abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:28:12 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16844452
Zelf weten.

Sommige spelers verdienen een apart topic maar niet elke clown die een wedstrijd of twee aardig uit de verf komt.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2004 @ 12:30:43 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16844506
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn als er wat te melden is, dat mis ik in zo'n topic. Er moet toch een reden of aanleiding voor zijn.

Dat zou zeker een pluspunt zijn. Misschien iets waar we in de toekomst zeker rekening mee kunnen houden bij het al dan niet open houden van dergelijke topics.

Ik ga dit topic nu niet op slot doen maar we gaan denk ik wel een wat restrictiever beleid voeren op dit soort topics

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2004 @ 12:34:04 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16844588
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef popolon het volgende:
Zelf weten.

Sommige spelers verdienen een apart topic maar niet elke clown die een wedstrijd of twee aardig uit de verf komt.

Niet geheel mee oneens, maar er was vooralsnog geen directe reden om dergelijke topics niet toe te laten.

Afhankelijk van de activiteiten van De Ridder zal dit topic snel naar beneden zakken, dan wel boven aan blijven.

Zoals gezegd denk ik dat we wat strikter gaan zijn met het openhouden van dergelijke topics. Alleen nog even met golfer het exacte "beleid" bepalen, zodat iedereen weet waar-ie aan toe is .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_16847667
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:24 schreef Doc het volgende:
Tijdelijke (?) regel vanaf nu: per team maximaal 1 speler topic per week/maand openen?
Ik zit te twijfelen of ik een topic zal gaan openen over Jürgen Colin of Daniel Guijo Velasco. Wat denken jullie?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:30:58 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16847747
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik zit te twijfelen of ik een topic zal gaan openen over Jürgen Colin of Daniel Guijo Velasco. Wat denken jullie?

Ik denk dat de volgend FB weer een goede titel moet hebben

Ik wil de elleboog terug.

En een topic over Colin.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16847853
Waarom is de Eagles topic gesloten? Als daniel de ridder (die binnenkort wel weer oranje zal worden ingeschreven), RBC, Fortuna en Helmond een topic verdienen, dan is de viervoudig kampioen van Nederland er zeker eentje waard! Valt genoeg te melden over spelers, stadion, financien, supporters etc. Toegegeven, de openingspost was niet al te sterk.;)
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:24:24 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16849503
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is de Eagles topic gesloten? Als daniel de ridder (die binnenkort wel weer oranje zal worden ingeschreven), RBC, Fortuna en Helmond een topic verdienen, dan is de viervoudig kampioen van Nederland er zeker eentje waard! Valt genoeg te melden over spelers, stadion, financien, supporters etc. Toegegeven, de openingspost was niet al te sterk.;)
Precies: een openingspost met als enige inhoud "GA is the shit" lokt nou niet echt een discussie uit, vind je?
Indien jij een inhoudsvol topic over GA wilt openen, waarinj je wat meet te melden hebt dan alleen een kreet, be my guest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')