quote:Nee.
Op zaterdag 20 december 2003 17:28 schreef Canadees het volgende:Is Sneijder nou echt zo goed als menigeen zegt?
quote:Is het antwoord op deze vraag afhankelijk van het antwoord wat jij gaat geven op zijn vraag?
Op zaterdag 20 december 2003 17:29 schreef SCH het volgende:
Hoeveel topics ga je hierover maken?
quote:een stuk of 30?
Op zaterdag 20 december 2003 17:29 schreef SCH het volgende:
Hoeveel topics ga je hierover maken?
Je kan dat bericht in dat ander topic ook - editen- hoor
en niet 10 dezelfde topics openen
quote:OK,mits je van club veranderd
Op zaterdag 20 december 2003 17:31 schreef Canadees het volgende:
rustig jongens
ik drukte bij de vorige nieuwe topic PER ONGELUK al op invoeren
vergeven en vergeten?
quote:Oh nee, dit moet je nog jaren horen
Op zaterdag 20 december 2003 17:31 schreef Canadees het volgende:
vergeven en vergeten?
Maar jullie delen die mening met mij? Dat Sneijder niet zo goed als sommige kenners beweren? Of ligt het aan z'n nog jonge leeftijd?
Wat me wel opviel was dat hij de periode vóór Schotland-thuis geen vaste plaats had in Ajax1. Na Schotland-thuis heeft hij wel een basisplek. Maar ik vind hem tot dusverre niet kunnen overtuigen.
quote:Canadees, je krijgt geen antwoord omdat iedereen weet dat deze topics gesloten gaan worden. Er is al een groot Wesley Sneijder topic namelijk!
Op zaterdag 20 december 2003 17:43 schreef Canadees het volgende:
W8 maar joh!Maar jullie delen die mening met mij? Dat Sneijder niet zo goed als sommige kenners beweren? Of ligt het aan z'n nog jonge leeftijd?
Wat me wel opviel was dat hij de periode vóór Schotland-thuis geen vaste plaats had in Ajax1. Na Schotland-thuis heeft hij wel een basisplek. Maar ik vind hem tot dusverre niet kunnen overtuigen.
en hij is nog jong natuurlijk en mist nog wat ervaring... en iedereen kan wel eens een slechte dag hebben...
quote:Precies, daarom gaat deze dicht.
Op zaterdag 20 december 2003 17:44 schreef SCH het volgende:Canadees, je krijgt geen antwoord omdat iedereen weet dat deze topics gesloten gaan worden. Er is al een groot Wesley Sneijder topic namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |