Waarom is moeilijk te zeggen; ze zijn in ieder geval wel vaak mooi slank.
"Vinden nederlandse jongens...."
"Houden alle meiden van..."
etc.
* Wolve000 zucht diep
Nee, niet alle Nederlandse jongens vanllen op Aziatische meiden. Ik bijvoorbeeld neit in het bijzonder. Maar er zijn ook jongens die het wel mooi vinden. Punt.
-edit- typo
[Dit bericht is gewijzigd door Wolve000 op 20-12-2003 18:02]
quote:Jij bent zeker Aziatisch of je vriend kijkt te veel om naar Aziatische meisjes?
Op zaterdag 20 december 2003 17:57 schreef glamourama het volgende:
Even voortbordurend op voorgaande topics wat jullie zoal aantrekkelijk vinden, zijn er Nederlandse jongens die aziatische meisjes leuk vinden en andersom?
Zo ja, waarom en zo nee, ook waarom? Weet niet of deze topic al geweest is maar ben even nieuwsgierig.
Iemand een verklaring hiervoor?
[Dit bericht is gewijzigd door teknomist op 20-12-2003 18:04]
quote:mmm chinese homo's houden niet van nl jongens?
Op zaterdag 20 december 2003 18:02 schreef teknomist het volgende:
Het valt me wel op dat je wel Nederlandse jongens met een Chinees meisje bijvoorbeeld ziet lopen, maar dat je bijna nooit een Chinese jongen met een blanke Nederlandse jongens ziet lopen.Iemand een verklaring hiervoor?
[Dit bericht is gewijzigd door modestus op 20-12-2003 18:04]
quote:Edit
Op zaterdag 20 december 2003 18:03 schreef modestus het volgende:[..]
mmm chinese homo's houden niet van nl jongens?
quote:(soms)
Op zaterdag 20 december 2003 18:02 schreef U.F.O het volgende:
Jawel, Aziatische meisjes zijn lief.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 20-12-2003 18:06]
quote:Hehehe, mooi voorbeeld van een Fokker die het volgens mij anders bedoelde. Of ben ik een Fokker die de grap niet doorheeft of zo?
Op zaterdag 20 december 2003 18:02 schreef teknomist het volgende:
Het valt me wel op dat je wel Nederlandse jongens met een Chinees meisje bijvoorbeeld ziet lopen, maar dat je bijna nooit een Chinese jongens met blanke Nederlandse meisjes ziet lopen.Iemand een verklaring hiervoor?
Die meiden hebben gewoon iets, een bepaalde uitstraling wat ze er g aantrekkelijk maakt
zeg maar alleen aziaten gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |