quote:Mag ik ook haar 06-nummer? Ik betaal haar 500 euro voor twee geile uurtjes met haar, no fucking bullshit!
Op zondag 21 december 2003 13:29 schreef zoalshetis het volgende:[..]
zoals ik al zei had ze thuis een rubber laken. bij mij thuis was het inderdaad vaste prik om het matras tegen het open raam te zetten na de sex. wil je haar 06 nummer?
ik heb het overigens daarna nooit meer zo extreem gezien.
quote:Zo .. dat wordt pimpen .. ( 50/50)
Op zondag 21 december 2003 16:08 schreef M_Schtoppel het volgende:[..]
Mag ik ook haar 06-nummer? Ik betaal haar 500 euro voor twee geile uurtjes met haar, no fucking bullshit!
quote:Het is zeker intenser! De truc is om het goed te timen. Beetje jammer als je vriendin dat doet en je moet daarna zelf nog komen aangezien het een beetje overgevoelig wordt.
Op zondag 21 december 2003 16:39 schreef enlightenedwizza het volgende:
behalve als spuitend klaarkomen intenser is vraag ik me af wat het nut ervan is...je maakt er alleen maar een zooi van
quote:Zal voor iedereen wel een beetje anders zijn, lijkt me zo
Op zondag 21 december 2003 17:54 schreef hellcat het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet hoe het moet!
Maar schijnbaar (alhoewel het zo bij ons nog nooit is gegaan) lukt het het beste door de G-Spot goed te stimuleren.
quote:overgevoeligheid is een kwestie van ademhaling en lichaamsconcentratie. maw ze kan doorgaan tot ze nog maar een ons water in haar lijf heeft. veel oefening baart kunst...
Op zondag 21 december 2003 17:51 schreef Chup het volgende:[..]
Het is zeker intenser! De truc is om het goed te timen. Beetje jammer als je vriendin dat doet en je moet daarna zelf nog komen aangezien het een beetje overgevoelig wordt.
quote:ja en wees vooral niet te lief voor die g-spot. flinke druk doet wonderen.
Op zondag 21 december 2003 18:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Zal voor iedereen wel een beetje anders zijn, lijkt me zo
Maar schijnbaar (alhoewel het zo bij ons nog nooit is gegaan) lukt het het beste door de G-Spot goed te stimuleren.
quote:Blijven proberen!
Op zondag 21 december 2003 21:52 schreef Naughtygirl het volgende:Neeeeeeeeeee.
quote:Lees die sites maar die ik eerder gepost heb, iedereen kan 't, als de condities maar goed zijn.
Op zondag 21 december 2003 21:52 schreef Naughtygirl het volgende:Neeeeeeeeeee.
quote:Dus hup, tap-tap en spuitend klaarkomen? Ik geloof er geen jota van. Wel van die mentale blokkade trouwens. Is er niet ergens een stap voor stap ("1, ga met één vinger naar binnen") handleiding, want ooit moet dit me lukken.
Op zondag 21 december 2003 18:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Zal voor iedereen wel een beetje anders zijn, lijkt me zo
Ook niet altijd...maar je moet WEL even je best doen met je tong....en pasop, het kan je neus inschieten
en dat prikt
quote:laat haar boven na een flinke warming up... en laat haar een beetje heen en weer gaan ipv op en neer dan is het mogelijk
Op maandag 22 december 2003 16:16 schreef Silva het volgende:[..]
Dus hup, tap-tap en spuitend klaarkomen? Ik geloof er geen jota van. Wel van die mentale blokkade trouwens. Is er niet ergens een stap voor stap ("1, ga met één vinger naar binnen") handleiding, want ooit moet dit me lukken.
quote:Nou, je bent vandaag 19 geworden (gefeliciteerd trouwens), dus je hebt nog wel even tijd om te oefenen hoor
Dus hup, tap-tap en spuitend klaarkomen? Ik geloof er geen jota van. Wel van die mentale blokkade trouwens. Is er niet ergens een stap voor stap ("1, ga met één vinger naar binnen") handleiding, want ooit moet dit me lukken.
Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar het schijnt dat iedere vrouw het kan. Maar dan moet je EN precies het juiste plekje raken EN er mentaal ook helemaal klaar voor zijn. Vandaar dat het ook maar een gering aantal vrouwen lukt om zo klaar te komen, denk ik.
quote:Soms is het echt "tap-tap" en het bed is al nat, soms duurt het best lang en soms lukt het helemaal niet.
Het allerbelangerijkste is ontspannen zijn, goed opgewonden zijn en niet bang zijn voor wat je voelt.
Voordat je spuitend(of dat nu veel is of niet) klaarkomt krijg je een lichte druk "op de blaas" beter gezegd net onder de blaas, dat geeft een gevoel alsof je moet plassen, dit is waar het bij de meeste vrouwen mis gaat....
Omdat dat ik moet plassen gevoel ontstaat ga je het tegen zitten houden, dat moet je dus niet doen.
Ga voor de sex plassen, dan weet je zeker dat dat het niet kan zijn en laat je lekker gaan.
Ook zal degene die vingert(bv) voelen dat er een soort van bal opzwelt achter de vaginawand(aan de buikkant), als dit word gevoeld is een spuitend orgasme ontzettend dichtbij.
Is er een stap voor stap handleiding....
Tja, ik kan proberen het uit te leggen...
Je bent gewoon lekker bezig, goed opgewonden, lekker ontspannen, van te voren geplast.
Als de dame in kwestie genoeg opgewonden is, dus nat genoeg is ga je met 2 vingers(vind ik zelf het prettigste, sommige dames prefereren hiervoor 3 vingers, een enkeling 1 vinger).
Ligt eraan met welke vingers je het handigste bent, ikzelf vind middelvinger en ringvinger het handigste.
Je laat je handpalm naar boven wijzen, dringt met de vingers iets naar binnen en voelt zachtjes aan de buikkant net boven het schaambeen de vaginawand, daar vind je een plekje net boven het schaambeen dus die net iets anders aanvoelt, bij de een is het sterk geribbeld, bij de ander voelt het iets weker(sponsachtig) aan, bij weer een ander zitten er een paar kleine "vouwtjes" in het weefsel.
Bij druk op deze plek voelt dat anders aan als in de rest van de vagina.
Als je de plek gevonden hebt(of niet
) dan ga je vingeren, de kom hier beweging werkt meestal erg goed evt afwisselen met zo nu en dan een diepe haal, rondjes draaien over die plek, of erop tikken zeg maar.
Komt er teveel druk op te staan, word het dus even wat te heftig, even afwisselen met gewoon vingeren.
Als het goed is zal die bal gaan opzwellen, hierdoor moet je je vingers wat verplaatsen en grofweg gezegd iets aan die bal gaan trekken(hij hoeft er echt niet uit, dus wees voorzichtig ![]()
Lukt het net zo heel best, een hand bovenop de venusheuvel leggen en iets druk uitvoeren net boven het schaambeen tijdens het vingeren kan wonderen doen.
Het zal je vanzelf een keer overkomen dat het lukt, vanaf die dag zal je zien dat je het gelijk redelijk tot zeer goed onder de knie hebt, tot die tijd, geniet van wat je krijgt en maak je niet druk.
Standjes die ook goed werken...
Dame op haar rug, benen of zover mogelijk achterover dat het nog ontspannen is(als je je benen naast je kan neerleggen, dat werkt erg goed
), of benen in zijn nek leggen.
Hij blijft rechtop zitten, als je je benen in zijn nek legt kan hij je evt ietsje optillen(kussen onder de kont doet net zo goed dienst).
Zo raakt hij als het goed is de g-spot erg goed.
Mannen, wees voorzichtig, is best een heftig standje
![]()
Een andere is jij als dame bovenop, je gaat stevig op hem zitten en schuift met je bekken van voren naar achteren, dus niet omhoog, omlaag, maar naar voren en naar achteren.
De dame blijft echt op de man zitten, onderlijf houdt contact met de man.
Veel plezier met het proberen ![]()
En zorg ervoor dat er een flinke opgevouwen handdoek onder de dame ligt...
Edit: lees de polecy eens.....
Of is het minder heftig ![]()
HOPPA ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-12-2003 19:51]
quote:Die was al eerder in dit topic gepost, en weggeedit, omdat het tegen de policy is.
Op maandag 22 december 2003 19:45 schreef Hollie het volgende:
Spreken we dan over zoiets?edit: link weggehaalt.
Of is het minder heftig
HOPPA
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-12-2003 19:52]
quote:ze kwam heftiger klaar, maar spoot iets minder.
Op maandag 22 december 2003 19:45 schreef Hollie het volgende:
Spreken we dan over zoiets?edit: link weggehaalt
Of is het minder heftig
HOPPA
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-12-2003 19:52]
quote:wat je noemt een flink orgasme.
Op maandag 22 december 2003 19:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:
damn!!![]()
![]()
![]()
ze had het effe helemaal te kwaad erna!
|