abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2003 @ 18:19:09 #51
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15569809
Dat racisme,discriminatie in elk land voorkomt,daar ben ik het met je eens.Maar we hadden het nu over een programma in Nederland.
Ook het feit dat sommige allochtonen liever op hun eigen culturele groep stemmen.Kijk maar naar het Eurovisie Songfestival. Turkije krijgt daar de laatste tijd veel stemmen,omdat de Turkse Duitsers massaal stemmen op hun land van afkomst.
Maar misschien dat we deze discussie eens in de toekomst in een andere topic kunnen voortzetten,ander wordt de topicstarter boos.
Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_15569819
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:21 schreef doedelzak13 het volgende:
[afbeelding]

Deze dan, die zonder blikken of blozen zegt dat ze niet alle fans kan terugschrijven, want je kunt niet aan de gang blijven - dat getuigt toch van een verstoord werkelijkheidsbeeld? Nee serieus, ik vermoed dat er daadwerkelijk een steekje los zit bij dit meisje. Idols speurt tussen al die duizenden zielepieten naar dit soort schrijnende gevallen om er vervolgens Nederland om te laten lachen.

Ik vind het nog grappig ook. Toch vind ik het eigenlijk niet kunnen.

Die 'zwakzinnige Claudia' was daar anders wel onder begeleiding van haar vader, het is toch echt aan hem om zijn dochter tegen zichzelf in bescherming te nemen als dat nodig is, de jury zit daar nou eenmaal niet met de houding van een sociaal werker en de gemiddelde kijker al helemaal niet

zaterdag 20 december 2003 @ 18:26:33 #53
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_15569963
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:19 schreef Cashmyra het volgende:

[..]

Die 'zwakzinnige Claudia' was daar anders wel onder begeleiding van haar vader, het is toch echt aan hem om zijn dochter tegen zichzelf in bescherming te nemen als dat nodig is, de jury zit daar nou eenmaal niet met de houding van een sociaal werker en de gemiddelde kijker al helemaal niet

Je hebt helemaal gelijk. Mijn punt is ook écht alleen maar dat ik het een leuker televisieprogramma zou vinden als ze iets meer van de talenten zouden laten zien tijdens de audities. Na 3 van die zielepieten wil ik ook wel eens een getalenteerde zien. Dat was er maar eentje ofzo; de rest van de getalenteerden lieten ze in 10 seconden voorbijvliegen. Vorig jaar vond ik de balans beter.
pi_15570169
ok laatste keer:
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:19 schreef SKMbeat het volgende:
Maar we hadden het nu over een programma in Nederland.
quote:
Wat ik weet is dat er is afgesproken om alles op alles te zetten om een vrouw te laten winnen en dat er afspraken zijn gemaakt over de kleur in de finale, als het kan minimaal drie gekleurde mensen.
Ik mag toch aannemen dat dit een vorm is van politiek correctheid (kwa bevolkingsgroepen) daarom dat het doorgestoken kaart is. Dus de finale wordt gewoon ingericht dat de programma makers het beste uitkomen kwa kijkcijfers, winst of het imago daarvan. Ze stellen dus eigenlijk zelf samen wie erin moeten komen!
quote:
3 gekleurde mensen... tja, het moet natuurlijk politiek correct blijven
Ik doelde dus op de gedachtengang van de programma makers dus niet m'n eigen gedachte mischien dat je dat verkeerd opvatte?
pi_15570194
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:26 schreef doedelzak13 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Mijn punt is ook écht alleen maar dat ik het een leuker televisieprogramma zou vinden als ze iets meer van de talenten zouden laten zien tijdens de audities. Na 3 van die zielepieten wil ik ook wel eens een getalenteerde zien. Dat was er maar eentje ofzo; de rest van de getalenteerden lieten ze in 10 seconden voorbijvliegen. Vorig jaar vond ik de balans beter.

Maar dan wordt het teveel sound mix-showachtig Misschien was de balans vorig jaar beter in jouw ogen (ik deel die visie wel), maar ik denk dat voor de meerderheid van de kijkers de 'bloopers' het vermakelijkst zijn en ik moet zeggen, dat geldt voor mij ook dus deze balans bevalt mij wel
pi_15570218
Nogmaals, zoals SCH ook al zei, laten we er geen racisme topic van maken.
pi_15570241
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:39 schreef schatje het volgende:
Nogmaals, zoals SCH ook al zei, laten we er geen racisme topic van maken.
Je hebt nog helemaal geen opmerking gemaakt in de zin van "ik geloof je niet en je liegt" Ik mis het zo

Komt het omdat je blauw bent of heb je eindelijk ingezien dat ik een integer menneke ben

zaterdag 20 december 2003 @ 18:48:20 #58
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_15570399
Leuk weetje

Je kan nog zo goed zingen, als je geen Nederlands kan zal je nooit worden doorgelaten bij de audities.

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_15570401
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt nog helemaal geen opmerking gemaakt in de zin van "ik geloof je niet en je liegt" Ik mis het zo

Komt het omdat je blauw bent of heb je eindelijk ingezien dat ik een integer menneke ben

Door dat blauwe kleurtje ben ik idd een beetje soft enzo geworden. .
  zaterdag 20 december 2003 @ 18:49:19 #60
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15570426
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 17:40 schreef SCH het volgende:
Zullen we er geen racisme topic van maken - open daar maar iets anders over, als het je interesseert. Het enige dat ik meldde is dat de jury opdracht heeft gekregen, minstens drie gekleurde deelnemers in de finale te zetten. Net als dat de geslachten gelijkelijk verdeeld moeten zijn.
Oh ja, net zoals je voorspellingen vorig jaar ja. Schatje heeft die quotes ook nog.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 20 december 2003 @ 18:53:00 #61
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_15570499
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:49 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Oh ja, net zoals je voorspellingen vorig jaar ja. Schatje heeft die quotes ook nog.

Ja, toen was ie ook zo goed op de hoogte .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_15570584
Lol, wat een belachelijk topic weer dit.

Oké over de kwaliteit van de "talenten" valt absoluut te discussiëren. Wat we van die jury moeten denken... valt beslist genoeg over te zeggen. Maar begin nou niet weer over het doorgestoken-kaart-idee. Vorig jaar gingen de geruchten ook al lang van te voren. Het vuurwerk voor de winnende finalist Hind zou al weken voor de finale besteld zijn.

Hind werd derde

zaterdag 20 december 2003 @ 18:58:07 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_15570623
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:56 schreef yohan.nl het volgende:

Oké over de kwaliteit van de "talenten" valt absoluut te discussiëren. Wat we van die jury moeten denken... valt beslist genoeg over te zeggen. Maar begin nou niet weer over het doorgestoken-kaart-idee. Vorig jaar gingen de geruchten ook al lang van te voren. Het vuurwerk voor de winnende finalist Hind zou al weken voor de finale besteld zijn.

Hind werd derde

Dat bedoel ik. Hij komt waarschijnlijk aandacht tekort .
pi_15570645
Het is heus geen doorgestoken kaart, en als het zo is wil ik het GVD ook niet weten ook!!!!
Vanavond weer IDOLS !!!!!!!!! ...
Bleghiii !!!
  zaterdag 20 december 2003 @ 19:01:40 #65
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15570705
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:59 schreef Kaps00ny het volgende:
Het is heus geen doorgestoken kaart, en als het zo is wil ik het GVD ook niet weten ook!!!!
Heerlijk, mensen die ontkennende fases in hun leven accepteren !!
GO Girl !!! Oeps, Man !!!

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 20-12-2003 19:03]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_15570723
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:01 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Heerlijk, mensen die ontkennende fases in leven accepteren !!
GO Girl !!!

Bleghiii !!!
pi_15570811
Hoezo zou het doorgestoken kaart zijn. En als je geen goed NL kan maar wel kan zingen wordt je echt wel door gelaten. Laatste keer was die donkere jongen toch ook gewoon door?
pi_15570911
quote:

[..]

Oh ja, dat is waar ook .
pi_15571065
quote:

[..]

Ik heb geen voorspellingen gedaan hoor. Heb alleen de stand van zaken telkens doorgegeven. En dat heeft tot gezellige beroering bij de producenten geleid.

En als ik in de gelegenheid ben, en dat zit er dik in, zal ik het dit jaar weer niet nalaten.

pi_15571083
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:56 schreef yohan.nl het volgende:

Hind werd derde

Ze hebben toen eieren voor hun geld gekozen inderdaad.

Maar ja - ik vind het best al je gelooft in de integriteit van de machthebbers en grootverdieners van de televisie en muziek industrie hoor

zaterdag 20 december 2003 @ 19:18:54 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_15571084
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb geen voorspellingen gedaan hoor. Heb alleen de stand van zaken telkens doorgegeven. En dat heeft tot gezellige beroering bij de producenten geleid.

En als ik in de gelegenheid ben, en dat zit er dik in, zal ik het dit jaar weer niet nalaten.

En dat kost je niet je baan?
pi_15571101
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:18 schreef BVO het volgende:

[..]

En dat kost je niet je baan?

Blijkbaar niet he.
pi_15571179
Is het weer zover?
  zondag 21 december 2003 @ 11:44:08 #74
44422 Inc_J
Vriendschap is een illusie..
pi_15575649
Mensen, jullie kunnen ook overdrijven hoor.

Dat van die cameraploeg bijvoorbeeld, misschien, misschien hoor, spotten ze bij montage alleen die interviews met mensen die niet door zijn/voor lul staan etc. Hoop niet dat het jullie al teveel schokt, maar: het is een montage! Dat betekent dat je praktisch alles weggooid en leuke stukjes overhoudt.

Tuurlijk zorgen ze voor leedvermaak, maar je kan ook overal wat achter zoeken.
Maar dat doorgestoken kaart zal echt wel meevallen hoor, daar komen ze namelijk nooit mee weg.
En de briljante opmerking hier dat de jury beinvloed wordt, ook door de platenmaatschappijen, maar dat het van de platenmaatschappijen minder is, niet erg en begrijpelijk is. Het programma is van BMG! en wat is dat (oa)? juist een platenmaatschappij. Daar draait het hele programma om, RTL Nederland/HMH hebben weinig invloed, zijn alleen uitvoerders.
Kraam niet zoveel onzin uit.

pi_15575700
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

daar heb ik geen problemen mee

vorig seizoen was erg gezellig, SCH
Zou die journaliste van De Telegraaf me weer gaan mailen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')