abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17007657
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:34 schreef SKMbeat het volgende:
-blaat-
waar gaat het in godsnaam over? Kom op zeg, het is idols maar. Die diepgaande discussies kan je beter over andere onderwerpen houden
Strawberry Flavour..
pi_17007774
quote:

[..]

Waar gaat dit over zeg?!?
Ga jij eens even snel terug naar het politiek forum ofzo

O ja ontopic: Idols is geen doorgestoken kaart!

pi_17007798
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:24 schreef -moi- het volgende:

[..]

waar gaat het in godsnaam over?

Oh sorry, ik heb geloof ik ongeveer jouw post herhaald zie ik nu net
  zondag 8 februari 2004 @ 20:21:45 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_17009465
quote:

[..]

Ik mag toch met mijn argumenten hetgene zeggen waarom ik iets doorgestoken kaart vind, het stemgedrag van een wedstrijd als deze in een autochtoon land voor allochtonen niet vind kloppen. Het is te vergelijken met Miss Holland verkiezingen, waar men ook het liefst een autochtoon meisje kiest.

Het punt is dat je totaal geen steekhoudende argumenten aanvoert. Als een user zegt dat Hind arrogant word je ten eerste persoonlijk en ten tweede is het dan gelijk omdat een autochtoon zich bedreigd zou voelen. Dat breng je als motief waarom men afgeeft op Hind. In feite doe je precies hetzelfde waarvan je de ander van beschuldigt. Kortom, je maakt jezelf belachelijk. Kennelijk dringt dat niet door met die dikke plaat voor je kop.

Ik pik het niet dat jij mensen hier valselijk ga beschuldigen van racisme. Ik zal daar op toe zien en zo nodig weg halen.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 08-02-2004 20:22]

zondag 8 februari 2004 @ 22:11:57 #205
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17013053
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:21 schreef schatje het volgende:

Ik pik het niet dat jij mensen hier valselijk ga beschuldigen van racisme. Ik zal daar op toe zien en zo nodig weg halen.

Doe je best, maar ik heb niet het gevoel dat wat ik onder racisme versta jij dat ook zo definiëert.Als ik sommige mensen echt een racist vond dan zou ik heel anders reageren,geloof me en dat zou het me niks kunnen schelen dat ik gebanned zou worden.

Bekijk postings van mij en als je mij er echt op betrap dat ik mensen rechtstreeks beschuldig vanne: jij hebt dit gezegd,dus je bent een racist dan heb je gelijk. Als ik kritiek lever op een bekrompen maatschappij,die rechtser aan het worden is.dan zou daar volgens mij ruimte voor moeten zijn.

Ik leg de link dan ook met het stemgedrag van de gemiddelde autochtone Idolsfan.Waarom zou dat niet ontopic kunnen zijn? Het gaat toch ook over "doorgestoken kaart"-praktijken?Maar natuurlijk niet, dat wordt weer te moeilijk en te zwaar voor een Schatje, luchtig leesvoer moeten we hebben. Mens, grow up!

Of misschien zou ik helemaal niet doen,want ik begeef me niet graag onder racisten en besteed er niet teveel energie aan en zou FOK! geschiedenis voor mij zijn.

Dat jij het verschil niet zit in kritiek leveren op bekrompenheid of mensen beschuldigen van racisme dat is echt jouw probleem en persoonlijk betreur ik het dat ik post in een forum waar mensen zoals jij moderaten. Over een plaat voor je kop hebben gesproken

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 22:36]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_17013089
SKMbeat, voor de laatste keer: hou hier over op.
  zondag 8 februari 2004 @ 22:20:16 #207
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_17013388
Kan niet iemand een apart subfora openen voor SKMbeat zodat hij daar al zijn vaag gebrabbel en gejank kwijt kan?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
  zondag 8 februari 2004 @ 22:35:44 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_17013978
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:11 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Doe je best, maar ik heb niet het gevoel dat wat ik onder racisme versta jij dat ook zo definiëert.Als ik sommige mensen echt een racist vond dan zou ik heel anders reageren,geloof me en dat zou het me niks kunnen schelen dat ik gebanned zou worden.
Bekijk postings van mij en als mij er echt op betrap dat ik mensen rechtstreeks beschuldig vanne: jij hebt dit gezegd,dus je bent een racist dan heb je gelijk.

Wel bij de les blijven. Het gaat om deze poster van je. Daar was mijn kritiek op gericht. Je zegt het wel op een verkapte manier, maar in feite beschuldig je dus gewoon iemand van racistisch gedrag. Zo makkelijk om het daarop te gooien als je het niet met iemand eens bent .
quote:
Als ik kritiek lever op een bekrompen maatschappij,die rechtser aan het worden is.dan zou daar volgens mij ruimte voor moeten zijn.
Ja, in de desbetreffende fora zoals NWS en Politiek. Ik lig daar ook regelmatig overhoop met users die er naar mijn idee bekrompen opvattingen op na houden over zaken als hoofddoekjes. Gebruik de search maar zou ik zeggen .

Op de rest van je aannames gericht aan mij ga ik maar niet in .

Hier wil ik het dus verder bij laten.

Iemand valselijk beschuldigen van racisme, direct of indirect wordt niet geaccepteerd.

zondag 8 februari 2004 @ 22:39:57 #209
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17014134
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Wel bij de les blijven. Het gaat om deze poster van je. Daar was mijn kritiek op gericht. Je zegt het wel op een verkapte manier, maar in feite beschuldig je dus gewoon iemand van racistisch gedrag. Zo makkelijk om het daarop te gooien als je het niet met iemand eens bent .
[..]

Ja, in de desbetreffende fora zoals NWS en Politiek. Ik lig daar ook regelmatig overhoop met users die er naar mijn idee bekrompen opvattingen op na houden over zaken als hoofddoekjes. Gebruik de search maar zou ik zeggen .

Op de rest van je aannames gericht aan mij ga ik maar niet in .

Hier wil ik het dus verder bij laten.

Iemand valselijk beschuldigen van racisme, direct of indirect wordt niet geaccepteerd.

Mag ik hierop nou reageren of niet binnen dit topic TOM_TOM of word ik dan gebanned?

Leg Schatje even uit van moderator naar moderator toe dat ze dat binnen Feedback-Idols dient te doen,toch?
Wel het goede voorbeeld geven hoor Schatje!

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
  zondag 8 februari 2004 @ 22:50:38 #210
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17014540
Ehm..... een beetje terug gebladerd.... ik heb het gevoel dat ik dit topic aardig verkloot heb........of ik spijt heb ?......
  zondag 8 februari 2004 @ 23:06:40 #211
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_17015145
Wat een gezeik over dat autochtoon/allochtoon stemmen.

Vorig jaar zaten er 7 personen met een kleurtje in de workshops. Dat is relatief veel meer dan dat er gekleurde mensen in NL wonen.
Dit jaar zitten er 3 ofzo in, wellicht wat minder dan gemiddeld. Dus wat zeuren we nou helemaal?

Compleet non-issue.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_17015618
Ga buiten spelen i.p.v. de topic te verkloten......

Maar maar zeg.......

pi_17020156
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:50 schreef SKMbeat het volgende:
Ehm..... een beetje terug gebladerd.... ik heb het gevoel dat ik dit topic aardig verkloot heb........of ik spijt heb ?......
Pleur dan op!

Ga Albert Heijn brieven schrijven dat bruin brood discriminerend is of zo. En waarom ze peen en uien verkopen. Veel te Hollands, ik vind het bijna racistisch.

pi_17024517
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:50 schreef SKMbeat het volgende:
en dat is nou leraar
Strawberry Flavour..
  maandag 9 februari 2004 @ 15:47:54 #215
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17030103
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:28 schreef -moi- het volgende:

[..]

en dat is nou leraar

Ja, leraren zijn 24/7 brave burgers hoor...
De brave burgers voor de klas zijn wij ook thuis, in onze vrije tijd.
En we laten iedereen die we maar tegenkomen IRL en iets fouts doet een briefje halen.....

Wat een desillussie moet dit voor je zijn?

Ik kan je honderden verhalen vertellen over zeer veel (ex-)collega's van mij van verschillende scholen die de boel zitten te belazeren,maar ik denk dat ik dan je naïef wereldje overhoop haal en dat wil ik maar liever niet op mijn geweten hebben..............

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 09-02-2004 17:28]

maandag 9 februari 2004 @ 15:51:47 #216
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17030206
quote:
Op maandag 9 februari 2004 06:55 schreef Toeps het volgende:

[..]

Pleur dan op!

Ga Albert Heijn brieven schrijven dat bruin brood discriminerend is of zo. En waarom ze peen en uien verkopen. Veel te Hollands, ik vind het bijna racistisch.

Nou, sinds ze de maaltijden van kok Lonny (Indonesich ) verkopen in makkelijk meeneem mandjes ben ik al veel rustiger geworden en besloten ze niet te sewen.
pi_17030928
Kappen nu met dat gewauwel .
  maandag 9 februari 2004 @ 16:31:32 #218
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17031325
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:17 schreef schatje het volgende:
Kappen nu met dat gewauwel .
Ik hoop dat je ook DJ_UP,moi en toeps bedoelt anders je wel heel erg selectief bezig....

Voor mij is het een gedane zaak ........................

pi_17031555
Als SCH echt bij HMG werkt, hoop ik niet dat ik later iemand als jou aan het werk krijg in mijn bedrijf, want je zit de boel gewoon op te naaien of het nou waar is of niet.
pi_17032288
Onder het publiek is Boris het populairst (krijgt mininmaal 30% van de stemmen) en daarna Tialda (zij krijgt ongeveer 20% procent van de stemmen).

Dit is de stand op dit moment

maandag 9 februari 2004 @ 17:07:08 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17032412
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:02 schreef SirDiablo het volgende:
Onder het publiek is Boris het populairst (krijgt mininmaal 30% van de stemmen) en daarna Tialda (zij krijgt ongeveer 20% procent van de stemmen).

Dit is de stand op dit moment

Bron??
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 9 februari 2004 @ 22:27:58 #222
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17043018
-edit: offtopic gewauwel verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-02-2004 22:30]

pi_17043150
Vriendjespolitiek???
MEIKE IS DE DOCHTER VAN DE BASSIST VAN JERNEYS BAND 'EARTH AND FIRE'
  maandag 9 februari 2004 @ 22:31:30 #224
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17043199
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Vriendjespolitiek???
MEIKE IS DE DOCHTER VAN DE BASSIST VAN JERNEYS BAND 'EARTH AND FIRE'
Je gaat het in elk topic zetten?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17043246
Ik zocht dit topic.....haha Ik was hem even kwijt, en hij moet natuurlijk in het Meike topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')