abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16063964
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja en?

Dat is voor Ajacieden niet leuk om te lezen, maar voor vele anderen wel. Van Bommel heeft dit waarschijnlijk gedaan om de boel wat op te stoken en dat is hem goed gelukt. Alle lachwekkende reacties van de Ajacieden zijn goed voor je ochtend humeur

Je gaat toch niet serieus beweren dat je je kan vinden in de uitspraken die van Bommel heeft gedaan. Okay dat over die Ajax-Cult wel natuurlijk maar de argumenten waar hij dan vervolgens mee aan komt kakken raken kant noch wal.
Ik zou het ook best vermakelijk vinden als een Ajacied iets over PSV zou zeggen. Maar als ie dan alleen maar poep-praat uitslaat dan zou ik me toch een beetje schamen voor die betreffende Ajacied.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16064137
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:27 schreef Speed1971 het volgende:

Je gaat toch niet serieus beweren dat je je kan vinden in de uitspraken die van Bommel heeft gedaan. Okay dat over die Ajax-Cult wel natuurlijk maar de argumenten waar hij dan vervolgens mee aan komt kakken raken kant noch wal.
Ik zou het ook best vermakelijk vinden als een Ajacied iets over PSV zou zeggen. Maar als ie dan alleen maar poep-praat uitslaat dan zou ik me toch een beetje schamen voor die betreffende Ajacied.

Hij overdrijft schromelijk, maar als je door de niet bijster slimme uitlatingen heen leest heeft hij best een punt. Ajacieden vinden het onzin, maar feit is dat het grootste deel van journalistiek Nederland Ajax een warm hart toedraagt. Daar is niks mis mee, maar ze durven er niet openlijk voor uit te komen en durven met droge ogen te beweren dat ze iedereen gelijk behandelen.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16064711
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hij overdrijft schromelijk, maar als je door de niet bijster slimme uitlatingen heen leest heeft hij best een punt. Ajacieden vinden het onzin, maar feit is dat het grootste deel van journalistiek Nederland Ajax een warm hart toedraagt. Daar is niks mis mee, maar ze durven er niet openlijk voor uit te komen en durven met droge ogen te beweren dat ze iedereen gelijk behandelen.

O dat is helemaal waar. Maar goed dat heeft ook voor een groot deel te maken met het feit dat er een hoop (schrijvende) media in en om Amsterdam zit. Een hoop journalisten zal al een voorkeur voor Ajax hebben gehad voordat ze uberhaupt aan de slag gingen als journalist. Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel meevallen met de zogenaamde voorkeurs behandeling die Ajax krijgt. Als ik naar Studio Sport kijk dan zie ik naar mijn gevoel evenveel van Ajax, Feyenoord en PSV. Maar als ik daarentegen naar Anaal + kijk dan heerst daar een behoorlijk anti Ajax sfeer (Jansma, v Hanegem en Kieft) maar daar hoor je verder toch ook niemand over janken....? Maar stel dat je een krant erg pro Ajax vindt dan kan je toch ook een andere krant gaan lezen......Er bestaat vast wel iets zoals de Brabander oid.

Maar goed alle heisa is volgens mij gekomen na dat filmpje van de NOS waarin alle feiten over het presteren van PSV in de CL werden vertoont. Werden daar onwaarheden vertoont? Nee
Was de timing ongelukkig? Ja alleen als je PSV fan bent.

Het is misschien te begrijpen dat PSV zich benadeelt voelt maar hoe zij dan vervolgens omgaan met die gevoelens is van een zeer kinderachtig niveau.

ja ik verveel me een beetje

pi_16064890
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:56 schreef Speed1971 het volgende:

ja ik verveel me een beetje

Ook aan het wachten op nieuwe opdrachten?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16065610
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ook aan het wachten op nieuwe opdrachten?

Nee ik zit te wachten op een koerier....
pi_16076393
niet iedereen heeft anaal + speed
pi_16078082
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:19 schreef ASSpirine het volgende:
niet iedereen heeft anaal + speed
Maar die zijn kritisch over ieder team van de "grote 3". Als het minder dan 3-0 wordt is het vaak erg slecht. Opzich wel verfrissend om die analyses te horen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16084187
Eerste nietszeggende overwinning is binnen tegen NEC, wel leuk dat er veel jonkies meededen
quote:
Doelpunten: (7) Vennegoor 0-1; (15) Vennegoor 0-2; (21) Hersi 1-2; (66) De Jong 1-3; (76) Ebbinge 2-3.

Gele kaarten: Hofland (PSV), Van der Doelen (NEC).

Opstelling PSV:
Van Dijk, Bøgelund (46, Faber), Colin, Hofland (46, Jakobsen), Lee (46, Park), Rommedahl (67, Haznadar (85, Janssen)), Van der Schaaf (80, Afellay), Vogel (46, Van Bommel), Robben (46, Guijo Velasco), Vennegoor of Hesselink (71, Edson) en Vonlanthen (46, De Jong).

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16147696
Vandaag op Eurosport om 19:20. Trabzonspor - PSV.
Wordt een mooie wedstrijd voor mij, want voor het eerst sinds jaren speelt mijn voetbalclub tegen een nederlandse team.
  zondag 11 januari 2004 @ 12:15:04 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16148845
quote:
Op zondag 11 januari 2004 11:01 schreef hamimandirali het volgende:
Vandaag op Eurosport om 19:20. Trabzonspor - PSV.
Wordt een mooie wedstrijd voor mij, want voor het eerst sinds jaren speelt mijn voetbalclub tegen een nederlandse team.
Ik voorspel 8-0
  zondag 11 januari 2004 @ 12:18:53 #186
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16148935
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:15 schreef twi het volgende:

[..]

Ik voorspel 8-0

die smiley bestaat niet...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 11 januari 2004 @ 12:45:15 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16149553
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

9-0
pi_16149660
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:18 schreef ErikT het volgende:

Jawel,
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16151926
Ik zeg maar 1 ding, je moet Trabzonspor niet onderschatten. Het word zeker geen 9 of 8-0. Ze zullen misschien verliezen, maar niet met zulke hoge cijfer. Als je het mij, als fan van Trabzonspor vraagt, zou ik haast zeggen dat ze vanavond minimaal gelijk gaan spelen.
pi_16162554
zie niet veel op eurosport
pi_16163468
De eerste wedstrijd van PSV in het duel om de EFES Cup is zondagavond een half uur voor aanvang afgelast. Hevige regenval en storm maakten het veld in Antalya onbespeelbaar.
Nog niet bekend wanneer het wel gespeeld wordt,mischien morgen.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_16185819
Het duel wordt zometeen gespeeld om 16:30 en wordt live uitgezonden op eurosport.
pi_16186067
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:15 schreef hamimandirali het volgende:
Het duel wordt zometeen gespeeld om 16:30 en wordt live uitgezonden op eurosport.
Nog steeds onder voorbehoud. Waarschijnlijke opstelling PSV

Waterreus, Bøgelund, Faber, Hofland, Colin, Park, Van der Schaaf, Van Bommel, Robben, De Jong en Vennegoor of Hesselink.

Wissels: Van Dijk, Lee, Vogel, Vonlanthen, De Roover, Wuytens en Afellay.

Kezman is er niet bij vanwege een kleine blessure, zelfde geldt voor Ooijer en Bouma, Leandro heeft zich inmiddels bij de selectie gevoegd

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16188887
Nou ze zijn bezig hoor,ze zijn al weer oppermachtig
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 januari 2004 @ 16:38:22 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16188934
quote:
Op maandag 12 januari 2004 16:37 schreef chelloboy het volgende:
Nou ze zijn bezig hoor,ze zijn al weer oppermachtig
k zie t ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_16189165
Erg matig tot nu toe. Verdediging staat niet goed, middenveld schuift niet op de goede in en de vleugels worden genegeerd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 januari 2004 @ 16:51:34 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16189504
en daar gaat Faber........

wel grappig trouwens om Frank Kramer (zo heet ie toch??) het commentaar te horen doen, weer eens wat anders dan hints

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_16189590
jammer van Faber
pi_16189719
Gelukkig is het mar een oefenwedstrijd. Er is totaal geen bezieling bij de meesten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 12 januari 2004 @ 16:59:57 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16189904
quote:
Op maandag 12 januari 2004 16:51 schreef rubbereend het volgende:
en daar gaat Faber........

wel grappig trouwens om Frank Kramer (zo heet ie toch??) het commentaar te horen doen, weer eens wat anders dan hints

Je gaat me toch niet vertellen dat je Frank Kramer nooit commentaar hebt horen geven? Die gozer is een van de meest irritante commentators op de Nederlandse TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')