abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15582919
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals ik al zei had ze thuis een rubber laken. bij mij thuis was het inderdaad vaste prik om het matras tegen het open raam te zetten na de sex. wil je haar 06 nummer? ik heb het overigens daarna nooit meer zo extreem gezien.

Mag ik ook haar 06-nummer? Ik betaal haar 500 euro voor twee geile uurtjes met haar, no fucking bullshit!
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 21 december 2003 @ 16:34:53 #77
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15583700
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:08 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Mag ik ook haar 06-nummer? Ik betaal haar 500 euro voor twee geile uurtjes met haar, no fucking bullshit!

Zo .. dat wordt pimpen .. ( 50/50)
pi_15583841
behalve als spuitend klaarkomen intenser is vraag ik me af wat het nut ervan is...je maakt er alleen maar een zooi van
  zondag 21 december 2003 @ 17:51:19 #79
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_15585912
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:39 schreef enlightenedwizza het volgende:
behalve als spuitend klaarkomen intenser is vraag ik me af wat het nut ervan is...je maakt er alleen maar een zooi van
Het is zeker intenser! De truc is om het goed te timen. Beetje jammer als je vriendin dat doet en je moet daarna zelf nog komen aangezien het een beetje overgevoelig wordt.
mijn wereld is jouw wereld
pi_15586032
Maar nou weet ik nog steeds niet hoe het moet!
  zondag 21 december 2003 @ 18:02:01 #81
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15586226
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:54 schreef hellcat het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet hoe het moet!
Zal voor iedereen wel een beetje anders zijn, lijkt me zo

Maar schijnbaar (alhoewel het zo bij ons nog nooit is gegaan) lukt het het beste door de G-Spot goed te stimuleren.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 21 december 2003 @ 21:28:26 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15592286
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:51 schreef Chup het volgende:

[..]

Het is zeker intenser! De truc is om het goed te timen. Beetje jammer als je vriendin dat doet en je moet daarna zelf nog komen aangezien het een beetje overgevoelig wordt.

overgevoeligheid is een kwestie van ademhaling en lichaamsconcentratie. maw ze kan doorgaan tot ze nog maar een ons water in haar lijf heeft. veel oefening baart kunst...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 21 december 2003 @ 21:29:29 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15592319
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Maar schijnbaar (alhoewel het zo bij ons nog nooit is gegaan) lukt het het beste door de G-Spot goed te stimuleren.

ja en wees vooral niet te lief voor die g-spot. flinke druk doet wonderen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15592940
Enne NaughtyGirl is het nog gelukt gister bye the way
pi_15593009
Neeeeeeeeeee.
  zondag 21 december 2003 @ 22:00:29 #86
75627 nogiemand
onder niemand
pi_15593213
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:52 schreef Naughtygirl het volgende:
Neeeeeeeeeee.
Blijven proberen!
too drunk to fok!
  zondag 21 december 2003 @ 22:43:39 #87
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_15594328
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:52 schreef Naughtygirl het volgende:
Neeeeeeeeeee.
Lees die sites maar die ik eerder gepost heb, iedereen kan 't, als de condities maar goed zijn.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_15612813
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Dus hup, tap-tap en spuitend klaarkomen? Ik geloof er geen jota van. Wel van die mentale blokkade trouwens. Is er niet ergens een stap voor stap ("1, ga met één vinger naar binnen") handleiding, want ooit moet dit me lukken.
pi_15612901
Ik heb een vaste ********** en die kan lekker komen

Ook niet altijd...maar je moet WEL even je best doen met je tong....en pasop, het kan je neus inschieten
en dat prikt

maandag 22 december 2003 @ 16:50:41 #90
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_15613764
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:16 schreef Silva het volgende:

[..]

Dus hup, tap-tap en spuitend klaarkomen? Ik geloof er geen jota van. Wel van die mentale blokkade trouwens. Is er niet ergens een stap voor stap ("1, ga met één vinger naar binnen") handleiding, want ooit moet dit me lukken.

laat haar boven na een flinke warming up... en laat haar een beetje heen en weer gaan ipv op en neer dan is het mogelijk
mijn wereld is jouw wereld
  maandag 22 december 2003 @ 16:51:24 #91
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15613784
quote:

[..]

Nou, je bent vandaag 19 geworden (gefeliciteerd trouwens), dus je hebt nog wel even tijd om te oefenen hoor

Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar het schijnt dat iedere vrouw het kan. Maar dan moet je EN precies het juiste plekje raken EN er mentaal ook helemaal klaar voor zijn. Vandaar dat het ook maar een gering aantal vrouwen lukt om zo klaar te komen, denk ik.

I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 22 december 2003 @ 16:51:53 #92
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15613801
Haha, spuitende poesjes
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_15617411
quote:

[..]

Soms is het echt "tap-tap" en het bed is al nat, soms duurt het best lang en soms lukt het helemaal niet.

Het allerbelangerijkste is ontspannen zijn, goed opgewonden zijn en niet bang zijn voor wat je voelt.

Voordat je spuitend(of dat nu veel is of niet) klaarkomt krijg je een lichte druk "op de blaas" beter gezegd net onder de blaas, dat geeft een gevoel alsof je moet plassen, dit is waar het bij de meeste vrouwen mis gaat....

Omdat dat ik moet plassen gevoel ontstaat ga je het tegen zitten houden, dat moet je dus niet doen.
Ga voor de sex plassen, dan weet je zeker dat dat het niet kan zijn en laat je lekker gaan.

Ook zal degene die vingert(bv) voelen dat er een soort van bal opzwelt achter de vaginawand(aan de buikkant), als dit word gevoeld is een spuitend orgasme ontzettend dichtbij.

Is er een stap voor stap handleiding....

Tja, ik kan proberen het uit te leggen...

Je bent gewoon lekker bezig, goed opgewonden, lekker ontspannen, van te voren geplast.
Als de dame in kwestie genoeg opgewonden is, dus nat genoeg is ga je met 2 vingers(vind ik zelf het prettigste, sommige dames prefereren hiervoor 3 vingers, een enkeling 1 vinger).
Ligt eraan met welke vingers je het handigste bent, ikzelf vind middelvinger en ringvinger het handigste.

Je laat je handpalm naar boven wijzen, dringt met de vingers iets naar binnen en voelt zachtjes aan de buikkant net boven het schaambeen de vaginawand, daar vind je een plekje net boven het schaambeen dus die net iets anders aanvoelt, bij de een is het sterk geribbeld, bij de ander voelt het iets weker(sponsachtig) aan, bij weer een ander zitten er een paar kleine "vouwtjes" in het weefsel.

Bij druk op deze plek voelt dat anders aan als in de rest van de vagina.

Als je de plek gevonden hebt(of niet ) dan ga je vingeren, de kom hier beweging werkt meestal erg goed evt afwisselen met zo nu en dan een diepe haal, rondjes draaien over die plek, of erop tikken zeg maar.

Komt er teveel druk op te staan, word het dus even wat te heftig, even afwisselen met gewoon vingeren.

Als het goed is zal die bal gaan opzwellen, hierdoor moet je je vingers wat verplaatsen en grofweg gezegd iets aan die bal gaan trekken(hij hoeft er echt niet uit, dus wees voorzichtig

Lukt het net zo heel best, een hand bovenop de venusheuvel leggen en iets druk uitvoeren net boven het schaambeen tijdens het vingeren kan wonderen doen.

Het zal je vanzelf een keer overkomen dat het lukt, vanaf die dag zal je zien dat je het gelijk redelijk tot zeer goed onder de knie hebt, tot die tijd, geniet van wat je krijgt en maak je niet druk.

Standjes die ook goed werken...

Dame op haar rug, benen of zover mogelijk achterover dat het nog ontspannen is(als je je benen naast je kan neerleggen, dat werkt erg goed ), of benen in zijn nek leggen.
Hij blijft rechtop zitten, als je je benen in zijn nek legt kan hij je evt ietsje optillen(kussen onder de kont doet net zo goed dienst).
Zo raakt hij als het goed is de g-spot erg goed.
Mannen, wees voorzichtig, is best een heftig standje

Een andere is jij als dame bovenop, je gaat stevig op hem zitten en schuift met je bekken van voren naar achteren, dus niet omhoog, omlaag, maar naar voren en naar achteren.
De dame blijft echt op de man zitten, onderlijf houdt contact met de man.

Veel plezier met het proberen
En zorg ervoor dat er een flinke opgevouwen handdoek onder de dame ligt...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 22 december 2003 @ 19:38:34 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15617535
Lang Lang geleden deed ik de daad nog wel eens met een vrouw, was mijn experimenteerfase zeg maar. Had destijds een vriendinnetje, Annemieke, zat op de vrije school en kwam altijd op haar brommertje langs, om te neuken.
Die spoot me hele bed nat, dat was echt erg.
Niet dat ze alleen maar flink nat was, nee het spoot er echt uit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 22 december 2003 @ 19:45:06 #95
32188 Hollie
Ze klemmen je helemaal lul!
pi_15617712
Spreken we dan over zoiets?

Edit: lees de polecy eens.....

Of is het minder heftig

HOPPA

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-12-2003 19:51]

Veni..Vidi..Vagina --> Ik kwam... Ik zag... En het was KUT!
  maandag 22 december 2003 @ 19:50:30 #96
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15617862
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:45 schreef Hollie het volgende:

edit: link weggehaalt.

Of is het minder heftig

HOPPA

Die was al eerder in dit topic gepost, en weggeedit, omdat het tegen de policy is.

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-12-2003 19:52]

maandag 22 december 2003 @ 19:50:45 #97
45206 Pietverdriet
pi_15617871
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:45 schreef Hollie het volgende:

edit: link weggehaalt

Of is het minder heftig

HOPPA

ze kwam heftiger klaar, maar spoot iets minder.

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 22-12-2003 19:52]

maandag 22 december 2003 @ 19:52:06 #98
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_15617923
damn!!

ze had het effe helemaal te kwaad erna!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 22 december 2003 @ 20:06:09 #99
45206 Pietverdriet
pi_15618339
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:
damn!!

ze had het effe helemaal te kwaad erna!

wat je noemt een flink orgasme.
Heb ooit een vriendje een ongelofelijk heftig full body orgasme bezorgt, ik schrok me rot, dacht dat ie het hoekie om ging...
pi_15630281
ik ben jaloers!!!! ik heb nooit zo'n spuitende meid gehad.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')