abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15688733
quote:
Op donderdag 25 december 2003 02:18 schreef elcastel het volgende:

[..]

maar zelfs Chinezen kunnen top zijn.

In China zijn er betoverend mooie meisjes.

Ik heb een half jaar in Shanghai gewoond en dat is echt een top lokatie. Meisjes zijn daar vaak mooi (mooie huid, mooi lichaam, mooi gezicht, modieus gekleed). Het leukste zijn de meisjes die eigenlijk van buiten Shanghai komen maar al een paar jaar in Shanghai wonen.

Ik heb ook 5 maanden in GuangDong (zuid China) gewoond. Meisjes waren daar een stuk minder knap dan in Shanghai.

Hongkong (ca 35x geweest) is OK, maar naar mijn smaak is het minder dan Shanghai. Vaak erg mager: geen kont, geen borsten. In Shanghai is dat een stuk beter. Misschien ligt het aan het eten. In Shanghai zijn de vormen gemiddeld wat ronder. De dames in HongKong zijn wel erg modieus en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk.

Nu woon ik in Taiwan. Hoewel er hier ook mooie meiden zijn is het gemiddeld een stuk slechter dan Shanghai. Vaak lelijke kapsels, ze zijn vaak (veel) te mager en vaak slecht (en nongalant) gekleed. Vreemd eigenlijk voor zo'n welvarend land. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.

'China' is trouwens een nogal groot gebied met grote verschillen tussen regios. In het noorden zijn mensen langer en lichter gekleurd dan in het zuiden. Ook de vorm van het gezicht is anders.

Btw: de meeste Chinezen in Nederland komen van oorsprong uit HongKong of uit GuangDong.

donderdag 25 december 2003 @ 05:23:36 #77
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15688735
Me broer in elk geval wel. Een vriendin van chineese afkomt. Met een mooie dochter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_15688749
Waar blijven de posts van FoK!er MaartenHG.....Dit is toch echt een topic voor 'm.

Vreeeeeeemd hoor

pi_15688771
Ik val zeker wel op Aziatische meisjes. Ze zijn voor mij gewoon veel vrouwelijker. Slank, erg mooie huid, mooi zwart glanzend stijl haar, zachte vormen en weinig haar op hun lichaam. En ze verzorgen zichzelf beter heb ik het idee (met name hun handen zijn erg goed verzorgd: pluspunt!!)

Ik vind vooral Japanse meisjes erg leuk omdat hun karakter wat zachter is. Chinezen zijn vaak erg koel en berekenend. En kom je wat zuidelijker dan zijn ze vaak iets te donker naar mijn smaak (kan ook mooi zijn hoor).

Nederlandse vrouwen zijn vaak 'bulky', zelfs al zijn ze niet dik....het doet m.i. veel lomper aan. De manier van lopen, bewegen enzo. De Aziatische vrouw heeft veel meer stijl. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen Nederlandse vrouwen zijn die aan mijn criteria voldoen!!

donderdag 25 december 2003 @ 06:59:34 #80
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_15688784
Helaas vind ik, dat aziatische vrouwen meestal een "pannekoek gezicht" hebben. Ben er niet zo dol op dus. (Heb het met name over Koreaansen by the way)
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_15701442
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:47 schreef hassanjassan het volgende:
ja een mooi figuur jah, dat komt omdat ze zo klein zijn...da's niet omdat ze zo slank zijn ofzo.

chinese meiden hebben ook praktisch geen kont, en geen tieten. Tja dan heb je wel een taille waar je met je handen omheen kan, maar 1m50 in lengte vind ik toch echt te klein hoor.

Sorry hoor, maar weet je wat de gemiddelde lengtes van Japanse, Chinese en Koreaanse vrouwen zijn? 1,60m, 1,60m en 1,62m. Ter vergelijking: de gemiddelde Amerikaanse vrouw is 1,63m...en die zijn zeker ook zo 'slank'

Het klopt wel dat Aziatische meisjes vaak geen/nauwelijks vrouwelijke vormen hebben, maar dat komt door demografische verschillen. Je krijgt nou eenmaal geen tieten en kont als je alleen maar soja en witte rijst eet...

pi_15701742
Aziatische vrouwen moeten meer kip eten...
pi_15702378
Aziatische meisjes komen in alle soorten voor.
Chinees meisje ziet er, in het algemeen, tikkelje anders uit dan een griet uit Libanon of Bangladesh.

Wat ik ervan vind:
Meiden uit Oost-Azië (Japan, Korea, China): meestal plat (no ass, no tits)
Meiden uit India: Kunnen soms aantrekkelijk zijn.
Meiden uit Midden-Oosten (Libanon, Syrië, Turkije): Die zijn meestal lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick007 op 25-12-2003 22:11]

[b][url=http://seekme.nl/hosting.fok]Gratis domain hosting voor Fok!kers kijk op http://seekme.nl/hosting.fok[/url][/b]
  donderdag 25 december 2003 @ 21:48:28 #84
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15702601
Ik vind meisjes uit India enzo wel aantrekkelijk en lief . Van die hindoestaanse meisjes. En chinese gaat ook nog wel, sommigen ieg.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15703315
quote:
Op donderdag 25 december 2003 05:21 schreef Aernout het volgende:
offtopic:
Aernout, je hebt ook een digicam, ben je toevallig wel eens in Yunnan geweest (Shilin het steenwoud) ?? Ik zoek foto's van dit gebied.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 25 december 2003 @ 22:45:19 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15704258
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 17:57 schreef glamourama het volgende:
Even voortbordurend op voorgaande topics wat jullie zoal aantrekkelijk vinden, zijn er Nederlandse jongens die aziatische meisjes leuk vinden en andersom?
Zo ja, waarom en zo nee, ook waarom? Weet niet of deze topic al geweest is maar ben even nieuwsgierig.
Ik heb er niet bepaald een zwak voor.

Waarom niet is moeilijk te zeggen. Ik vind ze gewoon niet zo aantrekkelijk. Hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn he

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_15711307
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:12 schreef elcastel het volgende:

[..]

offtopic:
Aernout, je hebt ook een digicam, ben je toevallig wel eens in Yunnan geweest (Shilin het steenwoud) ?? Ik zoek foto's van dit gebied.

Nee, helaas nog nooit geweest.
pi_15711326
ik neuk alleen vrouwelijke dingen met roze tepels...
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:48:10 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15711515
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:37 schreef 44PJ3 het volgende:
ik neuk alleen vrouwelijke dingen met roze tepels...
ik ken ze ook heel erg roze. het gaat mij meer om de beperkte gezichtsuitdrukkingen. het is bewezen dat ze er in azië minder hebben dan de europese tuan besar (in ben nog niet echt een koning in het bahasa indonesia(?) best vreemd om na de sex te horen dat zij ook klaargekomen is, zonder dat je dat in haar gezicht of uiting zag. ok, ze zijn wel cool vind ik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15717569
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:36 schreef Aernout het volgende:
Nee, helaas nog nooit geweest.
Jammer en helaas, ik kan er (te) weinig over vinden en vind het supermooi daar ...
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_15717638
Me vriendin is half indisch, en ik vind Japanse vrouwen er ook nooit echt verkeerd uitzien...

Maja, komt mss omdat ik niet echt op blonde vrouwen val

Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  vrijdag 26 december 2003 @ 14:31:39 #92
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_15718027
'k hoop dat me volgende vriendin meer aziatisch is.
liefst japans want dan heeft ze er vast familie en kan ik er goedkoper heen!! hehe
Je leeft maar één keer...
  vrijdag 26 december 2003 @ 14:37:18 #93
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_15718208
Tja, ik ben een vrouw, dus ik kan niet vertellen of Nederlandse mannen echt op aziatische vrouwen vallen...wel heb ik een neef van 1.98 die verkering heeft met een meisje uit Taiwan van 1.50 hihihihihi! leuk gezicht hoor! Mijn neefje (geadopteerd uit Chili) heeft verkering met een meisje dat half filipijns en half taiwanees is...ook zo'n klein ding....ik persoonlijk vind het hele mooi vrouwen...

Ik zelf woon al bijna 4 jaar samen met een halfbloedje, om het zo maar te zeggen, hij is half moluks...
het gekke is dat ik daar helemaal niet echt op viel of zo...mijn vriend is compleet Nederlands opgevoed (ik spreek meer moluks en kook beter moluks dan hem hihihih) dus dat ie half moluks is zie je alleen aan zijn uiterlijk....

Er werd eerder een opmerking gemaakt door iemand die zei dat Nederlandse meisjes niet op aziatische jongens zouden vallen?
Over welke aziatische jongens heb je het dan?????
Moet je eens in Assen of zo gaan kijken! Al die halfbloed en volbloed molukkers en Indonesische jongens hebben bijna allemaal nederlandse meisjes aan touw! Type; blond, opgedoft, vol in de make-up, tuttebelletjes...niet dat dat zo lang standhoudt...is meestal zo weer over, want als ze op zoek gaan naar een serieuze vriending komen ze altijd met leuke meiden aanzetten en niet met die modepoppetjes!

En in het begin dat we verkering hadden (ik was 18 en hij 20) was het echt niet leuk meer soms! Allemaal van die kipjes achter hem aan te giegelen...zie het type dat ik hiervoor beschreef!
Maar vriendlief had duidelijk voor mij gekozen, dus dat was snel weer over! We zijn nu ruim 5 jaar bij elkaar en hier in onze omgeving weet ook iedereen dat zo'n beetje...dus kippie's hebben we geen last meer van, niet echt tenminste...wel funny om te zien hoor...van die meisjes van 16 die helemaal rood worden als mijn vriend langs ze heen loopt...

Tja en ik ben dus geen modepopje..alles behalve...
oh ja, in mijn foto album heb ik blond haar, maar sinds kort is het weer duivelsrood hoor...voordat ik nou weer in het type gedrukt wordt dat ik hierboven beschreef! en toen we elkaar leerden kennen was het ook rood! hihihi

- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_15719878
Nee val ik niet op
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_15720979
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:04 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Het klopt wel dat Aziatische meisjes vaak geen/nauwelijks vrouwelijke vormen hebben, maar dat komt door demografische verschillen. Je krijgt nou eenmaal geen tieten en kont als je alleen maar soja en witte rijst eet...

hoe verklaar je die aziatische meisjes die in Nederland wonen, er zijn er ook genoeg die geen tieten en een kont hebben. Hier heb je genoeg aardappelen en vlees
Zij vinden het mooi slank, ik vind het een strijkplank

[Dit bericht is gewijzigd door lindaatje op 26-12-2003 16:54]

pi_15721294
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat mij meer om de beperkte gezichtsuitdrukkingen. het is bewezen dat ze er in azië minder hebben dan de europese tuan besar (in ben nog niet echt een koning in het bahasa indonesia(?) best vreemd om na de sex te horen dat zij ook klaargekomen is, zonder dat je dat in haar gezicht of uiting zag.
Jij hebt kennelijk nog nooit een Chinees meisje fatsoenlijk geneukt
pi_15722218
Met de mogelijkheid dat dit cliche overkomt:
Of een meisje nu Nederlands is of Duits of Frans, Koreaans, Amerikaans of Iers, het maakt mij niet zo veel uit.

Ik kijk naar vormen, contouren, naar haar gezicht, naar ogen. Als die vormen kloppen, als de verhoudingen kloppen, als ik haar mag en haar karakter staat me aan, dan kijken we nog wel eens verder.

FYI: Ik heb iets gehad met een surinaamse, met een chinees meisje, met nederlandse meisjes, met een frans meisje en ik heb eigenlijk weinig verschil gemerkt. Ja de huid voelt anders aan en het communiceren is wel eens lastig(er), maar de taal van de liefde kent geen grenzen, die discrimineert niet.

Fotografeert wel eens wat, doet iets met creditcards en is hier haast nooit
pi_15724111
quote:
Op donderdag 25 december 2003 06:59 schreef Litman het volgende:
Helaas vind ik, dat aziatische vrouwen meestal een "pannekoek gezicht" hebben. Ben er niet zo dol op dus. (Heb het met name over Koreaansen by the way)
Wat versta je in hemelsnaam onder een "pannekoek gezicht"?
* Canaria (Koreaanse van geboorte) kijkt naar eigen gezicht
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:40 schreef Patrick007 het volgende:
Meiden uit Oost-Azië (Japan, Korea, China): meestal plat (no ass, no tits)
Uitzonderingen bestaan, ben er zelf het bewijs van
is it just the price of growing older?
pi_15724677
Gefeliciteerd met je eerste post ook Canaria.
  vrijdag 26 december 2003 @ 19:39:58 #100
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_15724791
neeh helemaal niet gewoon.
ik val eigenlijk alleen maar op blanke mensen, oost europese mensen vallen meestal wel in de smaak.
maar die lijken dan weer op west europese
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')