het nu een moment van bezinning is om vooruit/achteruit te kijken of voortschrijdend inzicht van de mods zijn valide argumenten die volgens mij dan makkelijk(er) door Rider geaccepteerd worden.
Zijn die foto's nog wel aanwezig op betreffende sites?
quote:Je had een spatie in beide URL's staan.
Op zaterdag 27 december 2003 16:43 schreef methodmich het volgende:
Wat heb ik niet goed gedaan in mijn poging plaatjes te plaatsen in het topic over spitsen en verdedigers en diens salaris.
quote:Ah, hartelijk dank!
Op zaterdag 27 december 2003 19:23 schreef keeper het volgende:[..]
Je had een spatie in beide URL's staan.
Maar.... Is het geen idee om hier in VBL een apart columntopic te openen? Die van mij over Maris en Sylvie kunnen er dan in.
Zo kan iedereen die zin, tijd of behoefte heeft een column droppen in dat topic, zonder dat je gedwongen over een andere sport moet schrijven. Ik kan me zat voorstellingen maken:
Dylan Dog over Bouma: van te dikke spits tot centrumverdediger die Oranje haalt.
Doc over Houllier.
Popolon of Zjroentje over Arie van Lent.
Tony Montana over Arjen Robben of over de Koreanen.
Franky McG en / of Cartman over Feyenoord (onderwerpen genoeg).
Tong80 over legendarische spelers / duels.
SCH over Heerenveen en allerlei randzaken.
Golfer over voetbalbeleving.
Loek-B over het Feyenoord-gevoel.
Keeper en twi over Ajax.
Speed71 over zijn uitspraak "Ajax is beter dan vorig jaar".
Qi over van Nistelrooy.
Bluezz en JustMe over vrouwen in het voetbal.
DutchGooner over FC Den Bosch of over de Jupiler League.
Maja over Volendam, enzovoort.
Misschien bloedt het dood, misschien wordt het een succes, misschien is het eerder voorgesteld. Benieuwd naar reacties.
(in dit bericht is niets gewijzigd )
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 28-12-2003 13:24]
het minder goed doordachte stukje is al klaar: "Opzouten met die blaaskaak"
quote:Mooi. Hij kan dus geopend worden, kijken wat het oplevert?
Op zondag 28 december 2003 13:19 schreef Doc het volgende:
Leuk idee. Ik zal eens kijken of de tijd vrij kan maken voor een goed doordacht stukje over Houllier.het minder goed doordachte stukje is al klaar:
"Opzouten met die blaaskaak"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |