abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16822057
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Leuk topic dit.
Ik lees niet mee op IDO omdat die artiestjes op zich me niet zo interesseren. Dus ik weet niet wat hier allemaal al is besproken.
Dus is de slaande ruzie binnen de jury al aan de orde geweest? Na de 1e x live van zaterdag?

.

Tjee, kun je niet wat beters verzinnen .

pi_16822944
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:06 schreef schatje het volgende:

[..]

.

Tjee, kun je niet wat beters verzinnen .

Ik verzin niks, maar als je zo reageert dan hebben we het er toch niet over
pi_16823011
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik verzin niks, maar als je zo reageert dan hebben we het er toch niet over

Nou vertel eens, wanneer was die grote ruzie??
pi_16823409
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou vertel eens, wanneer was die grote ruzie??

Je geloofde het toch niet. Zoals ik zei, zaterdag na de 1e live-uitzending.
pi_16823464
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Je geloofde het toch niet. Zoals ik zei, zaterdag na de 1e live-uitzending.

Ja, de manager van Guusje gaat dan ruzie maken . Die heeft dus wel iets anders aan zijn hoofd .
pi_16823657
waar ging die ruzie nou over SCH?
Nu ben ik wel benieuwd!
pi_16823896
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, de manager van Guusje gaat dan ruzie maken . Die heeft dus wel iets anders aan zijn hoofd .

Nou dat viel dus wel mee al was hij wel het rustigst. Het was vooral Erik die echt kwaad was. Hij kan het niet maken om eruit te stappen maar ik begreep dat het 3 tegen 1 was en dat Henk Jan zijn zin heeft doorgedrukt.

Het ging over dat zwarte meisje natuurlijk, ik weet niet hoe ze heette.

pi_16824821
Ja tuurlijk SCH, slaande ruzie in de jury om een kandidaat. Hun taak is nu om dr elke week eentje te kiezen en dan staat t geld dinsdag weer bijgeschreven op hun bankrekening. Nee, ze zullen zich echt druk gaan maken over Sharon, denk het ook.

[Dit bericht is gewijzigd door ItaloDancer op 02-02-2004 19:40]

pi_16825177
Precies, slaat nergens op.
  maandag 2 februari 2004 @ 19:57:07 #110
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_16825441
Zo wie zo doorgestoken kaart.
Maud heeft echt geen uitstraling.
En die mag dan door.
Volgend jaar gewoon weer de Soundmixshow
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_16829951
Wat een bullshit zeg. Die SCH verzint het echt waar je bij staat. Ruzie in de jury? Yeah right! De man weet niets, allemaal verzonnen.
pi_16831982
Nou ja - ze liepen anders schelden en tierend over de gang. Vooral die Erik was loeikwaad op HenkJan. Dat zwarte meisje haalt het nu misschien niet terwijl ze dat gezamenlijk de beste vonden. Nog beter dan de twee die van het publiek door mochten. Ze hadden een hele andere kijkersuitslag verwacht - was wel lachen.......dat meisje met het gekleurde haar kre.eg in werkelijkheid nog veel meer stemmen dan ze op televisie zeiden

Maar Henk Jan had blijkbaar de opdracht gekregen dat er een jongen door moest dus die had zijn veto uit gesproken. Die man-vrouw verhouding nekt ze een beetje, denk ik. Henk Jan zei lettelrijk iets van: er zitten nou eenmaal geen goede mannen bij - maar er moeten toch een paar door.
Dus tja... noem het doorgestoken kaart, het is gewoon logische marketing. Maar die ruzie was wel grappig

en nou mag schatje me weer lek schieten

pi_16832398
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:47 schreef FreddyK het volgende:
Wat een bullshit zeg. Die SCH verzint het echt waar je bij staat. Ruzie in de jury? Yeah right! De man weet niets, allemaal verzonnen.
door uitspraken van SCH heeft de persvoorlichter van HMG toch iets zitten zweten
pi_16832905
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

door uitspraken van SCH heeft de persvoorlichter van HMG toch iets zitten zweten

Ach ja, en de helft weet je nog niet - ze hebben dit jaar de boel echt op scherp gezet qua beveiliging en zo. In plaats van dat ze gewoon open kaart spelen.
pi_16833110
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach ja, en de helft weet je nog niet - ze hebben dit jaar de boel echt op scherp gezet qua beveiliging en zo. In plaats van dat ze gewoon open kaart spelen.

Nee, voor het zogenaamd open kaart spelen doen ze dit soort ultiem belachelijke uitspraken:
quote:
Vanavond komt de volgende secundaire inkomstenstroom op gang. Er kan namelijk voor het eerste weer gestemd worden via SMS. En om de verdenking van oplichting te voorkomen, is het tarief nu vooraf duidelijk. Waar vorig jaar door het stemmen en het ontvangen van SMS berichten euro 1,61 per stem moest worden afgerekend (zonder dat dat erbij werd verteld), geldt er nu een vast tarief van 0,90 eurocent per stem (inclusief ontvangstbevestiging).

Die inkomsten worden over het algemeen als volgt verdeeld:

19% BTW (overheid)
36% provider (KPN, Vodafone etc.)
45% (RTL4, HMH, SMS-producent en bedenker format)

Hoe die onderlinge verdeling tussen zender, producenten en bedenker totstand komt is niet bekend. De bedenker van Idols zal zo'n 20% (van de 45%) opstrijken. Net als bij de singleverkoop, optredens van Idols sterren etc.

(uit: Idols 2 de kijkcijfers).
pi_16839561
Maar blijkbaar is het dus zo dat Henk Jan een veto heeft binnen de jury.

En hij heeft de meest directe lijntjes met de programmaleiding. En die wilden die jongen erbij

pi_16840353
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 06:54 schreef SCH het volgende:
Maar blijkbaar is het dus zo dat Henk Jan een veto heeft binnen de jury.

En hij heeft de meest directe lijntjes met de programmaleiding. En die wilden die jongen erbij

En, vind je jezelf wel geloofwaardig of niet?!?
pi_16841131
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:03 schreef Tania18 het volgende:

[..]

En, vind je jezelf wel geloofwaardig of niet?!?

Irrelevant.

Is het lastig als je heilige huisje omver wordt geblazen?

dinsdag 3 februari 2004 @ 10:45:36 #119
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_16842049
Als ze Sharon perse door hadden willen laten gaan hadden ze die knul niet gekozen...
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_16842184
Get a life SCH
Strawberry Flavour..
pi_16844457
Inderdaad. Als ze Sharon er bij hadden willen hebben, dan hadden ze haar er wel bij gezet.

SCH gaf zelf aan dat Marlies zogenaamd eigenlijk nog meer stemmen had dan ze hadden laten zien. Nou, als dat zo was, dan is het voor de programmaleiding ook een kleine moeite om alles te vervalsen zoals bv Maud of Marlies niet door laten gaan, maar Sharon, zodat je 2 meiden had en 1 jongen. Niemand die het door zou hebben gehad.

Jammer, maar er zitten toch nog iets te veel gaten in je verzinsels om er in te trappen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_16845158
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef CJ het volgende:
Inderdaad. Als ze Sharon er bij hadden willen hebben, dan hadden ze haar er wel bij gezet.

Jammer, maar er zitten toch nog iets te veel gaten in je verzinsels om er in te trappen.

.
pi_16847424
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef CJ het volgende:

SCH gaf zelf aan dat Marlies zogenaamd eigenlijk nog meer stemmen had dan ze hadden laten zien. Nou, als dat zo was, dan is het voor de programmaleiding ook een kleine moeite om alles te vervalsen zoals bv Maud of Marlies niet door laten gaan, maar Sharon, zodat je 2 meiden had en 1 jongen. Niemand die het door zou hebben gehad.

Dan geloof je het toch niet. Mijn probleem niet
Er is ruzie ontstaan over Sharon omdat de andere juryleden ervanuit gingen dat zij de jurykandidaat was, zo was het afgesproken. In de waarheid zitten altijd meer gaten dan je denkt.

Maar jij houdt liever vast aan je televisiewaarheid? Mensen willen bedrogen worden, dat snap ik ook wel.

pi_16850414
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan geloof je het toch niet. Mijn probleem niet
Er is ruzie ontstaan over Sharon omdat de andere juryleden ervanuit gingen dat zij de jurykandidaat was, zo was het afgesproken. In de waarheid zitten altijd meer gaten dan je denkt.

Maar jij houdt liever vast aan je televisiewaarheid? Mensen willen bedrogen worden, dat snap ik ook wel.

Aan welke waarheid ik me vast houd doet er niet toe. Het enige wat voor mij telt is dat er te veel dingen niet kloppen in de verhaaltjes die jij post, en daarmee dus het label "waarheid" voor mij niet waard zijn.
Sex is like Nokia: Connecting People
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:13:08 #125
12692 Hoedjevanpapier
1, 2, 3, 4 .....
pi_16851213
Een Idols finale met 10 vrouwen trek ik niet hoor. Dan is er geen bal aan.
Net als Blogabet altijd down...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')