Sommige spelers verdienen een apart topic maar niet elke clown die een wedstrijd of twee aardig uit de verf komt.
quote:Dat zou zeker een pluspunt zijn. Misschien iets waar we in de toekomst zeker rekening mee kunnen houden bij het al dan niet open houden van dergelijke topics.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef SCH het volgende:[..]
Het zou leuk zijn als er wat te melden is, dat mis ik in zo'n topic. Er moet toch een reden of aanleiding voor zijn.
Ik ga dit topic nu niet op slot doen maar we gaan denk ik wel een wat restrictiever beleid voeren op dit soort topics
quote:Niet geheel mee oneens, maar er was vooralsnog geen directe reden om dergelijke topics niet toe te laten.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef popolon het volgende:
Zelf weten.Sommige spelers verdienen een apart topic
maar niet elke clown die een wedstrijd of twee aardig uit de verf komt.
Afhankelijk van de activiteiten van De Ridder zal dit topic snel naar beneden zakken, dan wel boven aan blijven.
Zoals gezegd denk ik dat we wat strikter gaan zijn met het openhouden van dergelijke topics. Alleen nog even met golfer het exacte "beleid" bepalen, zodat iedereen weet waar-ie aan toe is .
quote:Ik zit te twijfelen of ik een topic zal gaan openen over Jürgen Colin of Daniel Guijo Velasco. Wat denken jullie?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:24 schreef Doc het volgende:
Tijdelijke (?) regel vanaf nu: per team maximaal 1 speler topic per week/maand openen?
quote:Ik denk dat de volgend FB weer een goede titel moet hebben
Op dinsdag 3 februari 2004 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zit te twijfelen of ik een topic zal gaan openen over Jürgen Colin of Daniel Guijo Velasco. Wat denken jullie?
Ik wil de elleboog terug.
En een topic over Colin.
quote:Precies: een openingspost met als enige inhoud "GA is the shit" lokt nou niet echt een discussie uit, vind je?
Op dinsdag 3 februari 2004 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is de Eagles topic gesloten? Als daniel de ridder (die binnenkort wel weer oranje zal worden ingeschreven), RBC, Fortuna en Helmond een topic verdienen, dan is de viervoudig kampioen van Nederland er zeker eentje waard! Valt genoeg te melden over spelers, stadion, financien, supporters etc. Toegegeven, de openingspost was niet al te sterk.;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |