quote:In China zijn er betoverend mooie meisjes.
Op donderdag 25 december 2003 02:18 schreef elcastel het volgende:[..]
maar zelfs Chinezen kunnen top zijn.
Ik heb een half jaar in Shanghai gewoond en dat is echt een top lokatie. Meisjes zijn daar vaak mooi (mooie huid, mooi lichaam, mooi gezicht, modieus gekleed). Het leukste zijn de meisjes die eigenlijk van buiten Shanghai komen maar al een paar jaar in Shanghai wonen.
Ik heb ook 5 maanden in GuangDong (zuid China) gewoond. Meisjes waren daar een stuk minder knap dan in Shanghai.
Hongkong (ca 35x geweest) is OK, maar naar mijn smaak is het minder dan Shanghai. Vaak erg mager: geen kont, geen borsten. In Shanghai is dat een stuk beter. Misschien ligt het aan het eten. In Shanghai zijn de vormen gemiddeld wat ronder. De dames in HongKong zijn wel erg modieus en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk.
Nu woon ik in Taiwan. Hoewel er hier ook mooie meiden zijn is het gemiddeld een stuk slechter dan Shanghai. Vaak lelijke kapsels, ze zijn vaak (veel) te mager en vaak slecht (en nongalant) gekleed. Vreemd eigenlijk voor zo'n welvarend land. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.
'China' is trouwens een nogal groot gebied met grote verschillen tussen regios. In het noorden zijn mensen langer en lichter gekleurd dan in het zuiden. Ook de vorm van het gezicht is anders.
Btw: de meeste Chinezen in Nederland komen van oorsprong uit HongKong of uit GuangDong.
Ik vind vooral Japanse meisjes erg leuk omdat hun karakter wat zachter is. Chinezen zijn vaak erg koel en berekenend. En kom je wat zuidelijker dan zijn ze vaak iets te donker naar mijn smaak (kan ook mooi zijn hoor).
Nederlandse vrouwen zijn vaak 'bulky', zelfs al zijn ze niet dik....het doet m.i. veel lomper aan. De manier van lopen, bewegen enzo. De Aziatische vrouw heeft veel meer stijl. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen Nederlandse vrouwen zijn die aan mijn criteria voldoen!!
quote:Sorry hoor, maar weet je wat de gemiddelde lengtes van Japanse, Chinese en Koreaanse vrouwen zijn? 1,60m, 1,60m en 1,62m. Ter vergelijking: de gemiddelde Amerikaanse vrouw is 1,63m...en die zijn zeker ook zo 'slank'
Op zondag 21 december 2003 13:47 schreef hassanjassan het volgende:
ja een mooi figuur jah, dat komt omdat ze zo klein zijn...da's niet omdat ze zo slank zijn ofzo.chinese meiden hebben ook praktisch geen kont, en geen tieten. Tja dan heb je wel een taille waar je met je handen omheen kan, maar 1m50 in lengte vind ik toch echt te klein hoor.
Het klopt wel dat Aziatische meisjes vaak geen/nauwelijks vrouwelijke vormen hebben, maar dat komt door demografische verschillen. Je krijgt nou eenmaal geen tieten en kont als je alleen maar soja en witte rijst eet...
Wat ik ervan vind:
Meiden uit Oost-Azië (Japan, Korea, China): meestal plat (no ass, no tits)
Meiden uit India: Kunnen soms aantrekkelijk zijn.
Meiden uit Midden-Oosten (Libanon, Syrië, Turkije): Die zijn meestal lekker.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick007 op 25-12-2003 22:11]
quote:offtopic:
Op donderdag 25 december 2003 05:21 schreef Aernout het volgende:
quote:Ik heb er niet bepaald een zwak voor.
Op zaterdag 20 december 2003 17:57 schreef glamourama het volgende:
Even voortbordurend op voorgaande topics wat jullie zoal aantrekkelijk vinden, zijn er Nederlandse jongens die aziatische meisjes leuk vinden en andersom?
Zo ja, waarom en zo nee, ook waarom? Weet niet of deze topic al geweest is maar ben even nieuwsgierig.
Waarom niet is moeilijk te zeggen. Ik vind ze gewoon niet zo aantrekkelijk. Hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn he
quote:Nee, helaas nog nooit geweest.
Op donderdag 25 december 2003 22:12 schreef elcastel het volgende:[..]
offtopic:
Aernout, je hebt ook een digicam, ben je toevallig wel eens in Yunnan geweest (Shilin het steenwoud) ?? Ik zoek foto's van dit gebied.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:37 schreef 44PJ3 het volgende:
ik neuk alleen vrouwelijke dingen met roze tepels...
quote:Jammer en helaas, ik kan er (te) weinig over vinden en vind het supermooi daar ...
Op vrijdag 26 december 2003 02:36 schreef Aernout het volgende:
Nee, helaas nog nooit geweest.
Maja, komt mss omdat ik niet echt op blonde vrouwen val
Ik zelf woon al bijna 4 jaar samen met een halfbloedje, om het zo maar te zeggen, hij is half moluks...
het gekke is dat ik daar helemaal niet echt op viel of zo...mijn vriend is compleet Nederlands opgevoed (ik spreek meer moluks en kook beter moluks dan hem hihihih) dus dat ie half moluks is zie je alleen aan zijn uiterlijk....
Er werd eerder een opmerking gemaakt door iemand die zei dat Nederlandse meisjes niet op aziatische jongens zouden vallen?
Over welke aziatische jongens heb je het dan?????
Moet je eens in Assen of zo gaan kijken! Al die halfbloed en volbloed molukkers en Indonesische jongens hebben bijna allemaal nederlandse meisjes aan touw! Type; blond, opgedoft, vol in de make-up, tuttebelletjes...niet dat dat zo lang standhoudt...is meestal zo weer over, want als ze op zoek gaan naar een serieuze vriending komen ze altijd met leuke meiden aanzetten en niet met die modepoppetjes!
En in het begin dat we verkering hadden (ik was 18 en hij 20) was het echt niet leuk meer soms! Allemaal van die kipjes achter hem aan te giegelen...zie het type dat ik hiervoor beschreef!
Maar vriendlief had duidelijk voor mij gekozen, dus dat was snel weer over! We zijn nu ruim 5 jaar bij elkaar en hier in onze omgeving weet ook iedereen dat zo'n beetje...dus kippie's hebben we geen last meer van, niet echt tenminste...wel funny om te zien hoor...van die meisjes van 16 die helemaal rood worden als mijn vriend langs ze heen loopt...
Tja en ik ben dus geen modepopje..alles behalve...
oh ja, in mijn foto album heb ik blond haar, maar sinds kort is het weer duivelsrood hoor...voordat ik nou weer in het type gedrukt wordt dat ik hierboven beschreef! en toen we elkaar leerden kennen was het ook rood! hihihi
quote:hoe verklaar je die aziatische meisjes die in Nederland wonen, er zijn er ook genoeg die geen tieten en een kont hebben. Hier heb je genoeg aardappelen en vlees
Op donderdag 25 december 2003 21:04 schreef Daphne85 het volgende:[..]
Het klopt wel dat Aziatische meisjes vaak geen/nauwelijks vrouwelijke vormen hebben, maar dat komt door demografische verschillen. Je krijgt nou eenmaal geen tieten en kont als je alleen maar soja en witte rijst eet...
[Dit bericht is gewijzigd door lindaatje op 26-12-2003 16:54]
quote:Jij hebt kennelijk nog nooit een Chinees meisje fatsoenlijk geneukt
Op vrijdag 26 december 2003 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat mij meer om de beperkte gezichtsuitdrukkingen. het is bewezen dat ze er in azië minder hebben dan de europese tuan besar (in ben nog niet echt een koning in het bahasa indonesia(?) best vreemd om na de sex te horen dat zij ook klaargekomen is, zonder dat je dat in haar gezicht of uiting zag.
Ik kijk naar vormen, contouren, naar haar gezicht, naar ogen. Als die vormen kloppen, als de verhoudingen kloppen, als ik haar mag en haar karakter staat me aan, dan kijken we nog wel eens verder.
FYI: Ik heb iets gehad met een surinaamse, met een chinees meisje, met nederlandse meisjes, met een frans meisje en ik heb eigenlijk weinig verschil gemerkt. Ja de huid voelt anders aan en het communiceren is wel eens lastig(er), maar de taal van de liefde kent geen grenzen, die discrimineert niet.
quote:Wat versta je in hemelsnaam onder een "pannekoek gezicht"?
Op donderdag 25 december 2003 06:59 schreef Litman het volgende:
Helaas vind ik, dat aziatische vrouwen meestal een "pannekoek gezicht" hebben. Ben er niet zo dol op dus. (Heb het met name over Koreaansen by the way)
quote:Uitzonderingen bestaan, ben er zelf het bewijs van
Op donderdag 25 december 2003 21:40 schreef Patrick007 het volgende:
Meiden uit Oost-Azië (Japan, Korea, China): meestal plat (no ass, no tits)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |