abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2003 @ 20:53:23 #251
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15591213
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond er eerlijk gezegd geen ene ZAK aan
Het is enorm eentonig qua tekst, en qua melodie.
Er zit totaal geen pit in.... nee....
Maar smaken verschillen

Van Kylie was wel cool

madonna is afgezwakt... heel erg. de grote kracht achter haar, die haar matige zangtalent enigzins verbloemde, is aan het verdwijnen...
put
your
clothes
on!
pi_15591224
'n avond! Ik heb Mc Donalds gehad en dat had ik niet moeten doen, pffff beetje verkeerd gevallen... En ik heb zin om mijn Home Cinema System te halen

trouwens, ik vind Kolonisten van Catan niet zo, heb dat een keer gespeeld. Maar ik ben geen handelaar eigenlijk

Maargoed: hai!

pi_15591579
Zo was me het weekendje wel weer, gister kwam Bas voor het eerst bij me thuis (me (ex)vriend is weekendje londen dus kwam mooi uit), hij is zo lief ik ben helemaal verliefd

Helaas belde me vriend op, en die vertelde dat ie enorm jalours was, en dat ie spijt had, en dat hij twijfelde dat hij misschien toch wel door wou. Helaas besloten om toch binnenkort uit huis te gaan, en lekker alleen te wonen.

Wel een enorme kater vanmorgen, en moest vroeg op, want zou ADSL installeren bij me ouders, gelukkig helpt het als je lekker even buiten loopt met deze wind

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_15591606
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:53 schreef Waxxer het volgende:
'n avond! Ik heb Mc Donalds gehad en dat had ik niet moeten doen, pffff beetje verkeerd gevallen... En ik heb zin om mijn Home Cinema System te halen

trouwens, ik vind Kolonisten van Catan niet zo, heb dat een keer gespeeld. Maar ik ben geen handelaar eigenlijk

Maargoed: hai!

Speel dan volgens wedstrijd regels, dan mag je niet handelen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_15592105
vol?
pi_15592113
ow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')