quote:Urhm.. ik vind Hind eigenlijk ook best arrogant overkomen...
Op zondag 8 februari 2004 03:32 schreef SKMbeat het volgende:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hind arrogant? Ach, ik denk autchtonen zoals jij zich al snel bedreigd voelen als een allochtoon zelfverzekerd overkomt (die kan je immers niet manipuleren of de les lezen,niet?) en laten we dat soort allochtonen voor het gemak met iets negatiefs stigmatiseren: ze is arrogant.
En dat heeft niets te maken met het feit dat mevrouw Laroussi nou ongeveer hetzelfde huidskleurtje heeft als ik heb, maar gewoon puur om haar uitstraling en gedrag (voor en na bepaalde optredens) waar ik op af knap.
quote:Oké, nou nog een keer: wie is hier nou de racist?
Op zondag 8 februari 2004 03:32 schreef SKMbeat het volgende:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hind arrogant? Ach, ik denk autchtonen zoals jij zich al snel bedreigd voelen als een allochtoon zelfverzekerd overkomt (die kan je immers niet manipuleren of de les lezen,niet?) en laten we dat soort allochtonen voor het gemak met iets negatiefs stigmatiseren: ze is arrogant.
quote:Precies, dat wilde ik ook zeggen. En ik denk dat ze dáárom niet door is gegaan, niet omdat ze Marokkaans is.
Op zondag 8 februari 2004 04:08 schreef CJ het volgende:[..]
Urhm.. ik vind Hind eigenlijk ook best arrogant overkomen...
En dat heeft niets te maken met het feit dat mevrouw Laroussi nou ongeveer hetzelfde huidskleurtje heeft als ik heb, maar gewoon puur om haar uitstraling en gedrag (voor en na bepaalde optredens) waar ik op af knap.
Natuurlijk was Hedwig 100x beter, maar er zit al zo'n gothic meisje in de finales (Marlies) Dus die toch maar ff niet doorlaten. Natuurlijk was NIck beter, maar er waren al 2 jongens door die avond. Dan bleef er verder weinig keus over voor de jury. Als het perse een meisje moest zijn en je kunt kiezen uit Megan, Merel en Meike (hedwig out of the question dus, te gothic) Dan zou ik ook voor
Meike gaan, maar ik denk dat de jury deze beslissing met pijn in het hart heeft genomen !
quote:Wilde ze geen handtekening aan je geven?
Op zondag 8 februari 2004 10:36 schreef -moi- het volgende:
Ja, Hind is dus echt wél arrogant.. haar hele uitstraling, maar ook haar gedrag tegenover fans.
quote:ik heb het niet over mezelf Lexie
Op zondag 8 februari 2004 12:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Wilde ze geen handtekening aan je geven?
wel apart dat er zo mooi 50-50 gestemd wordt...
Iig wat ik zo vreemd vind is dat die mensen die echt goed kunnen zingen vaak niet doorgaan. Als je daar veel(rijke) vrienden hebt die voor je willen smsen dan zit gemakkelijk bij de laatste 10.
(hmz... volgend jaar toch maar meedoen doen*))
Nick: 15%
Megan: 12%
Merel: 10%
Er klopt hier dus iets niet! Waarom Merel ipv Megan??? Of heb ik het verkeerd gehoord???? Whaaaaaaaaaah ik wordt gek!
Het gaat dus zo oneerlijk als de pest! We worden gewoon flink genaait!
quote:Ik denk dat je toch echt een gehoorapparaatje aan moet gaan schaffen, engeltje.
Op zondag 8 februari 2004 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Er klopt iets niet!
Megan had de de wilcard moeten krijgenNick: 15%
Merel: 10%Er klopt hier dus iets niet! Waarom Merel ipv Megan??? Of heb ik het verkeerd gehoord???? Whaaaaaaaaaah ik wordt gek!
quote:nou dan ga ik de videoband nog eens bekijken, want ik heb dus echt wel 12% horen vallen
Op zondag 8 februari 2004 14:27 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik denk dat je toch echt een gehoorapparaatje aan moet gaan schaffen, engeltje.
Megan werd geeneens genoemd, en had dus minder stemmen dan Merel.
quote:Mens, ik noem het beestje bij zijn naam, ik geef duidelijk aan om welke groepen het gaat.Ik ga daar niet schijnheilig over doen.
Op zondag 8 februari 2004 09:50 schreef Toeps het volgende:[..]
Oké, nou nog een keer: wie is hier nou de racist?
Als ik dus beweer dat autochtonen allochtonen interessante mensen vinden dan zou dat volgens jou definitie ook racistisch zijn, want oh oh oh, ik deel de Nederlandse maatschappij in twee groepen en ik stigmatiseer de ene groep.
Nu beweer ik dat autochtonen liever voor eigen volk kiezen en dan is dat natuurlijk helemaal racistisch.
Ik vind het huichelachtijg en schijnheilig dat types als jij dat proberen te verdoezelen. Wij Nederlanders zijn niet zo hoor...?
Mens, denk jij dat het gros van de allochtonen daar nog intrappen?
Zoek je heil liever bij andere Fokkers! die ook met een bord voor hun kop leven en dan vooral denken dat je dus gelijk hebt,want die paar andere Fokkers! denken er ook zo over......
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 14:52]
quote:Oh, wow , je zal wel gelijk hebben niet nu je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt.Nou nou nou, wat een winst en wat heb jij toch gelijk.....
Op zondag 8 februari 2004 09:51 schreef Toeps het volgende:[..]
Precies, dat wilde ik ook zeggen. En ik denk dat ze dáárom niet door is gegaan, niet omdat ze Marokkaans is.
quote:Ik wil niet veel zeggen, maar jij bent degene die hier een groot drama van maakt.
Op zondag 8 februari 2004 14:51 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Oh, wow , je zal wel gelijk hebben niet nu je iemand hebt gevonden die er ook zo over denkt.Nou nou nou, wat een winst en wat heb jij toch gelijk.....
Ik heb ook een ander huidskleurtje en ik vind Hind gewoon een arrogante trut. En ik ken veel meer mensen die ook een ander huidskleurtje hebben die dat ook vinden, en die liever op een 'autochtoon' stemmen, dan een 'allochtoon' met een arrogante attitude.
quote:Nogmaals, als mensen ontkennen dat autochtonen liever op eigen autochtone bevolking stemmen dan kan ik dat niet serieus nemen. Het is iets wat je in elk land ziet en hoeft niet alleen te gelden voor Nederland.
Op zondag 8 februari 2004 14:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zouden jullie wat liever tegen elkaar willen doen. Niemand discrimineert hier.
Ik ben zelf docent van 8 klassen in de onderbouw op een middelbare school. Ik praat weleens over Idols,omdat het past bij mij vak en als ik een poll houd wie ze het beste vinden dan is het zo voorspelbaar: wit kiest voor wit, zwart kiest voor zwart. Onder volwassenen is het niet anders.
Die Hollandse mentaliteit van Toeps "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg".....
Ik heb gisteren Idols gekeken en vond het te beschamend voor woorden hoe lovend de jury sprak over de kandidaten. Ik vond trouwens JK ook niks, viel me een beetje tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 15:05]
quote:Ja en ik ken weer heel veel mensen.......blablabla
Op zondag 8 februari 2004 14:57 schreef CJ het volgende:[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar jij bent degene die hier een groot drama van maakt.
Ik heb ook een ander huidskleurtje en ik vind Hind gewoon een arrogante trut. En ik ken veel meer mensen die ook een ander huidskleurtje hebben die dat ook vinden, en die liever op
een 'autochtoon' stemmen, dan een 'allochtoon' met een arrogante attitude.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:03 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ja en ik ken weer heel veel mensen.......blablabla
quote:Als er alleen evenredig veel Marokkanen op Hind hadden gestemd, en geen Nederlanders (die stemmen immers op mede-Nederlanders), had Hind lang niet zo ver gekomen hoor. Ik heb genoeg Nederlanders gezien die fan van haar waren, en dat heeft helemaal niks met afkomst te maken.
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Nogmaals, als mensen ontkennen dat autochtonen liever op eigen autochtone bevolking stemmen dan kan ik dat niet serieus nemen. Het is iets wat je in elk land ziet en hoeft niet alleen te gelden voor Nederland.
quote:Christine wilde een fansite voor Hind maken, maar toen stelde Hind haar even op de hoogte dat ze alleen haar officiële fansite wilde. Aardig hè?
Als je als allochtoon wilt winnen bij dit soort wedstrijden dien je 2 à 3 keer beter te zijn wil het autochtone deel op je stemmen en oh wee als je ook maar een beetje blijk geeft van zelfvertrouwen.
quote:Bij volwassenen als jij niet nee. Wat erg dat jij docent bent...
Ik ben zelf docent van 8 klassen in de onderbouw op een middelbare school. Ik praat weleens over Idols,omdat het past bij mij vak en als ik een poll houd wie ze het beste vinden dan is het zo voorspelbaar: wit kiest voor wit, zwart kiest voor zwart. Onder volwassenen is het niet anders.
quote:Oh, nu ken je mij ineens, en mijn mentaliteit? Dat "doe maar gewoon..." heb ik nergens gezegd. En dan nog. Wat heeft dat te maken met op wie men stemt? Hoe bevooroordeeld kun je zijn zeg!
Die Hollandse mentaliteit van Toeps "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg".....![]()
quote:Dat vond ik ook achterlijk. Lees het topic van gister maar door. Maarre, vertel: waar o waar heb je iets gevonden wat kan duiden op "eigen volk eerst"?
Ik heb gisteren Idols gekeken en vond het te beschamend voor woorden hoe lovend de jury sprak over de kandidaten. Ik vond trouwens JK ook niks, viel me een beetje tegen.
quote:Zeg, ga er niet in ieder topic een punt van maken. Ik vind Hind ook een arrogant vreselijk kut kind. Dat heeft niets te maken met haar kleurtje. Ik ben zelf notabene een pinda meisje
Op zondag 8 februari 2004 15:03 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ja en ik ken weer heel veel mensen.......blablabla
Je oordeelt net zo hard als de mensen die jij beschuldigt van vooroordelen.
Dus ik wil je vriendelijk verzoeken daarmee te stoppen.
Natuurlijk was Hedwig 100x beter, maar er zit al zo'n gothic meisje in de finales (Marlies) Dus die toch maar ff niet doorlaten. Natuurlijk was NIck beter, maar er waren al 2 jongens door die avond. Dan bleef er verder weinig keus over voor de jury. Als het perse een meisje moest zijn en je kunt kiezen uit Megan, Merel en Meike (hedwig out of the question dus, te gothic) Dan zou ik ook voor
Meike gaan, maar ik denk dat de jury deze beslissing met pijn in het hart heeft genomen !
quote:waar kan je die percentages op het net terug vinden ?
Op zondag 8 februari 2004 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Er klopt iets niet!
Megan had de de wilcard moeten krijgenNick: 15%
Merel: 10%Er klopt hier dus iets niet! Waarom Merel ipv Megan??? Of heb ik het verkeerd gehoord???? Whaaaaaaaaaah ik wordt gek!
quote:Ja, luister Schatje, dat jij een pindameisje bent boeit me echt niet. Niet iedere allochtoon is hetzelfde. Dat jij Hind niks vindt, he best, dat anderen dat vinden ok,maar ga dan niet in je mod-arrogantie denken dat ik ook zo moet denken. Een forum is er toch voor om meerdere geluiden te laten horen? Niet om slaafs de mening van enkele Fokkers! te volgen of die van modjes zoals jij?
Op zondag 8 februari 2004 16:36 schreef schatje het volgende:[..]
Zeg, ga er niet in ieder topic een punt van maken. Ik vind Hind ook een arrogant vreselijk kut kind. Dat heeft niets te maken met haar kleurtje. Ik ben zelf notabene een pinda meisje
![]()
.
.
Ik mag toch met mijn argumenten hetgene zeggen waarom ik iets doorgestoken kaart vind, het stemgedrag van een wedstrijd als deze in een autochtoon land voor allochtonen niet vind kloppen. Het is te vergelijken met Miss Holland verkiezingen, waar men ook het liefst een autochtoon meisje kiest.
Moet ik het met jouw eens zijn? Ik snap dat je er een luchtig topic van wil maken, het past bij je persoonlijkheid?
Ik zie mijn beschuldigingen trouwens als reacties op misselijkmakende verbale acties die ik aantref in fora als deze.Dat jij als pinda vind dat je je daar je mond over moet houden,tja, ik ken genoeg allochtonen die bang zijn als ze hun mond opendoen dat ze eruit gekickt worden door de dominante groep.
Ik heb daar geen zin.
Goed ontopic verder maar weer....
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 18:53]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |