quote:Op die geposte foto ziet ze er toch niet lelijk uit of wel???
Op zondag 21 december 2003 11:17 schreef fractalis het volgende:[..]
Ben je toch een van de weinigen denk ik
quote:Een oordeel vellen op basis van 1 foto is natuurlijk wel erg kortzichtig...
Op zondag 21 december 2003 13:59 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Op die geposte foto ziet ze er toch niet lelijk uit of wel???
quote:Definitie van bloedmooie stem
Op zondag 21 december 2003 11:34 schreef D.Rose het volgende:
Ik zou, als ik dit topic zo lees, de definitie van mooie stem weleens willen weten
1 - Voor mij houdt het in dat de zanger(-es) in staat is zangtechnisch het een ander te verrichten. Dat is de basis.
Vb:
- James Brown: It's a Man's Man's World
- Aretha Franklin - Say A Little Prayer
- John Lennon - Love
- Macy Gray - Try
- Angie Stone - No More Rain
- Tom Yorke - Wolf at the door
- Janis Joplin - Summertime
2- D'r moet sprake zijn van SOUL in de stem.Zanger of zangeres draagt het liedje zodanig voor dat de tranen in je ogen schieten ,je het gevoel hebt dat de tijd ff stil staat, je kutdag verdwijnt na het horen van een lied van bovengenoemde zangers/zangeressen.
Ja,dit is natuurlijk subjectief. Maar geldt deze definitie ook voor jou,dan ben ik benieuwd welke artiesten er nog meer aan het lijstje toegevoegd kunnen worden.
quote:Aan de andere kant is meneer Collins zijn carrière natuurlijk wel begonnen als acteur, waarna hij geruime tijd later de mazzel had dat iemand bij Genesis een microfoon onbewaakt had achtergelaten.
Op zondag 21 december 2003 13:54 schreef Jape het volgende:
Phil Collins is toch ook wel iemand die het succes niet aan z'n uiterlijk te danken heeft... kan me voorstellen dat je z'n stem niet mooi vindt, ok, maar hij is wel herkenbaar enzo
Ben t dr niet helemaal mee eens, maar ja
quote:Freddie Mercury was inderdaad ook niet de knapste.
Op zondag 21 december 2003 16:48 schreef Loserkid het volgende:
Ik vind Freddy Mercury lelijk..maar hij had wel een prachtige stem.._O_
Maar hij maakte dat goed met charisma, showmanschap, muzikaal talent en een waanzinnige stem!!
En dat zie en hoor ik velen malen liever dan al die gefabriceerde Idol-sterretjes.
[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 21-12-2003 17:01]
quote:Tsjah, hij was als drummer natuurlijk wel geniaal.
Op zondag 21 december 2003 16:35 schreef Litpho het volgende:[..]
Aan de andere kant is meneer Collins zijn carrière natuurlijk wel begonnen als acteur, waarna hij geruime tijd later de mazzel had dat iemand bij Genesis een microfoon onbewaakt had achtergelaten.
Daarnaast is zijn stem er alles behalve beter op geworden. Verhard door het vele touren en verder gesloopt in de stadions
quote:Ben Queen, Freddy gaan waarderen toen ik 18 of 19 werd. Kwam er toen achter wat voor vakman het was als het ging om bovengenoemde kwaliteiten. Je kan hem als een oerpopster zien als het gaat om het combineren van die talent.
Op zondag 21 december 2003 17:00 schreef BB-King het volgende:[..]
Maar hij maakte dat goed met charisma, showmanschap, muzikaal talent en een waanzinnige stem!!
Maar goed topic gaat over Mooie Stem, Lelijk Gezicht.
quote:Nee hoor.
Op zondag 21 december 2003 11:17 schreef fractalis het volgende:[..]
Ben je toch een van de weinigen denk ik
Maar goed, daar koop je ook geen cd's voor...
Aretha Franklin
Tom Yorke
James Brown
John Lennon
Macy Gray
Janis Joplin
Kurt Nilsen: winnaar World-Idols 2004.
Zong een prachtige versie van "Beautiful Day "van U2.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 20:35]
quote:Jep. Met die automatische verkleining van Fok ziet hij er trouwens nog knulliger uit
Kurt Nilsen
quote:Ja, hij heeft nu ook best een leuk singletje uit.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:21 schreef SKMbeat het volgende:
Even een Idols-update uitvoeren:Kurt Nilsen: winnaar World-Idols 2004.
Zong een prachtige versie van "Beautiful Day "van U2.
quote:Jaja, ik houd niet van grote foto's op Fok. Met deze verkleining kon ik leven, het verschilt echt niet zoveel van het origineel hoor!
Op zaterdag 7 februari 2004 20:26 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Jep. Met die automatische verkleining van Fok ziet hij er trouwens nog knulliger uit
quote:Heb het gehoord, het is duidelijk te horen dat ie een mooie stem heeft. Ik vond de song niet helemaal mijn cup of tea.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:28 schreef Razzerr het volgende:Ja, hij heeft nu ook best een leuk singletje uit.
quote:Jawel
Op zaterdag 7 februari 2004 20:30 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Jaja, ik houd niet van grote foto's op Fok. Met deze verkleining kon ik leven, het verschilt echt niet zoveel van het origineel hoor!
quote:Ik heb hem nu wat langer gemaakt, nog steeds geen Brad Pitt, je moet het hier mee doen.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:33 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Jawel
Nu lijkt ie net zo'n dwerg, of iemand van de Jostie band. Maarja, daar is niets op tegen, want nu past ie nog beter in dit topic!
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 21:17]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |