abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 22:36:05 #226
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17043394
-edit: offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-02-2004 22:38]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_17043442

Wat bedoel je hiermee? Ik geef antwoord op een vraag.....

-edit: negeren lieverd, en geef antwoord maar in Meike topic .

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-02-2004 22:39]

pi_17044386
Sorry...foutje delete maar schatje.
pi_17114224
Het scheen ook dat de vader van Meike in de band van Jerney heeft gezeten. en dat ze daarom gekozen was. want zeg nou zelf merel en hedwig en megan waren beter dan meike. alleen ze heeft een leuk koppie (persoonlijk vind ik niet, maar commercieel wel). Dit is in ieder geval wat ik gehoord heb.

Het feit dat idols of stemmers rasistisch stemmen is echt onzin. Dit is echt achterlijk als je dat denkt en duidt op een behoorlijke achterstand. Het is eerder anderzom dat allochtonen op allochtonen stemmen. En ik denk verder dat de jury juist expres TE politiek correct MOET blijven om anders weer meteen door achterlijke mensen beschuldigd te worden van discriminatie of rascisme. Zal wel aan de cultuur liggen zullen we maar zeggen.

//off-topic
en als je vind dat nederland niet gastvrij is, moet je snel teruggaan waar je vandaan komt.

maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:44:52 #230
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17114568
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17115421
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:31 schreef AngryAngel het volgende:
Het scheen ook dat de vader van Meike in de band van Jerney heeft gezeten. en dat ze daarom gekozen was. want zeg nou zelf merel en hedwig en megan waren beter dan meike. alleen ze heeft een leuk koppie (persoonlijk vind ik niet, maar commercieel wel). Dit is in ieder geval wat ik gehoord heb.

Het feit dat idols of stemmers rasistisch stemmen is echt onzin. Dit is echt achterlijk als je dat denkt en duidt op een behoorlijke achterstand. Het is eerder anderzom dat allochtonen op allochtonen stemmen. En ik denk verder dat de jury juist expres TE politiek correct MOET blijven om anders weer meteen door achterlijke mensen beschuldigd te worden van discriminatie of rascisme. Zal wel aan de cultuur liggen zullen we maar zeggen.

//off-topic
en als je vind dat nederland niet gastvrij is, moet je snel teruggaan waar je vandaan komt.

Heel fijn, maar over dat racisme waren we allang opgehouden.
pi_17232417
Volgens mij zijn we helemaal opgehouden, niemand reageert hier meer. Is er dan helemaal niemand die nog interessante feitjes heeft??

is daar iemand?

pi_17232462
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:39 schreef SirDiablo het volgende:
Volgens mij zijn we helemaal opgehouden, niemand reageert hier meer. Is er dan helemaal niemand die nog interessante feitjes heeft??

is daar iemand?

Wat zou er doorgestoken moeten zijn??
pi_17258301
Ik ben er nog!!!!!!
ff in het heel kort ben idolkandidaat geweest heb kaartjes gevraagd voor de finale en niet gekrege echt lullig hoor!
Roel, Tom_Tom sorry van de spam was niet zo bedoeld!
pi_17258330
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:33 schreef benniebon het volgende:
Ik ben er nog!!!!!!
ff in het heel kort ben idolkandidaat geweest heb kaartjes gevraagd voor de finale en niet gekrege echt lullig hoor!
Open er anders nog een topic over
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_17260458
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:34 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Open er anders nog een topic over

Heb ik gedaan is meteen weer gesloten
pi_17260491
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:41 schreef benniebon het volgende:

[..]

Ja duh, die andere was toch niet voor niks dicht gedaan. Inside info is van harte welkom, maar jij brengt niet bepaald spannend nieuws, alleen maar spam
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:44:39 #238
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17260574
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:33 schreef benniebon het volgende:
Ik ben er nog!!!!!!
Als ze aan alle afgevallen auditieleden kaartjes moet gaan geven, kunnen ze beter een voetbalstadion afhuren En zo bijzonder was je nou ook weer niet
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17260834
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:41 schreef benniebon het volgende:

[..]

Haha, OMG! Met een reply...
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_17284527
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Als ze aan alle afgevallen auditieleden kaartjes moet gaan geven, kunnen ze beter een voetbalstadion afhuren En zo bijzonder was je nou ook weer niet

Punt een ik heb nooit gezegd dat ik bijzonder ben en punt twee waar was jij dan heb je niet gezien bij de audities???
  maandag 23 februari 2004 @ 09:09:50 #241
61975 hallo1979
www.wetenschapsforum.nl
pi_17333517
het is wel weer toevallig dat er 5 meisjes en 5 jongens meedoen!!!
pi_17344772
En zou het ook niet zo zijn dat de favorieten van de jury als laatste aan de beurt waren bij de workshops? Zodat deze verser in het geheugen blijven zitten. Het viel me gewoon op dat Alice vorige week als laatst aan de beurt was en deze week weer...
//geen commentaar...
pi_17347900
De mensen die winnen met idols zijn imho niet echte talenten...
Of is het echt zo slecht gestelt met de nederlandse muziek..
pi_17350831
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 04:33 schreef Gizmo1711 het volgende:
De mensen die winnen met idols zijn imho niet echte talenten...
Of is het echt zo slecht gestelt met de nederlandse muziek..
Ze zoeken naturrlijk een idol en als hij/zij kan zingen dat is alleen maar bijzaak geloof ik.
pi_17366462
quote:
Op maandag 23 februari 2004 09:09 schreef hallo1979 het volgende:
het is wel weer toevallig dat er 5 meisjes en 5 jongens meedoen!!!
idd viel mij ook al op (zie pag. 8)
pi_17368327
doorgestoken kaart....

Ik heb niet iedere Idols-aflevering kunnen kijken, maar gisteren heb ik wel de herhaling van de zogenaamde 'wildcard-ronde' gezien. Iedereen vraagt zich in dit topic af, hoe en waarom Idols doorgestoken kaart is, maar volgens mij gebeurt het gewoon recht voor onze neus tijdens de uitzendingen: De jury heeft vantevoren mooi bedacht hoe de finale-uitzendingen het beste tot hun recht komen. Uiteraard moet je dan geen finale hebben met tien 16-jarige meiden die leuk zingen en ook niet met 10 goeduitziende soap-jongens die nauwelijks één noot zuiver kunnen treffen. Liefst dus gewoon een mooie mix van de lieve mooie meisjes, stoere rapper-types, kan-niet-zingen-Jim-types, etc.

De jury snapt ook, dat als je het gemiddeld smssend publiek van Idols hebt, dat je dan niet tot zo'n mooie verdeling komt, dus het is hun taak, om voor het ogen van ons allemaal, deze stemmers te manipuleren. En hoe kun je dat beter doen dan de slechte zanger de hemel in te prijzen, en diegenen die goed zingen te wijzen op die paar nootjes die net niet goed waren. Uiteraard zijn de stemmers hier ontvankelijk voor: Je wilt tenslotte niet stemmen op iemand die het toch niet gaat halen! Dus even goed naar het oordeel van Henk-Jan luisteren, daarna nog even de fragmentjes, waarbij natuurlijk van degenen die 'men' door wil hebben de goeie stukjes worden getoond en van de anderen krijgen we net weer die valse noot te horen, en daar gaat de sms-stem precies naar diegene waar de jury, of de producer achter de schermen, de stem wil hebben!

De voorbeelden van de uitzending van afgelopen zaterdag vind ik echt stuitend. Na elkaar mochten Frank en Merel aantreden. Frank: 'This is the moment'. We hebben het maar niet over de nummerkeuze, maar er is geen twijfel mogelijk, hij zong het verschrikkelijk. Naast zijn (Jim-)eentonigheid, verschrikkelijk onzuiver. Als zo iemand dit nummer op je huwelijk zingt.... en de jury was doodleuk tevreden. Toen was de beurt aan Merel. Ook geen overweldigende zangeres, maar wel goed gezongen. Een beetje vlakjes weliswaar (met dat nummer van Seal zou je echt je hele gevoel erin kunnen leggen, en dat deed zij niet), maar over het algemeen mooi zuiver, goeie timing, kortom, voor een Idol: niets op aan te merken. En dan meent de jury wel op ieder slakje zout te moeten gaan leggen, hier en daar onzuiver, geen gevoel erin gelegd. Wat mij betreft, je reinste manupilatie van de stemmers.

Dus misschien wel de leukste 10 finalisten, maar zeker niet de 10 beste!

pi_17374833
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 09:12 schreef Zilvervis het volgende:
doorgestoken kaart....

De jury snapt ook, dat als je het gemiddeld smssend publiek van Idols hebt, dat je dan niet tot zo'n mooie verdeling komt, dus het is hun taak, om voor het ogen van ons allemaal, deze stemmers te manipuleren. Dus even goed naar het oordeel van Henk-Jan luisteren, daarna nog even de fragmentjes, waarbij natuurlijk van degenen die 'men' door wil hebben de goeie stukjes worden getoond en van de anderen krijgen we net weer die valse noot te horen, en daar gaat de sms-stem precies naar diegene waar de jury, of de producer achter de schermen, de stem wil hebben!
Ben het met je eens dat er gemanipuleerd wordt, dat is alleen niet helemaal was the TS bedoelde. Hij zei dat de sms stemmen er niets toe deden, dat ze achter de schermen toch al hadden besloten wie er door zou gaan. Een beetje zoals vorig jaar Hind al had gewonnen, voordat de finale was geweest.... nou ja ze won niet, dus het klopte niet wat hij (TS) had verteld.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_17377812
ja ik denk ook wel dat het doorgestoken kaart is ja
pi_17380715
Ik ben het met Zilvervis eens, de jury heeft een ontzettend grote invloed op de stemmers. Ze hebben tot twee keer toe geprobeerd om Alice er uit te werken, maar dat is ze echter niet gelukt. Een aantal mensen hebben ze echter wel overduidelijk een kruiwagen meegegeven.
pi_17384378
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 09:12 schreef Zilvervis het volgende:
doorgestoken kaart....

De voorbeelden van de uitzending van afgelopen zaterdag vind ik echt stuitend. Na elkaar mochten Frank en Merel aantreden. Frank: 'This is the moment'. We hebben het maar niet over de nummerkeuze, maar er is geen twijfel mogelijk, hij zong het verschrikkelijk. Naast zijn (Jim-)eentonigheid, verschrikkelijk onzuiver. Als zo iemand dit nummer op je huwelijk zingt.... en de jury was doodleuk tevreden. Toen was de beurt aan Merel. Ook geen overweldigende zangeres, maar wel goed gezongen. Een beetje vlakjes weliswaar (met dat nummer van Seal zou je echt je hele gevoel erin kunnen leggen, en dat deed zij niet), maar over het algemeen mooi zuiver, goeie timing, kortom, voor een Idol: niets op aan te merken. En dan meent de jury wel op ieder slakje zout te moeten gaan leggen, hier en daar onzuiver, geen gevoel erin gelegd. Wat mij betreft, je reinste manupilatie van de stemmers.

Dus misschien wel de leukste 10 finalisten, maar zeker niet de 10 beste!
Dit voorbeeld was zo overtuigend. Ik riep ook gelijk dat zoiets niet kan. Bij Frank een beetje lacherig doen en dat ie toch wel wat had en de volgende verwijten dat de houding niet professioneel is.
De jury heeft sowieso bloemkolen in de oren. De eerste workshops vonden ze het allemaal wel goed, bij de derde en beste workshop werden ze ineens kritisch.
Behalve dan bij Irma en Boris, en dat was geheel terecht.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')