quote:We zullen zien
Op zondag 21 december 2003 12:23 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Liever UEFA Cup de halve finale CL
Liever UEFA Cup dan landstitel, ja dat is waar maar dan moet PSV die wel winnen.Ajax wordt kampioen
PSV waarschijnlijk de Amstel Cup en dat is het dan.

quote:De slechtste wedstrijd van het seizoen, tegen ieder ander team zou verloren zijn, ook van Zwolle of Den Haag
Op zondag 21 december 2003 12:22 schreef zjroentje het volgende:
Ja, stel je voor.

quote:Zou een kleine pleister op de wonde zijn, maar het kutgevoel van gister overheerst nog steeds. Kutsfeer, kutwedstrijd, kutcombi. Zo slecht.
Op zondag 21 december 2003 13:11 schreef pascalheister het volgende:
hopen dat twente mijn zondag nog een beetje leuk maakt

quote:Het lukt!
Op zondag 21 december 2003 13:11 schreef pascalheister het volgende:
hopen dat twente mijn zondag nog een beetje leuk maakt
Twente is dan ook een soort PSV 2, met Ramzi, Gakhokidze en van der Weerden.

quote:
Op zondag 21 december 2003 12:05 schreef ErikT het volgende:[..]
Op Ajax in december.

quote:
Hiddink moet boze Waterreus kalmerenRonald Waterreus klonk direct na het 0-0 gelijkspel van PSV bij Vitesse nog heel beheerst. 'Je kunt niet iemand aanwijzen bij ons die niet zijn best heeft gedaan', verklaarde de doelman nog ogenschijnlijk rustig voor de camera's van Canal+. Maar eenmaal in de kleedkamer bleek de keeper, die PSV met enkele knappe reddingen overeind had gehouden tegen tien spelers van Vitesse, niet meer zo kalm.
De 33-jarige Limburger ging zo tekeer in de kleedkamer dat coach Guus Hiddink, die tegelijkertijd in de naastgelegen gang een radio-interview gaf, dat gesprek afkapte en assistent Fred Rutten maande om de rust in het kleedlokaal te herstellen. De trainer stuurde tevens de schrijvende pers weg.Waterreus baalde stevig van de 0-0 tegen Vitesse, zo had hij eerder nog laten weten. 'Dit puntenverlies in de laatste wedstrijd voor de winterstop is heel zuur. Maar je kon het een beetje zien aankomen. De laatste weken hebben we door tal van blessures met een smal groepje gewerkt. Dat wreekt zich nu. Vitesse heeft het punt zeker niet gestolen.'
De achterstand op Ajax is gegroeid tot zeven verliespunten. 'Maar we hebben wel vaker op een achterstand gestaan bij de winterstop om daarna toch het kampioenschap te behalen. Dus we zijn nog lang niet kansloos in de titelrace. Maar je weet dat je in de Nederlandse competitie niet veel punten mag verspelen als je kampioen wilt worden. Daarom zijn dit twee dure punten die we hier tegen tien man hebben verloren.'
Bron

quote:
Op zondag 21 december 2003 15:52 schreef brighton het volgende:De achterstand op Ajax is gegroeid tot zeven drie verliespunten.

Hadden jullie even lekker kunnen inlopen op Ajax.......maar nee helaas.
Veel succes na de winterstop met jullie drukke programma!
Winterstop. 2 punten voor op PSV. Prima resultaat voor Ajax.

quote:Nogmaals. 3, Speed.
Op zondag 21 december 2003 18:59 schreef Speed1971 het volgende:
HahahaHadden jullie even lekker kunnen inlopen op Ajax.......maar nee helaas.
Veel succes na de winterstop met jullie drukke programma!
Winterstop. 2 punten voor op PSV. Prima resultaat voor Ajax.

quote:Oja!!!!!
Op zondag 21 december 2003 19:07 schreef twi het volgende:[..]
Nogmaals. 3, Speed.

Beter.
Kom van de biertjes die ik al als voorschot op het kampioenschap zuip, op kosten van TM67

quote:3 puntjes in de betonnen ufo en we zijn er weer
Op zondag 21 december 2003 19:10 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Oja!!!!!
Beter.
Kom van de biertjes die ik al als voorschot op het kampioenschap zuip, op kosten van TM67

quote:In de voorronde van de CL bedoel je? Want die 3 punten blijven gewoon in Amsterdam
Op zondag 21 december 2003 19:26 schreef pascalheister het volgende:[..]
3 puntjes in de betonnen ufo en we zijn er weer

quote:Net zoals de afgelopen jaren zeker?
Op zondag 21 december 2003 19:30 schreef twi het volgende:[..]
In de voorronde van de CL bedoel je? Want die 3 punten blijven gewoon in Amsterdam

quote:kleine kans dat je gelijk hebt
Op zondag 21 december 2003 19:30 schreef twi het volgende:[..]
In de voorronde van de CL bedoel je? Want die 3 punten blijven gewoon in Amsterdam

quote:Ik zou een slechte supporter zijn als ik er geen vertrouwen in had
Op zondag 21 december 2003 19:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kleine kans dat je gelijk hebt

Bovendien, hoe langer het duurt, hoe dichterbij het moment komt dat PSV eens een flinke tik op de neus krijgt!  

quote:Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Op zondag 21 december 2003 19:38 schreef febster het volgende:[..]
Net zoals de afgelopen jaren zeker?

quote:Pas maar op voor een uitgestelde kater, ik heb weer genoten vanmiddag van de fantastische Escudé en de talentvolle Sneijder en VdV. Ik dacht dat wij gisteren het absolute dieptepunt bereikt hadden, maar vanmiddag deden de Ajacieden een briljante eigen imitatie van Monty Python's Flying Circus, zelden heb ik me zo vermaakt bij een kneuzenkermis
Op zondag 21 december 2003 19:10 schreef Speed1971 het volgende:Oja!!!!!
Beter.

quote:hehehe
Op zondag 21 december 2003 21:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Pas maar op voor een uitgestelde kater, ik heb weer genoten vanmiddag van de fantastische Escudé en de talentvolle Sneijder en VdV. Ik dacht dat wij gisteren het absolute dieptepunt bereikt hadden, maar vanmiddag deden de Ajacieden een briljante eigen imitatie van Monty Python's Flying Circus, zelden heb ik me zo vermaakt bij een kneuzenkermis

quote:die hebben we naar mijn mening al gekregen, door de CL mis te lopen met 10 punten
Op zondag 21 december 2003 19:44 schreef twi het volgende:[..]
Ik zou een slechte supporter zijn als ik er geen vertrouwen in had
Bovendien, hoe langer het duurt, hoe dichterbij het moment komt dat PSV eens een flinke tik op de neus krijgt!

quote:Kan je nagaan. Ajax speelt zo slecht en PSV kan niet eens Ajax inhalen en dat terwijl Ajax nog een wedstrijd minder heeft gespeeld. Tis wel treurig gestelt met PSV.
Op zondag 21 december 2003 22:11 schreef appelsientje het volgende:[..]
hehehe
Dat zeg je mooi, je denkt het kan niet slechter, maar dan zie je toch het bewijs dat het slechter kan
maar toch blijft het jammer dat we de punten niet hebben gepakt.....
NU ff een paar weken "rust"
Ik zie de tweede helft met veel vertrouwen tegemoed. Ajax heeft een lekker rustig programma en zal daardoor veel minder blessures kennen dan de eerste seizoenshelft. Begin feb zal het eerste tikkie door Ajax uitgedeelt gaan worden  

quote:Omdat PSV al hun goede spelers in de etalage zet? Oke, sportief gezien dan niet, maar PSV wringt zicht in allerlei bochten om diplomatiek een geintereseerde te zoeken voor Kezman, van Bommel en Robben.
Op maandag 22 december 2003 09:22 schreef appelsientje het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Kezzman weg gaat in de winterstop??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |